Malmössä tapahtuu

rikastuttajat vauhdissa

10

996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä vastaus.

    • Hmmmz

      Onhan tuo nähty ihan telkustakin.

      En nyt viitsi sanoa mikä maine Fox newsillä on. :D

      Muiden sanomaa:

      "Fox News is right wing garbage"
      "fox news is about as truthful as the bush administration"
      "The Most Biased Name in News: Fox News Channel's Extraordinary Right-Wing Tilt"
      "Fox News Radio Affiliate Sponsoring Right Wing Film Festival"
      "Fox News Leads Concerted
      Attack on African-American Leadership"
      "They Distort, You Decide: Doc Explores Fox News's Right-Wing Bias"
      "Gore Takes On Fox News, Right Wing Media"
      "Despite burgeoning violence in Iraq and the Fox News Sunday host Tony Snow said Bush's Iraq policy "has created peaceful conditions in more than 90 percent of Iraq.""
      "Fox's Sean Hannity claimed "We now have documents proving the connection between al Qaeda and Iraq but that's not enough to convince people."
      "Film exposes FOX News as right-wing propaganda machine"
      "A former Fox producer describes the ways -- both subtle and blunt -- that top executives impose a right-wing ideology on the newsroom."

      ....Huhhuh.
      Olipa yllätys.
      Vaikka kuinka monet ovat samaa mieltä.

      Mutta eihän se mitään vaikuta jos faktat pitää paikkansa?
      Vielä mitä.
      Aivan sama kuin jos reportaasinpätkässä olisi ollut selvä left-wing sävy.
      Pitää olla vähän tarkempi näiden kanssa.
      Ei kannata langeta puolueelliseen tiedonvälitykseen oli se kenen tahansa.

      • hanki parempia todisteita

        Kun taas natsit eivät pidä Fox Newsistä ollenkaan, luulevat sen olevan osa juutalaisten salaliittoa. Joten Fox kannattaa ihan avoimesti monikulttuuria, mutta se ei tarkoita etteikö se voisi puolustaa Bushia, joka myöskin kannattaa monikulttuuria.


      • Hmmmz
        hanki parempia todisteita kirjoitti:

        Kun taas natsit eivät pidä Fox Newsistä ollenkaan, luulevat sen olevan osa juutalaisten salaliittoa. Joten Fox kannattaa ihan avoimesti monikulttuuria, mutta se ei tarkoita etteikö se voisi puolustaa Bushia, joka myöskin kannattaa monikulttuuria.

        Ei minun tarvitse hankkia parempia todisteita kun näen sen omilla silmilläni palikka.
        Ja mistään natseilusta en sanonut mitään.
        On vähän eri asia olla natsi kuin äärikonservatiivi oikeistolainen USAssa.

        Tajusitkohan sinä mistä tässä oli kyse?

        PS. Natsit nyt kuvittelevat juutalaisten salaliittoa vaikka missä. Ja usko pois, on olemassa helvetin äärioikeistolaisia juutalaisiakin.
        Kas, juutalaisethan suhtautuvatkin muslimeihin yhtä epäluuloisesti kuin muslimit juutalaisiin.
        Joten kummin päin vaan.
        Sinun väitteesi on Typerä.


      • no hyvä sitten
        Hmmmz kirjoitti:

        Ei minun tarvitse hankkia parempia todisteita kun näen sen omilla silmilläni palikka.
        Ja mistään natseilusta en sanonut mitään.
        On vähän eri asia olla natsi kuin äärikonservatiivi oikeistolainen USAssa.

        Tajusitkohan sinä mistä tässä oli kyse?

        PS. Natsit nyt kuvittelevat juutalaisten salaliittoa vaikka missä. Ja usko pois, on olemassa helvetin äärioikeistolaisia juutalaisiakin.
        Kas, juutalaisethan suhtautuvatkin muslimeihin yhtä epäluuloisesti kuin muslimit juutalaisiin.
        Joten kummin päin vaan.
        Sinun väitteesi on Typerä.

        siis ole 25 % maahanmuuttaja väestöä, joista 90 % on työttömänä. Eikä nämä maahanmuuttajat hyökkää pelastushenkilökunnan kimppuun. Eivätkä nämä mellakoi ja riehu kaduilla. Eivätkä nämä mamut opiskele koluissa aivan turhan takia. Oikeastihan kaikki pahat asiat ovat valkoisten rasistien syytä, eikö niin ??


      • Kurre_Orava
        Hmmmz kirjoitti:

        Ei minun tarvitse hankkia parempia todisteita kun näen sen omilla silmilläni palikka.
        Ja mistään natseilusta en sanonut mitään.
        On vähän eri asia olla natsi kuin äärikonservatiivi oikeistolainen USAssa.

        Tajusitkohan sinä mistä tässä oli kyse?

        PS. Natsit nyt kuvittelevat juutalaisten salaliittoa vaikka missä. Ja usko pois, on olemassa helvetin äärioikeistolaisia juutalaisiakin.
        Kas, juutalaisethan suhtautuvatkin muslimeihin yhtä epäluuloisesti kuin muslimit juutalaisiin.
        Joten kummin päin vaan.
        Sinun väitteesi on Typerä.

        "
        On vähän eri asia olla natsi kuin äärikonservatiivi oikeistolainen USAssa.
        "
        Juurikin näin. Tämän kun saisi menemään jakeluun noille pikkunasseille.

        Itse edustan melkoisen konservatiivista näkökulmaa. Juutalaisista olen samaa mieltä.

        Tiesitkö, että Valloissa on melkoisen oikeistolaisia mustiakin.

        Jänniä nämä jutut, eikö.


      • Hmmmz
        Kurre_Orava kirjoitti:

        "
        On vähän eri asia olla natsi kuin äärikonservatiivi oikeistolainen USAssa.
        "
        Juurikin näin. Tämän kun saisi menemään jakeluun noille pikkunasseille.

        Itse edustan melkoisen konservatiivista näkökulmaa. Juutalaisista olen samaa mieltä.

        Tiesitkö, että Valloissa on melkoisen oikeistolaisia mustiakin.

        Jänniä nämä jutut, eikö.

        On siellä aarikonservatiiveja juutalaisia, kiinalaisia, mustia, intialaisia jne.

        Sen sijaan taitaa Ku Klux Klaanit ja pikkumilitiat ja natsiharrastelijat ja muut äärioikeistolaiset (siinä negatiivisessa mielessä) olla lähinnä alaluokkaisia valkoisia.


      • Hmmmz
        no hyvä sitten kirjoitti:

        siis ole 25 % maahanmuuttaja väestöä, joista 90 % on työttömänä. Eikä nämä maahanmuuttajat hyökkää pelastushenkilökunnan kimppuun. Eivätkä nämä mellakoi ja riehu kaduilla. Eivätkä nämä mamut opiskele koluissa aivan turhan takia. Oikeastihan kaikki pahat asiat ovat valkoisten rasistien syytä, eikö niin ??

        Siinä taidettiin sanoa että 1/4 malmössä on muslimeja. Mikä taas ei pidä paikkansa.
        Taidettiin sanoa myös että Malmön muslimiväestö on kasvanut räjähdysmäisesti viime aikoina mikä ei sekään pidä paikkansa.

        Mene käymään Malmössä ja katso näetkö mellakoita.
        Onko Helsingissä mellakoita?
        Varmaan juu, muutama vuosi sitten ainakin maanviljelijät polttivat paaleja keskellä tietä ja tyrkkivät autoja ja meuhkasivat laumoittain eduskuntatalon edessä.
        Ja joinakin vuosina wannabeanarkistit tönivät vähän pollariautoja.

        Kerros milloin Malmössä on viimeksi ollut mellakka.
        Ruotsin TVssä oli puhetta Malmöstä ja Rosengårdista yleensä viime vuoden puolella. Oli mm. paneelikeskustelumikälie jossa olivat alueen viranomaiset ja maahanmuuttajat ja jossa seudun ongelmista puhuttiin ihan avoimesti.
        Se antoi huomattavan selkeämmän kuvan alueesta ja ongelmista ja tilanteesta kuin FOXin Muslimi-invaasiosta Eurooppaan kertova neljän pikareportaasin yksi osa.


        Älä pidä muita ihmisiä idiootteina tai vaikutat itse sellaiselta.


      • laurilax
        no hyvä sitten kirjoitti:

        siis ole 25 % maahanmuuttaja väestöä, joista 90 % on työttömänä. Eikä nämä maahanmuuttajat hyökkää pelastushenkilökunnan kimppuun. Eivätkä nämä mellakoi ja riehu kaduilla. Eivätkä nämä mamut opiskele koluissa aivan turhan takia. Oikeastihan kaikki pahat asiat ovat valkoisten rasistien syytä, eikö niin ??

        http://www.expressen.se/index.jsp?a=252484

        toimittajia vedettiin turpiin ja kamera vietiin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe