Oltiin kaverin kanssa saunassa ja päätettiin että siistitään kaavoitusta. Kaveri arka käyttämään höylää ja ei oikein uskaltanut alkaa munastaan karvoja höylällä ajelemaan. Sanoin kaverille mä voin ajella ne pois. Kaveri sanoi, no aja. Menin kaverin eteen ja aloin ajelemaan häneltä karvoja. Kaverin muna alkoi pikku hiljaa seisomaan ja kaveri sanoi, mitä hittoa toi ny alkaa seisomaan. Sanoin kaverille, taitaa tuntuu kiihottavalta. Kaveri tähän, no vähä joo, panettaa ni ei vaa voi minkä et alko seisomaan. Kieltämättä itseänikin kiihoitti ensimmäistä kertaa ajella toisen miehen munakarvoja ja pidellä kaverin munaa. Sanoin kaverille, niin tää touhu kiihoittaa muakin ja et oo ainoo kellä seisoo. Sain kaverin karvat ajeltua ja nousin Kyykky asennosta ylös ja kaveri katsoi seisovaa munaani ja sanoi, no näköjään. Tokasin kaverille, nyt tekis mieli runkata. Kaveri tokas, jep, niin tekis. Sanoin kaverille, voisin kyl pidellä sun munaa viel hetken kädessäni ja otin hänen munastaan kiinni. Kaveri katsoi minua ja sanoi, panettaa niin paljon et pidä vaa. Aloin runkkaa kaverin munaa ja sanoin, runkkaa mua. Kaveri otti munastani kiinni ja sanoi, ekaa kertaa on jonku muun muna ku oma muna mistä otan kiinni. Sanoin, sama mulla. Lopputulos oli se että, molemmat saatiin ekaa kertaa elämässä toisen miehen runkkaama orgasmi. Yhtä kokemusta rikkaampana voin sanoa, ei ollu eka eikä vika kerta kun annan kaverini runkata minua 😉
Kaverin kanssa saunassa
Anonyymi
5
1955
Vastaukset
- Anonyymi
Kummalla lensi pitemmälle?
- Anonyymi
Karvat siinä sai kyytiä ja spermat kans!
- Anonyymi
Kiihottava tarina! Kaverin kanssa saunoessa ajelen joskus parran siinä samalla, samoin hän. Pitäisiköhän ehdottaa ensi kerralla kassien ajelua? :P
- Anonyymi
Hyvin kiihoittava tarina. Vastaava tapahtuma itselle tuntusi hienolta.
- Anonyymi
Kuvani yleistetyssä muodossa voi katsoa vain deittisivustolla. Lempinimeni sivustolla https://docs.google.com/forms/u/1/d/e/1FAIpQLSf-vNf781I3M_NzItrzON3iwXhZAkHRSwMDRlhvLHZ-NyvDJA/viewform
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi5710090Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit136839Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?706231Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j856144Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus284295Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset114282Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja464150Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k653995Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?443708Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html2863273