Seinäjoelle EEPEE S-ryhmävapaa Hesburger

Anonyymi

Viimeinkin ja pitkästa aikaa saadaan Seinäjoelle Hesburger johon EEPEE ei ole sotkeentunut ja jonka toimintaa sotkenut kun Ideaparkissa avataan Hesburgerin itse ylläpitämä Hesburger.

Ei tarvi tuntia odottaa josko se burger pian tulisi

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      onko kukaan viittinyt laskea montako ruokapaikka sinne tulee? vai onko ne puolet vain ihmisten toiveunia...nooh sukari tienaa,ei kukaan jaksa noita toistensa kopio mättöjä vetää montaa kertaa viikossa ja maakunnan miehet ei koske pitkällä tikulla...

    • Anonyymi

      Onneksi tulee BurgerKing niin ei tarvi enää mennä Mäccärille joka huijaa hinnoilla ja veloittaa enemmän kuin mitä hinnastossa lukee.

      Kelpaa vetää näitä herkkuja:
      http://www.burgerking.fi/menu

    • Anonyymi

      ruokapark avaa ovensa seinäjoella. on siellä autoliike ja alkokin..niin ja päiväkoti että kerkee hamppari suussa hinkata itteensä saksan tuonti bemariin kun luottopäätös tulee

      • Anonyymi

        Naulan kantaan! Veit sanat suustani.


      • Anonyymi

        Hesen Saksan tuonti einekset suus saksan tuonti bemaria hankkiin.
        Kannattaa käydä metallinpaljastimella ruoka ensi läpi..aivan vain omaksi turvaksi.
        Paikka mistä todella et saa mitä tilaat. Pahviset pillit ja kaikki. Saa muutaman viherpiipertäjän lisää asiakkaaksi. Ps Hesburgerissa mm ei huumeseulontaa, varokaa puraisemasta neulaa tai mitä lies pilleriä. Päihdeongelmaisilta nuorilta voi hykienia unohtua kiireessä.
        Hyviä covid päiviä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hesen Saksan tuonti einekset suus saksan tuonti bemaria hankkiin.
        Kannattaa käydä metallinpaljastimella ruoka ensi läpi..aivan vain omaksi turvaksi.
        Paikka mistä todella et saa mitä tilaat. Pahviset pillit ja kaikki. Saa muutaman viherpiipertäjän lisää asiakkaaksi. Ps Hesburgerissa mm ei huumeseulontaa, varokaa puraisemasta neulaa tai mitä lies pilleriä. Päihdeongelmaisilta nuorilta voi hykienia unohtua kiireessä.
        Hyviä covid päiviä :D

        että,odottaako kukaan mitään muuta kuin uusien ruokapaikkojen avautumista? kumma paikka


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3330
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2872
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2720
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2534
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1833
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe