Koska Israelille jää vain kapea kaistale.
https://israelunwired.com/why-a-two-state-solution-would-mean-suicide-for-israel/?fbclid=IwAR2rXRIKf7Zk_hiBWxAhCRuik7XKWnWZT9wmQw7qI2tyeKbDNlrk5mwFkps
MIKSI KAHDEN VALTION RATKAISU ON ISRAELIN ITSEMURHA???
5
95
Vastaukset
- Anonyymi
Isrelilla on valitettavasti vain huonoja vaihtoehtoja. Ei se yhden valtion mallikaan kovin houkutteleva ole.
- Anonyymi
Oletkin eri mieltä kuin esim. pääministeri Netanjahu, joka on puhunut kahdesta valtiosta kahdelle kansalle. Ei nämä kansat niin syvästi rakasta toisiaan, että voisivat asua samassa valtiossa. Sitä ei kannata tavoitella myöskään siksi, että enemmistö kummastakaan kansasta ei halua sitä.
Kahden valtion mallit ei tietenkään tarkottaisi sitä, että Israel yhtenä päivänä vaan poistuisi kokonaan Länsirannalta. Mukana olisi pitkä siirtymäkausi ja osa alueista esim. Jordan joen laaksossa jäisi Israelin valvontaan. Kaikkein eniten israelilaiset ovat kiinnostuneet turvallisuudesta.- Anonyymi
pääministeriäkin piti ampua selkään,
ettei tulisi rauhaa ja kahta valtiota,
netanjaahu oli kiivain rauhan vastustaja,
oslon rauhan neuvottelujen aikaan...
Kahden valtion ratkaisu toteutettiin jo 40 luvulla. Silloin tuli Israel ja Jordania.
- Anonyymi
terroristi järjestöt perustti valtion terrorilla,
edelleen sitä pidetään yllä terrorilla...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181871Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541166Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki75926- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42754