Hyvä, että kerkesi tuli syttymään, kun jo osa jellonista oli nauttinut liikaa virvoittavia vesiä. Ei kovin hyvää kuvaa anneta maksavalle yleisölle.
Terwahaudan jellonat
7
480
Vastaukset
- Anonyymi
On sullakin ongelmat. Pitääkö kaikkien olla yhtäaikaa haudalla työvuorossa?? En tiedä, mutta luulisin niillä olevan vuorot...
- Anonyymi
En tiedä ihan hyvä kysymys onko
- Anonyymi
Eikä tainnut kukaan olla liikaa nauttinut.
Tekevät todella mahtavaa työtä, tuo on kulttuuria jos joku. Mukava tapahtuma ja ihmisiä hyvin liikkeellä, vanhan ajan seurustelua ettei kaikki juttelu tapahdu kännykän avulla. - Anonyymi
Hieno tapahtuma.Kelit suosi.
- Anonyymi
Täytyynyt sanoa että ja sellåinen pieni muistatus käytännön oikeiden töiden seassahan se on kemiikka taustalla. Teoriaa ei tainu täs olla mukana vaikka ollaankin käytännön läheisiä. Itse asiassa koko tiimin osalta tuotannossa käytettäviin kone järjestelmiin
- Anonyymi
Hieno tapahtuma joo. Olis osa jellonista voinut jäädä kotiin rapulaansa selvittämään. Eikä äksyyllä tervahauralla kersoolle omista mokistaan.
- Anonyymi
Sitähän se on ryyppyjuhla heille mm.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891