Miten kuhinat meni? Positiivista / negatiivista. /-
Sää oli ihan kohdallaan.
-- Kuhinat latistuu vuosi vuodelta.
Kuhinat 2019
21
604
Vastaukset 21
- Anonyymi
Tyhmä.
Nehän on vasta tänään- Anonyymi00032
Käyny työstä noiden lastaus ja siirto
- Anonyymi
Mielestäni tänä vuonna oli hyvin väkeä liikkeellä ja tunnelma korkealla. Hieno kesäkeli auttaa markkinoiden onnistumista. Toivotaan että myyjätkin tyytyväisiä.
Hyvä Kuortane!- Anonyymi
Saadaan kuulkaa haukea taas
- Anonyymi
Jaahas, jollekin kolahti, kun
Juha "Watt" Vainio - Pohjolan Pidot linkki piti poistaa. - Anonyymi
Ankeaa oli!
- Anonyymi
Pettäjiä paljon liikkeessä.
- Anonyymi
-Liian kuuma
-Liikaa ihmisiä
-Liikaa ohjelmaa- Anonyymi
Kuortaneella liikaa ihmisiä? Hahahahaha
Eikä kuhinoilla ole todellakaan liikaa ohjelmaa. Ainakaan sellaista, jonka takia viitsisi kotoaan lähteä.
- Anonyymi
Hyvät kekkerit. Näkyi paljon vanhoja rut.. tuttuja. Mukavaa oli.
- Anonyymi
Vielä on pari viikkoa korkeasesonkia.
Hellettä pukkaa ja ehtii risteilemään vierasmökeillä. - Anonyymi
Lauri kysyi äidiltä: -Voiko koiria korjata? -Eivät ne ole koneita! -Mutta isä sanoi, että kun lähdet lomalle, hän poraa naapurin nartun numeroa isommaksi.
Oli mahtavat orgiat! Sellaiset mulla on kyllä joka päivä, mutta kyllä kuortaneella ne ovat kaikkein irstaimmat.
- Anonyymi
Puolet kommenteista poistettu :D
Miinus: Kaljavelli: miten joku suostuu moista saastetta nielemään?
Plussa: Ei kestä kovin monta päivää kutinat. - Anonyymi
Hahaa jollakin vieläkin kuhinat kun pitää miehen naisten hameessa ja kuparin värisessä peruukissa hypätä kylillä kaupassa.
- Anonyymi
Polkupyörällä ja juttua tulee yksinkin.
- Anonyymi
Kova oli meno. Hyvä meiniki
- Anonyymi
Yleensä aina sattuu jotakin ikävää kuhinoilla
- Anonyymi
Kuhinat tosiaan latistuu,mutta se on meidän omaa laiskuutta!tapahtumat vaatii järjestäjiä ja tekijöitä.nämä negatiiviset kommentoinnit ei paljona asiaa auta. Eli kannattaisko lähteä liikkeelle sieltä näytön ääreltä ja tehdä asian hyväksi jotain.tekemistä nimittäin on kaikille yksityisille ja yhdistyksille.
- Anonyymi00033
Vatta meni sekaasin kokoomuksen vaaliteltalla jaumakkaraa ja puhetta katuvaloosta seinäjoelle
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu561254- 18867
- 68752
- 63735
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69708- 47704
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131635Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.9580Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i11549Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45528Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �122506- 4502
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24483- 36445
Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113444- 16441
- 70438
Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26427- 36417