Olen joutunut netissä ja ihan lievenä muutaman "kristityn" kanssa sanaharkkaan. Ensinnäkin he eivät siedä mitään joka kyseenalaistaisi heidän vakaumustaan Muutamat on kreationisteja ja vastustavat muutenkin mm koululaitosta, naispappeutta, homoja ja luterilaisuutta. Myös perinteinen suomalainen maltillinen helluntailaisuus on kulemma myös harhaoppi?
Yleensä käy niin, että syyllistyn (kuulemma) jumalan pilkkaan epäillessäi heidän/hänen oikeata uskoaan. Minä näen heissä lahkosaarnaajien työn tuloksen, elämästä irtautuneen sokean, epäluuloisen, harhaisen ihmisen. Selvästi nämä asettuvat muiden kristillisten uskonsuuntausten yläpuolelle, ovat vaalmiit tuomitsemaan muut eksyneiksi. Minusta Petri Paavola edustaa juuri yhtä suuntausta näistä ja onahan näitä hengen heimolaisia muitakin. Ilmeisesti tämä "uudesti syntyminen" antaa heille oikeuden edustaa Jumalaa ja syyttä muita Jumalan pilkasta?
JUMALAN PILKKAKORTIN KÄYTTÖ?
13
61
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on suurinta ihmisarvon pilkkaa ja myöskin tottelemattomuutts Jumalaa vastaan,että suomalainen Miikka Mustonen on kuollut thaimaassa törkeän välinpitämättömyyden tähden.Suomi hyysää isis kersoja ja äitejä ja on valmis panostamaan heihin ym. isoilla rahoilla,ei valhemedia ole hänen puolestaan huutanut.Voi sitä älämölöä,jos tämä tapahtuisi näille autettaville,mutta kyseessä olikin suomalainen,perheellinen mies.Jumalan on kosto.
- Anonyymi
Alkoholismi on törkeää välinpitämättömyyttä itsestä ja läheisistä. Oma valinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholismi on törkeää välinpitämättömyyttä itsestä ja läheisistä. Oma valinta.
Pane sinä s.......tanan hellari se turpa rullalle,häntä pisti kaksi skorpioonia,josta tää myrkytystila tuli!!!IEttä mä vihaan hellareita,ne ei ole ihmisiä.Toivotaan kärsimyksiä hellariperheisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pane sinä s.......tanan hellari se turpa rullalle,häntä pisti kaksi skorpioonia,josta tää myrkytystila tuli!!!IEttä mä vihaan hellareita,ne ei ole ihmisiä.Toivotaan kärsimyksiä hellariperheisiin.
Millä todennäköisyydellä joutuu kahden skorpionin pistämäksi?? Tiesitkö, että Aasiassa jotkut alkoholistit käyttävät skorpionin myrkkyä päihtyäkseen? Eli antavat skorpionin pistää tahallaan.
Todellista välinpitämättömyyttä on se, ettei ota ulkomaille lähtiessään matkavakuutusta. Veronmaksajat maksavat Suomessa paljon. Mutta valtio ei ole koskaan maksanut lomailu- tai sairauskuluja ulkomailla. Ilman vakuutusta hoito on sellaista, mihin itsellä ja perheellä on varaa. - Anonyymi
"Suomi hyysää isis kersoja ja äitejä ja on valmis panostamaan heihin ym. isoilla rahoilla"
Säälittävää äärioikeiston valhepropagandaa. Ollaan muka niin parempaa suomalaista, eikä edes tiedetä miten Suomi tällaisissa tapauksissa toimii. Luuletko, että valtio Isis-lastenkaan matkat maksaisi? Jos nämä Suomen kansalaiset haluavat palata Suomeen, niin sukulaiset sen rahoittaisivat.
Finnair ei kuljettanut Mustosta Suomeen, koska tällaisia potilaita ei saa kuljettaa reittilennoilla, vaan lääkärin saattamana yksityiskoneella. Hinnat vaihtelevat matkasta riippuen n. 40 000 - 120 000 euroon. On oltava joko vakuutus tai tilillä sen verran rahaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholismi on törkeää välinpitämättömyyttä itsestä ja läheisistä. Oma valinta.
"Alkoholismi on törkeää välinpitämättömyyttä itsestä ja läheisistä. Oma valinta."
Alkoholistin fysiikka on heikompi ja maksa valmiiksi hajalla. Hänen mahdollisuutensa selvitä myrkytyksestä tai mistä tahansa sairaudesta on monin verroin huonompi. Tragedia tietenkin aina läheisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Suomi hyysää isis kersoja ja äitejä ja on valmis panostamaan heihin ym. isoilla rahoilla"
Säälittävää äärioikeiston valhepropagandaa. Ollaan muka niin parempaa suomalaista, eikä edes tiedetä miten Suomi tällaisissa tapauksissa toimii. Luuletko, että valtio Isis-lastenkaan matkat maksaisi? Jos nämä Suomen kansalaiset haluavat palata Suomeen, niin sukulaiset sen rahoittaisivat.
Finnair ei kuljettanut Mustosta Suomeen, koska tällaisia potilaita ei saa kuljettaa reittilennoilla, vaan lääkärin saattamana yksityiskoneella. Hinnat vaihtelevat matkasta riippuen n. 40 000 - 120 000 euroon. On oltava joko vakuutus tai tilillä sen verran rahaa.Isisjoukko hoitelemaan tällaisen saastan!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Suomi hyysää isis kersoja ja äitejä ja on valmis panostamaan heihin ym. isoilla rahoilla"
Säälittävää äärioikeiston valhepropagandaa. Ollaan muka niin parempaa suomalaista, eikä edes tiedetä miten Suomi tällaisissa tapauksissa toimii. Luuletko, että valtio Isis-lastenkaan matkat maksaisi? Jos nämä Suomen kansalaiset haluavat palata Suomeen, niin sukulaiset sen rahoittaisivat.
Finnair ei kuljettanut Mustosta Suomeen, koska tällaisia potilaita ei saa kuljettaa reittilennoilla, vaan lääkärin saattamana yksityiskoneella. Hinnat vaihtelevat matkasta riippuen n. 40 000 - 120 000 euroon. On oltava joko vakuutus tai tilillä sen verran rahaa.Oletko voidellut anuksen isis miehelle???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko voidellut anuksen isis miehelle???
18.30 tulee faktaa ja totuutta Mlehden lähetyksessä,mitä todella tapahtui Miikkan tapauksessa.Sinä saatanasta siinnyt tekopyhä hellari,oksetus!!!!!!Hellarit eivät tee mitään hyvää,he ovat täysiä petoja.Ne todelliset Jeesuksen palvelijat ovat kaukana hellareista.
Pinnallinen uskonnollisuus kun ei vain pelasta. Joka ei synny uudesti ylhäältä, ei ole näkevä taivasten valtakuntaa. Joh. 3. luku. On rakkautta tuoda esille Jumalan sanan totuus! Ja kirjoitat anpnyyminä. Et käytä edes nimimerkkiä. Ei sinua tunnista!
- Anonyymi
Edustaako sun mielestä nää Paavolat ja muut hihhulisarnaajat totuutta? Jos tarkkoja ollaan nämä ovat juuri tehneet sen että voivat esittää faktana mikä heidän totuutensa, siis se on vain heidän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edustaako sun mielestä nää Paavolat ja muut hihhulisarnaajat totuutta? Jos tarkkoja ollaan nämä ovat juuri tehneet sen että voivat esittää faktana mikä heidän totuutensa, siis se on vain heidän.
En kuuntele enää kuuntele Paavolaa ja Mattilaa. Ei tarvitse kuunnella. Olen uskossa ja Jumalan sana on riittävä ja saan opetusta seurakunnassani.
Ihmetteletkö sinä sitä, että joku ei pidä siitä, että kyseenalaistat heidän arvonsa?
PS sinulla on "hyvä " näkökyky, voisiko se selittää asiaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519