Grahamille kasvoi yhdessä yössä pitkä parransänki. Toki piti saada ränsistyneen ja krapulaisen näköiseksi...
Nopea parrankasvu
10
87
Vastaukset
- Anonyymi
No joillakin parta kasvaa oikeastikin ihan silmissä.
- Anonyymi
Ei kai sentään silmissä?
- Anonyymi
Näyttelijällä taitaa olla luonnostaan kyllä aikamoinen parrankasvu. Vaikuttaa olevan vähän sitä tyyppiä että heti kymmenen minuuttia parranajon jälkeen pintaan nousee kunnon 5 o'clock shadow - kello 17.00 sänki, vaikka tätä sanontaa ei vissiin Suomessa oikein käytetä. Downton Abbeyn jaksoissa hänellä ihan sama tilanne.
Mutta odottakaas vaan kun tulevat ne Grahamin paidattomat jaksot tulevaisuudessa ruutuun. Siinä onkin sitten rusketusrajoissa ja karvankasvurajoissa vähän enemmänkin ihmettelemistä! - Anonyymi
Sitä odotellessa. Näemmekö Grahamin vaiko Gorillan. Kyllä mies vähän karvainen saa ollakin jos ei näytä samalta kuin Daz karvaisen naamansa kanssa.
- Anonyymi
Graham tais lähteä Downton Abbeyn elokuvan kuvauksiin hetkeksi.
- Anonyymi
Onko Graham-rooli sielläkin?
- Anonyymi
Tuskinpa hän siinä esiintyy.
- Anonyymi
Nyt piti tarkistaa. Elokuvien tietokanta IMBd kertoo ettei olisi mukana Downton elokuvassa, mutta että filmaisi paraa'aikaa ensimmäiseen maailmansotaan sijoittuvaa "clay kickersiä".
- Anonyymi
Voihan toki olla, että joillain miehillä on noinkin voimakas parrankasvu. Muistan lapsena kaverini sanoneen, että hänen isän piti ajaa parta kaksi kertaa päivässä. Jos ei, niin naama oli heti "mustana" sängestä. Itsellä riittää kaksi kertaa viikossa ja olen tyytyväinen siihen. Vähempikin riittäisi.
- Anonyymi
Parrakkaat Miehet ovat ihania. Oikeita Miehiä 😍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512