Tappava yksinäisyys

Anonyymi

Yksinäisen arki: heräät, syöt, katsot elokuvia, nukut(jos saa naapurimöykältä unta), sama jatkuu joka päivä

Kukaan ei soittele, ei käy kylässä.

Yksi ainoa ystävä saattaa olla ja sekin muuttaa toiselle puolelle suomea

Ainoa ero tässä yksinäisyydessä on se et on työpaikka, vaikka ulosotto ottaa tietyn summan kuukaudessa palkasta

Salaat, häpeilet yksinäisyyttä

Milloin tämä kurja elämä päättyy... Joskus pyörii itsemurha mielessä kuinka helppoa se olisi, poissa silmistä tälläinen paska

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei itsemurha helppo ole. Ja kuka tietää, mitä itsensä tappanut kokee kuolemansa jälkeen? Joutuuko ojasta allikkoon.

    • Anonyymi

      Ei kannata funtsia noin.

      Mulla on sama tilanne sikäli että kukaan ei soittele.
      Tein toimintasuunnitelman.
      Kirjoitin ylös mun tuttavat.

      Sitten että mitä teen että tulisi muutos tilanteeseen.

      Huomasin että itsestäni paljon johtuu että oon yksin.
      Joo, aika paljon oon mokaillut ja en oo välittänyt aina olla myötämielinen ihmissuhteissa.
      Eli rupeenpa muuttamaan tilannetta itse!

      Kuka tulee tsemppikaveriksi?
      Ite yritän!

      • Anonyymi

        Mietipä sitä jos ne tuttavatkin karttaa sua, Aijaa toi taas, taas toi outo, naurahtavat vain väkinäisesti ja ignooravat vain

        Siinä paljon tsempit auta....


      • Anonyymi

        Miksi et hanki sellaista ystävä ja tuttavapiiriä jossa viihdyt ja johon olet tervetullut? Miksi yrität sellaiseen seuraan, jossa sinua ei kaivata?


    • Hei,

      Itsetuhoisista ajatuksista kannattaa keskustella ammattilaisen kanssa.

      On olemassa monenlaisia auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Näistä palveluista voi saada sekä tukea että vinkkejä avun hakemiseen.

      - Tukinet.net - Tukipisteesti netissä https://tukinet.net/

      Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Yksinäisyys on sellainen teema, josta keskustellaan ryhmissä usein. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.

      - Valtakunnallinen kriisipuhelin

      Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää numerossa 09 252 5010 arkisin klo 9-07 ja viikonloppuisin sekä juhlapyhinä klo 15-07.

      - Kriisikeskukset

      Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Niiden yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/fi/tukea-ja-apua/kasvokkain/kriisikeskusverkosto

      Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

      • Anonyymi

        Ne nukahtaa kesken puhumisen. Ymmärtäähän sen, nykyinen hektinen elämänmeno ja monen arki...

        En silti viitti enää pilkkiville kuuntelijoille käydä selvittelemässä elämäni merkityksettömyyttä. Kyllä se ihan saatanan riittävän selväksi taisi jo tulla.

        Ei huvita. Enää.


    • Anonyymi

      2010 alkaen yksinästä erakkoelämää,
      Yksinäinen aamu,päivä,ilta,yö seuraa toisiaan joka ammu alkaa uudestaan.

    • Anonyymi

      Toisin kun aloittajalla mulla ei ole edes työpaikkaa, ei yhteyttä pitäviä sukulaisiakaan. Ei ketään eikä mitään.

    • Anonyymi

      Yksinäinen aamu,päivä,ilta,yö seuraa toisiaan joka ammu alkaa uudestaan.

    • Anonyymi

      Se, että ei ole perustanut omaa perhettä eikä edes mennyt naimisiin, painaa ihmiseen jonkinlaisen yksinäisen leiman.

      • Anonyymi

        Totta, ja vaikka olisikin muutamia ystäviä, eivät ne korvaa parisuhdetta tai omia lapsia, mä ainakin ajattelen näin.


    • Anonyymi

      Sama täällä, aamusta mietit miten saisit päiväsi menemään ja sama toistuu huomenna., ylihuomenna, ensi viikolla, ensi kuussa jne. Ei mitään mieltä tässä touhussa enää.

      • Anonyymi

        Ihan samalaista se minullakin on, tänään, huomenna, ens jouluna yksin niin kun kaikkina muinakin päivinä.


    • Anonyymi

      Vastaus on, etsi mieluinen kristillinen serakunta ja anna elämäsi Jeesukselle.Koet elämässäsi suuria onnenhetkiä ja saat hyviä ystäviä seurakunnasta.

      Kokeile se kannattaa!

      Terv. Yks melko onnellinen,ex yksinäinen mies.

      • Anonyymi

        Minä uskon kohtaloon, minun elämäni on tarkoitettu kärsimään itsekseni.
        Taian tehdä tästä itse lopun.


    • Anonyymi

      Jep. Ev.lut tai ortodoksinen. Molemmat valtionkirkkoja.Teologian opiskelu avaa asiat uudella tavalla.

    • Anonyymi

      Aloittajan viimeinen lause on niin osuva! Juuri tuolta minustakin tuntuu. Miksi olen täällä?

    • Anonyymi

      Samaa vähä iteltäki tuntuu, jatkuvasti yksin, ei kukaa käy kyläs, ei soittele ku vanhemmat, jatkuvasti yksin, se raastaa hermoja ja masentaa ja on semmoses kiertees, ei täältä saa kavereita, ja tyttöystävän saaminen on vain haave.

      • Anonyymi

        Kuulostaa ehkä omituiselta, mutta se on oikeasti jo paljon, että vanhemmat soittelee. Silloin ei ole täysin yksin tässä pahassa maailmassa. Ainoa huoli tietty on, että joku päivä vanhemmat kuolevat.


    • Anonyymi

      Mitäs jos te kaikki tässä ketjussa yksinäisiksi itsenne kokevat, ryhtyisitte nyt aluksi toistenne ystäviksi.

      • Anonyymi

        Ei se ole enää niin helppoa, jos yksinäisyys on päässyt kroonistumaan. Ainakin itseltäni sosiaaliset ja vuorovaikutustaidot nykyään aivan hukassa, vaikka eivätpä ne ikinä kovin vahvoja ole olleetkaan. Nuorempana uusiin ihmisiin tutustuminen kävi silti suht helposti, nykyään ei millään.Ja jos ihmisten ainoa yhdistävä tekijä on se yksinäisyys, niin eipä siitä välttämättä mitään sen syvempiä ystävyyssuhteita pääse syntymään.


    • Anonyymi

      artikkeli
      "Kohtaamattomuus kyseenalaistaa olemassaolon, satuttaa ja sairastuttaa, mutta on samalla jotakin sellaista, jonka muuttaminen ei vaadi ihmeitä. Ainoastaan ihmisiä, jotka uskaltavat."

      https://www.aspa.fi/fi/suuntaaja/suuntaaja-12018-yksinäisyys-köyhyys-ja-merkityksellisyys/yksinäisyys-satuttaa

    • Anonyymi

      Erakkoelämää täällä vain 10 vuotta.

    • Anonyymi

      Paras pysyä kotona coronaaikaan ! Mitä nyt lenkillä ja kaupassa .-

    • Anonyymi

      "Kukaan ei soittele. Kukaan ei käy kylässä" - käytö itse? Soitteletko itse?
      Vai istutko siellä luolassasi säälimässä itseäsi?
      Ystävyys on vastavuoroisuutta. Et voi edellyttää että kukaan jaksaa olla aktiivinen puoli yksin, olla se joka aina soittaa, aina tekstaa tai tulee käymään.
      Olet ilmeisesti terve ihminen koska käyt töissä. Mikä estää lähtemästä ulos ja tapaamasta ihmisiä? Sinä itse!
      Kukaan ei vain jaksa sellaisen kanssa jolta ei koskaan saa minkäänlaista yhteydenottoa ja osoitusta että on edes kiinnostunut toisista.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe