https://yle.fi/uutiset/3-10882019
Pääministeri Rinne puhui parlamentissa rallienglantia lähes tyhjälle salille.
Rinteen olisi pitänyt keskittyä englannin opiskeluun, eikä ruotsin..
Pääministeriksi vappusatasen avulla ääniä ostanut Rinne ei vakuuta!
Tuskin hän saa Urpilaiselle kovinkaan merkittävää komissaarin salkkua.
Suomen EU_puheenjohtajakauden surkea avaus!
7
84
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomen-eu-puheenjohtajuus-alkaa-mika-on-kauden-paateema-eurooppaministeri-tytti-tuppurainen-emme-voi-suomen-etu-edella-menna-johtamaan/7466574#gs.qdf88r
No eipä SDP lähde puheenjohtajakaudella Suomen etua ajamaan.
Sisäministerikin hoitaa Etelä Euroopan pakolaisongelmia Suomen häviöksi.- Anonyymi
Suomi hoitaa pj-kaudellaan EU:n yhteisiä asioita, ei omiaan.
- Anonyymi
Nyt varmasti EU mieliset ovat haltioissaan kun antti rinne yrittää rally enklannillaan saada jutta tytölle salkkua kyllä tässä oikein lämmittää ajatellakin mitä mahtaa nyt eurostoliitto mieliset ajatella:)
- Anonyymi
Rinne puhuu hyvää englantia.Parempaa kuin palstan heikosti luku- ja kirjoitustaitoisten EU-vihaajien suomen kieli.
Jutta saa kyllä salkkunsa. Painon määrää komission pj.
Perussuomalaisten oppositiokausi on kuin samettia. Puolue on täysin yhtenäinen ja kannatus kasvaa kaiken aikaa. Hallitus syöttää Halla-ahon lapaan ja hän voi lyödä tyhjään maaliin. Lupausten toteuttamatta jättäminen tuo myös eläkeläiset Persujen kannattajiksi. Pakkoruotsi viimeistään myös oppiskelijat.
- Anonyymi
PS kokoaa kyllä tyytymättömiä. Entä kun pitäisi jotain tehdä? Oppositiossa voidaan vain soittaa suuta.
- Anonyymi
No ainakin Rinne puhuu parempaa englantia kuin Hakkarainen. Repikää siitä persut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243