En ole ikinä ollut parisuhteessa

Anonyymi

Olen 30vuotias nainen en ole ikinä ollut parisuhteessa.
Tuskin löytyy miestä joka hyväksyy sen että minulla ei ole yhtään kavereita.

24

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En usko, että miehiä kiinnostaa onko naisella kavereita vai ei. Ainakaan itseäni ei kiinnostaisi, jos muuten viehättyisin naisesta.

• Anonyymi

Olet säästynyt monelta.

Olen ollut parisuhteessa ja en enää ryhdy sellaiseen.

Vapaus on hienoa, usko pois. Ei tarvitse riidellä ym.ym.

Tv. Nykyinen poikamies.

• Otappas minusta kaveri, niin ei tartte enää noinkaan ajatella:)
      Itsekkin elämäntapasinkkuja, joten ei ole tuossa parisuhteettomuudessasikaan mitään ihmettelemistä.
      Viestii vain meiliin, niin katellaan josko keksittäis jotai ohjelmaa johonku vkonloppuun.

• Anonyymi

Ohjelmana taitaa olla vaakamambo?

• Anonyymi kirjoitti:

Ohjelmana taitaa olla vaakamambo?

Tuumaillaan kahden millasta ohjelmaa keksitään.
        Olis ihan kiva päästä tuulettumaan ja reissuun johonku päin Suomee..

• Anonyymi

Varmana löytyy miehiä jotka hyväksyy sinut ja haluaisi tutustua sinuun mutta nainen ei useinkaan hyväksy että mies viettää yksin paljon aikaa.

• Anonyymi

Ok, mä olin avoliitossa nyt sinkkuna.

Elän ekologista ja ekonomista elämää saimaalla.

Päivät menee retkiveneellä saimaalla tai kesäpaikan kunnostamisessa sekä opiskelussa.

En ikävä kyllä saaressa vaan manteteella. Naapurit, joo. Ei niistä sen enempää.

Ei täällä tietysti nainen jolla työt ym. kaupungissa pysty edes asumaan. Matkaa lähimpään kaupunkiin paljon.

Lisäksi olen valinnut 1960-luvun elämäntyylin.

Ei noihin kaupunkeihin ole ikävä, ihana rauha täällä. Lisäksi luonto on niin puhdas verrattuna esim. johonkin Kiinan teollisuusalueisiin.

• Anonyymi

Minä olen 44v nainen, joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa. En edes missään lyhyissä. Satunnaiset deittiyritykset päättyy hyvin lyhyeen. Syy: olen lihava, ja muutenkin ruma.

• Anonyymi

Rumuus ei ole ongelma.Jos et ole miestä rumempi.
        Lihavuus ei ongelma.
        Jos painat niin paljon että sänky hajoaa se on jo ongelma.

• Anonyymi

Kyllä löytyy.

• Anonyymi

Hei aloittaja voit lähettää minulle sähköpostia ja muutkin joilla on sama tilanne kaverien ja ystävien osalta. Yritin lisätä sähköpostiosoitetta tähän eilen mutta viesti aina poistui joten, jos haluat, voit kirjoittaa minulle sähköpostia osoitteeseen joka löytyy tuolta "vaihdetaan yksinäisyys pois" aloitetun otsikon viestistä.

• Anonyymi

Toimiihan se, kun ei käytä @-merkkiä ilmeisesti.

• Anonyymi

Monet ihmiset ovat vaikeita. Yksin on helpompaa olla. Ihmiset käyttävät hyväksi, ovat itsekkäitä, eivät kunnioita sinua eikä ajatuksiasi ja varsinkin naiset pyrkivät myös muuttamaan sinua joksin, jota et ole.
      Parempi olla yksin, jos ei kerran voida rakastaa sellaisena kuin on.

• Anonyymi

Voi fide. Onko tuollainen nainen oikeasti olemassa? Kuva olisi kiva nähdä.

• Anonyymi

Täällä kans samassa ikäluokassa oleva mies, jolla ei kokemusta. Mitenkähän naiset ottaa tuon asian, jos johonkin tutustuisi

• Sama juttu, paitsi 31. Saa laittaa viestiä jos haluat vaikka vain kommentoida säätä. Lyhyt kuvaus itsestäni olisi mukava introvertti.

• Juurikin hakusessa neitseellinen nainen, joka ei ole ikinä ollut parisuhteessa...
      Partnerin kavereilla en tee mitään.

• Anonyymi

Maaseudulla paljon yksinäisiä miehiä.
      Heille kelpaisi hyvinkin nainen joka on vähän rumempikin.
      Naisen lihavuus ei myöskään haittaa yhtään.

• Anonyymi

Luetko aloittaja vielä tätä keskustelua?

Ensinnäkin haluan sanoa että minä haluaisin juuri sinunlaisen naisystävän....mikäli sinulla vain on elämässäsi perusasiat kunnossa. Ei sinun epäsosiaalisuus ole mikään ongelma.

Miksi päätit kirjoittaa tänne? Haluaisitko löytää itsellesi miehen? Missäpäin Suomea asut?
      Miten sinuun saisi yhteyden?

• Anonyymi

Jos olet huumorintajuinen ja ulospäin suuntautunut, niin tuskinpa ystävien tai parisuhteen saaminen on niin hankalaa.

• Anonyymi

Vähän sama tilanne täällä paitsi olen vuoden vanhempi.
      Se miksi olen jäänyt yksin ei ole niin helppo selittää.
      Kaipaan toki läheisyyttä mutta yksinoloon on liian tottunut.
      Kärsin siis sosiaalisten tilanteiden pelosta ja minulla on todella huono itsetunto.
      En siis ole päästänyt ketään lähelle kun jo ajatus tuntuu siltä että kuka minut muka huolisi..
      Yritän työstää ajatuksissa tätä asiaa päivittäin.
      Mutta miten tästä voisi edetä,tuskin hirveän paljoa on ihmisiä jotka tämän ikäisinä ovat täysin kokematomia näissä ihmissuhdeasioissa..
      -forever lonely-

• Anonyymi

Ja olet mies vai nainen?

• Anonyymi

Kyllä sinusta oltaisiin kiinnostuneita. Itsekin kävin treffeillä ensimmäistä kertaa elämässäni vasta viime vuonna ja olen 33v mies. On paljonkin sellaisia ihmisiä, jotka ovat tippuneet siitä ensimmäisen ja toisen parisuhde junan kyydistä.

Ei muuta kuin tee profiili johonkin deitti sivustoon taikka sitten kirjekaveri ilmoitus. Suosittelen jälkimmäistä, siellä meno on paljon vähemmän pinnallista, eikä tule koko ajan häirikkö viestejä. Sitten on paljon helpompaa tavata livenäkin, kun on ensin kunnolla tutustunut kirjoittelemalla. Ahdistuskin on paljon vähäisempää, kun tavatessa tuntee jo osittain toisensa.

Alkuun kaikki uusi on ahdistavaa, viestittelystä lähtien, mutta kyllä siihen pian tottuu. Kunhat et vain lopeta viestittelyä siihen muutamaan viestiin, kuten suurin osa tuntuu tekevän, niin silloin sinulla on jo hyvät mahdollisuudet löytää kumppani. Äläkä ajattele niin, ettei sinusta olla kiinnostuneita, se että et tee katoamistemppuja ja osoitat itse olevasi kiinnostunut viestittely kaveristasi, tekee sinusta jo tosi kiinnostavan.

• Anonyymi

Parisuhde?Mikä se on ???

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      282
      26816
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      48
      2284
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      199
      1596
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      152
      1532
    5. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      34
      1281
    6. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      33
      1214
    7. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      998
    8. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      932
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      87
      846
    10. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      82
      806
    Aihe