Suvaitkaa mamuja

Anonyymi

Seitsemän tähden liike

Olen 58-vuotias mies. Jouduin työttömäksi kesällä 2016 ja kuten muotina on, ei yli viisikymppinen suorittavan työn tekijä enää viitsi töihin lähteä .Kiinnostukseni politiikkaan aukeni lopullisesti juuri loisimisen iskettyä päälle. Minulle syntyi kova halua saada mamuttaa asioita, korjata niitä. Siksi olen nyt tässä. Olen myös iloinen porin osaston vok tiloista

10

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomen Kansan Ensin puolueen pastori

Olen 45-vuotias setsemän lapsen naimaton isä vaari, jo kolmannessa polvessa poikamies. lempi harraste on joutua tuomiolle pikku rikkeistä, viimmeiseksi sain 6 kuukautta edollista, kun nuo poliisit sitä tuomarille edohti

Lähemmin minut tunnetaan Poliittisena pellenä, oikea faruri on heitellä eri uskonto kuntien pyhiä kirjoja ilmaan ja ihmetellä kun ne tulee maahan että mötkähtää

Muslimien pyhä kirja koraani pysyy ilmassa monta tuntia, ihmettelen sitä suuresti mistä se voisi johtua, osaisiko Ari Lintrömmi kertoa.....

• Anonyymi

Onko tieto minkä puolueen listoilla patja-arska nykyisin häärii? Onko päässyt vielä johonkin vain onko nämä sen sekoilut jo kaikkien tiedossa?
      Johonkin kommaripuolueeseen voisi hyvinkin sopia jos enää huoliivat.

• Anonyymi

Kevät-kokouksella valtuutetulla mandaatilla, siellä kempeleessä mihin wittiläis-lohko ei tullut, ei edes puolueen puheen johtaja.

Mitä sinä teet kirjoitat Laittoman lehden valeita

• Anonyymi

Hieno blogi-kirjoitus! Nyt täytyy ennen kaikkea olla maltillinen ja suvaita. Mukava kumbaja-hetki kempeleellä piristää mieltä.

• Anonyymi

Olen myös suvaitsevainen ja kannatan Maltillisia. Toivottavasti kaikki maltillisiin kuuluvat osallistuvat turvapaikanhakijoiden auttamiseen, jos joku ei vielä sitä tee. Puheenjohtajamme auttaa turkkilaisia monin tavoin ja antaa niille kaikkea.

• Anonyymi

Koska on seuraava kokous Kempeleellä? On erinomainen idea laulaa karaokea ja vähän ottaa.

• Anonyymi

Tuotanuinnii päivämäärä on hieman auki mutta pitkämatkalaisille on ohjelmanumerona jalkahierontaa....ehotiksia otetaan vastaan mitä tehhää

• Anonyymi

Tuotanuinnii tutustukkaahen niihin irakin herrroihin, ovat hienoja miehiä. Tuotanuinnii minä oon pyytänä julukisesti heiltä jokkaiselta anntteeksi, tien mitä vuan jotta suan. Patja.

• Anonyymi

Tuotanuinnii olen pittäny että suostun lätemmään töihin, mutta. Ja se mutta tulloo tässä: Työpäivän pittuus suapi enimmillään olla kuusi tuntia, huom, enimmillään. Rikkaat suapi makssoo erotuksen palakkaan.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2420
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2112
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2099
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1655
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      384
      1560
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      272
      1371
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      12
      1356
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe