Suvaitkaa mamuja

Anonyymi

Seitsemän tähden liike

Olen 58-vuotias mies. Jouduin työttömäksi kesällä 2016 ja kuten muotina on, ei yli viisikymppinen suorittavan työn tekijä enää viitsi töihin lähteä .Kiinnostukseni politiikkaan aukeni lopullisesti juuri loisimisen iskettyä päälle. Minulle syntyi kova halua saada mamuttaa asioita, korjata niitä. Siksi olen nyt tässä. Olen myös iloinen porin osaston vok tiloista

10

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomen Kansan Ensin puolueen pastori

Olen 45-vuotias setsemän lapsen naimaton isä vaari, jo kolmannessa polvessa poikamies. lempi harraste on joutua tuomiolle pikku rikkeistä, viimmeiseksi sain 6 kuukautta edollista, kun nuo poliisit sitä tuomarille edohti

Lähemmin minut tunnetaan Poliittisena pellenä, oikea faruri on heitellä eri uskonto kuntien pyhiä kirjoja ilmaan ja ihmetellä kun ne tulee maahan että mötkähtää

Muslimien pyhä kirja koraani pysyy ilmassa monta tuntia, ihmettelen sitä suuresti mistä se voisi johtua, osaisiko Ari Lintrömmi kertoa.....

• Anonyymi

Onko tieto minkä puolueen listoilla patja-arska nykyisin häärii? Onko päässyt vielä johonkin vain onko nämä sen sekoilut jo kaikkien tiedossa?
      Johonkin kommaripuolueeseen voisi hyvinkin sopia jos enää huoliivat.

• Anonyymi

Kevät-kokouksella valtuutetulla mandaatilla, siellä kempeleessä mihin wittiläis-lohko ei tullut, ei edes puolueen puheen johtaja.

Mitä sinä teet kirjoitat Laittoman lehden valeita

• Anonyymi

Hieno blogi-kirjoitus! Nyt täytyy ennen kaikkea olla maltillinen ja suvaita. Mukava kumbaja-hetki kempeleellä piristää mieltä.

• Anonyymi

Olen myös suvaitsevainen ja kannatan Maltillisia. Toivottavasti kaikki maltillisiin kuuluvat osallistuvat turvapaikanhakijoiden auttamiseen, jos joku ei vielä sitä tee. Puheenjohtajamme auttaa turkkilaisia monin tavoin ja antaa niille kaikkea.

• Anonyymi

Koska on seuraava kokous Kempeleellä? On erinomainen idea laulaa karaokea ja vähän ottaa.

• Anonyymi

Tuotanuinnii päivämäärä on hieman auki mutta pitkämatkalaisille on ohjelmanumerona jalkahierontaa....ehotiksia otetaan vastaan mitä tehhää

• Anonyymi

Tuotanuinnii tutustukkaahen niihin irakin herrroihin, ovat hienoja miehiä. Tuotanuinnii minä oon pyytänä julukisesti heiltä jokkaiselta anntteeksi, tien mitä vuan jotta suan. Patja.

• Anonyymi

Tuotanuinnii olen pittäny että suostun lätemmään töihin, mutta. Ja se mutta tulloo tässä: Työpäivän pittuus suapi enimmillään olla kuusi tuntia, huom, enimmillään. Rikkaat suapi makssoo erotuksen palakkaan.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1505
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe