En ole ikinä ollut parisuhteessa

Anonyymi

Olen 30vuotias nainen en ole ikinä ollut parisuhteessa.
Tuskin löytyy miestä joka hyväksyy sen että minulla ei ole yhtään kavereita.

24

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En usko, että miehiä kiinnostaa onko naisella kavereita vai ei. Ainakaan itseäni ei kiinnostaisi, jos muuten viehättyisin naisesta.

• Anonyymi

Olet säästynyt monelta.

Olen ollut parisuhteessa ja en enää ryhdy sellaiseen.

Vapaus on hienoa, usko pois. Ei tarvitse riidellä ym.ym.

Tv. Nykyinen poikamies.

• Otappas minusta kaveri, niin ei tartte enää noinkaan ajatella:)
      Itsekkin elämäntapasinkkuja, joten ei ole tuossa parisuhteettomuudessasikaan mitään ihmettelemistä.
      Viestii vain meiliin, niin katellaan josko keksittäis jotai ohjelmaa johonku vkonloppuun.

• Anonyymi

Ohjelmana taitaa olla vaakamambo?

• Anonyymi kirjoitti:

Ohjelmana taitaa olla vaakamambo?

Tuumaillaan kahden millasta ohjelmaa keksitään.
        Olis ihan kiva päästä tuulettumaan ja reissuun johonku päin Suomee..

• Anonyymi

Varmana löytyy miehiä jotka hyväksyy sinut ja haluaisi tutustua sinuun mutta nainen ei useinkaan hyväksy että mies viettää yksin paljon aikaa.

• Anonyymi

Ok, mä olin avoliitossa nyt sinkkuna.

Elän ekologista ja ekonomista elämää saimaalla.

Päivät menee retkiveneellä saimaalla tai kesäpaikan kunnostamisessa sekä opiskelussa.

En ikävä kyllä saaressa vaan manteteella. Naapurit, joo. Ei niistä sen enempää.

Ei täällä tietysti nainen jolla työt ym. kaupungissa pysty edes asumaan. Matkaa lähimpään kaupunkiin paljon.

Lisäksi olen valinnut 1960-luvun elämäntyylin.

Ei noihin kaupunkeihin ole ikävä, ihana rauha täällä. Lisäksi luonto on niin puhdas verrattuna esim. johonkin Kiinan teollisuusalueisiin.

• Anonyymi

Minä olen 44v nainen, joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa. En edes missään lyhyissä. Satunnaiset deittiyritykset päättyy hyvin lyhyeen. Syy: olen lihava, ja muutenkin ruma.

• Anonyymi

Rumuus ei ole ongelma.Jos et ole miestä rumempi.
        Lihavuus ei ongelma.
        Jos painat niin paljon että sänky hajoaa se on jo ongelma.

• Anonyymi

Kyllä löytyy.

• Anonyymi

Hei aloittaja voit lähettää minulle sähköpostia ja muutkin joilla on sama tilanne kaverien ja ystävien osalta. Yritin lisätä sähköpostiosoitetta tähän eilen mutta viesti aina poistui joten, jos haluat, voit kirjoittaa minulle sähköpostia osoitteeseen joka löytyy tuolta "vaihdetaan yksinäisyys pois" aloitetun otsikon viestistä.

• Anonyymi

Toimiihan se, kun ei käytä @-merkkiä ilmeisesti.

• Anonyymi

Monet ihmiset ovat vaikeita. Yksin on helpompaa olla. Ihmiset käyttävät hyväksi, ovat itsekkäitä, eivät kunnioita sinua eikä ajatuksiasi ja varsinkin naiset pyrkivät myös muuttamaan sinua joksin, jota et ole.
      Parempi olla yksin, jos ei kerran voida rakastaa sellaisena kuin on.

• Anonyymi

Voi fide. Onko tuollainen nainen oikeasti olemassa? Kuva olisi kiva nähdä.

• Anonyymi

Täällä kans samassa ikäluokassa oleva mies, jolla ei kokemusta. Mitenkähän naiset ottaa tuon asian, jos johonkin tutustuisi

• Sama juttu, paitsi 31. Saa laittaa viestiä jos haluat vaikka vain kommentoida säätä. Lyhyt kuvaus itsestäni olisi mukava introvertti.

• Juurikin hakusessa neitseellinen nainen, joka ei ole ikinä ollut parisuhteessa...
      Partnerin kavereilla en tee mitään.

• Anonyymi

Maaseudulla paljon yksinäisiä miehiä.
      Heille kelpaisi hyvinkin nainen joka on vähän rumempikin.
      Naisen lihavuus ei myöskään haittaa yhtään.

• Anonyymi

Luetko aloittaja vielä tätä keskustelua?

Ensinnäkin haluan sanoa että minä haluaisin juuri sinunlaisen naisystävän....mikäli sinulla vain on elämässäsi perusasiat kunnossa. Ei sinun epäsosiaalisuus ole mikään ongelma.

Miksi päätit kirjoittaa tänne? Haluaisitko löytää itsellesi miehen? Missäpäin Suomea asut?
      Miten sinuun saisi yhteyden?

• Anonyymi

Jos olet huumorintajuinen ja ulospäin suuntautunut, niin tuskinpa ystävien tai parisuhteen saaminen on niin hankalaa.

• Anonyymi

Vähän sama tilanne täällä paitsi olen vuoden vanhempi.
      Se miksi olen jäänyt yksin ei ole niin helppo selittää.
      Kaipaan toki läheisyyttä mutta yksinoloon on liian tottunut.
      Kärsin siis sosiaalisten tilanteiden pelosta ja minulla on todella huono itsetunto.
      En siis ole päästänyt ketään lähelle kun jo ajatus tuntuu siltä että kuka minut muka huolisi..
      Yritän työstää ajatuksissa tätä asiaa päivittäin.
      Mutta miten tästä voisi edetä,tuskin hirveän paljoa on ihmisiä jotka tämän ikäisinä ovat täysin kokematomia näissä ihmissuhdeasioissa..
      -forever lonely-

• Anonyymi

Ja olet mies vai nainen?

• Anonyymi

Kyllä sinusta oltaisiin kiinnostuneita. Itsekin kävin treffeillä ensimmäistä kertaa elämässäni vasta viime vuonna ja olen 33v mies. On paljonkin sellaisia ihmisiä, jotka ovat tippuneet siitä ensimmäisen ja toisen parisuhde junan kyydistä.

Ei muuta kuin tee profiili johonkin deitti sivustoon taikka sitten kirjekaveri ilmoitus. Suosittelen jälkimmäistä, siellä meno on paljon vähemmän pinnallista, eikä tule koko ajan häirikkö viestejä. Sitten on paljon helpompaa tavata livenäkin, kun on ensin kunnolla tutustunut kirjoittelemalla. Ahdistuskin on paljon vähäisempää, kun tavatessa tuntee jo osittain toisensa.

Alkuun kaikki uusi on ahdistavaa, viestittelystä lähtien, mutta kyllä siihen pian tottuu. Kunhat et vain lopeta viestittelyä siihen muutamaan viestiin, kuten suurin osa tuntuu tekevän, niin silloin sinulla on jo hyvät mahdollisuudet löytää kumppani. Äläkä ajattele niin, ettei sinusta olla kiinnostuneita, se että et tee katoamistemppuja ja osoitat itse olevasi kiinnostunut viestittely kaveristasi, tekee sinusta jo tosi kiinnostavan.

• Anonyymi

Parisuhde?Mikä se on ???

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1462
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      923
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      882
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      57
      873
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      806
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      693
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      690
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      654
    9. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      333
      651
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      73
      621
    Aihe