Muistaisitteko rukouksissanne nuorta paria ovat eroamassa eivät ole kumpikaan uskossa.
Toivon ja rukoilen sitä että eivät eroaisi ja jatkaisivat yhdessä elämistä.
Kiitos etukäteen
3
191
Vastaukset 3
- Anonyymi
Taivaan Isä, Jeesuksen nimessä, tule ja johdata tuo pariskunta luoksesi, niin että he etsivät pelastusta Jeesuksen ristin luota ja löytävät avun myös parisuhteeseensa; sinä olet armollinen Jumala, puhu heille sinun tavallasi, sinä tiedät sen tavan, mitä he kuuntelevat; kosketa Herra heidän sisintään, kiitos Jeesus sinun avustasi tässä asiassa.
- Anonyymi
Todistit juuri aivopesun toimivuuden. Rukoukset eivät toimi ja jumala jesseineen ovat satua ja hööpöötyystää.
Tiedätkö miksi et pysty kumoamaan väitettäni? Uskon, että tiedät ... - Anonyymi
Kiitos sinulle joka muistat rukouksissa tätä nuorta paria.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3361325- 1061112
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22787- 70643
- 101643