Miten kuhinat meni? Positiivista / negatiivista. /-
Sää oli ihan kohdallaan.
-- Kuhinat latistuu vuosi vuodelta.
Kuhinat 2019
19
558
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhmä.
Nehän on vasta tänään - Anonyymi
Mielestäni tänä vuonna oli hyvin väkeä liikkeellä ja tunnelma korkealla. Hieno kesäkeli auttaa markkinoiden onnistumista. Toivotaan että myyjätkin tyytyväisiä.
Hyvä Kuortane!- Anonyymi
Saadaan kuulkaa haukea taas
- Anonyymi
Jaahas, jollekin kolahti, kun
Juha "Watt" Vainio - Pohjolan Pidot linkki piti poistaa. - Anonyymi
Ankeaa oli!
- Anonyymi
Pettäjiä paljon liikkeessä.
- Anonyymi
-Liian kuuma
-Liikaa ihmisiä
-Liikaa ohjelmaa- Anonyymi
Kuortaneella liikaa ihmisiä? Hahahahaha
Eikä kuhinoilla ole todellakaan liikaa ohjelmaa. Ainakaan sellaista, jonka takia viitsisi kotoaan lähteä.
- Anonyymi
Hyvät kekkerit. Näkyi paljon vanhoja rut.. tuttuja. Mukavaa oli.
- Anonyymi
Vielä on pari viikkoa korkeasesonkia.
Hellettä pukkaa ja ehtii risteilemään vierasmökeillä. - Anonyymi
Lauri kysyi äidiltä: -Voiko koiria korjata? -Eivät ne ole koneita! -Mutta isä sanoi, että kun lähdet lomalle, hän poraa naapurin nartun numeroa isommaksi.
Oli mahtavat orgiat! Sellaiset mulla on kyllä joka päivä, mutta kyllä kuortaneella ne ovat kaikkein irstaimmat.
- Anonyymi
Puolet kommenteista poistettu :D
Miinus: Kaljavelli: miten joku suostuu moista saastetta nielemään?
Plussa: Ei kestä kovin monta päivää kutinat. - Anonyymi
Hahaa jollakin vieläkin kuhinat kun pitää miehen naisten hameessa ja kuparin värisessä peruukissa hypätä kylillä kaupassa.
- Anonyymi
Polkupyörällä ja juttua tulee yksinkin.
- Anonyymi
Kova oli meno. Hyvä meiniki
- Anonyymi
Yleensä aina sattuu jotakin ikävää kuhinoilla
- Anonyymi
Kuhinat tosiaan latistuu,mutta se on meidän omaa laiskuutta!tapahtumat vaatii järjestäjiä ja tekijöitä.nämä negatiiviset kommentoinnit ei paljona asiaa auta. Eli kannattaisko lähteä liikkeelle sieltä näytön ääreltä ja tehdä asian hyväksi jotain.tekemistä nimittäin on kaikille yksityisille ja yhdistyksille.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372