Sinä mietit minua ja haluat ottaa yhteyttä

Anonyymi

Mietit että mitä meidän välillä oikein on. Laitat pään tyynyyn ja mieleesi tulee minä. Pyörit koko yön koska vein sydämesi ja haluat selvittää mitä tämä on.

No täällä minä odotan sinua.

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Trololololol. Tällaisen viestin tarkoitus on vain saada yksinäiset palstalehmät huokailemaan ja kyselemään keneltä kenelle. Noin suppea ja tunnisteeton viesti ei ole selvästikään minkään aidon tarkoitusperän takia kirjoitettu. Eikä tuossa ole mitään keskustelua ikävästäkään. Trolli mikä trolli.

      • Anonyymi

        No mikäs sinä sitten olet? Yksinäinen siitossonni? Sovinistilta kuulostat.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä, "palstajussilla" taitaa olla muijat vähissä, pitää taas saada leikkiin lisää.


      • Anonyymi

        Semmostahan se on palstalehmien vokottelu täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikäs sinä sitten olet? Yksinäinen siitossonni? Sovinistilta kuulostat.

        Silläkö tavalla en olisi sovinistin kuuloinen jos yrittäisin vihjata, että palstalla olevat naiset ovat keskiarvoa viehättävämpiä? Miksi haluat kuulla valheita? Onko itsetuntosi heikko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silläkö tavalla en olisi sovinistin kuuloinen jos yrittäisin vihjata, että palstalla olevat naiset ovat keskiarvoa viehättävämpiä? Miksi haluat kuulla valheita? Onko itsetuntosi heikko?

        Oletko tyhmä vai esitätkö tyhmää? Normaali mies ei nimittele naisia tuolla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tyhmä vai esitätkö tyhmää? Normaali mies ei nimittele naisia tuolla tavalla.

        Ehkä olet kokenut normaaliuden sitten valehteluksi. Minulla ei ole mitään insentiiviä valehdella joten voin sanoa suoraan kuten asiat on.

        Jatka sinä jatkossakin valehtelevien, totuutta silottelevien miesten etsimistä ja minä jatkan linjallani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä olet kokenut normaaliuden sitten valehteluksi. Minulla ei ole mitään insentiiviä valehdella joten voin sanoa suoraan kuten asiat on.

        Jatka sinä jatkossakin valehtelevien, totuutta silottelevien miesten etsimistä ja minä jatkan linjallani.

        Nimittelet naisia palstalehmiksi. Joten katso peiliin. Et voi tietää palstan naisista yhtään mitään, joten turha vääntää nimittelyäsi tai reagointiasi miksikään rehellisyydeksi tms. Et taida olla ihan suhteellisuudentajuinen.


    • Anonyymi

      Hih, palstalehmät.

    • Anonyymi

      Aurinkoisen sään myötä ajatuskin kirkastuu.

      • Anonyymi

        tai sitten helteisen sään takia sumenee :)


    • Anonyymi

      Sitä juuri ,ihmettelen
      erästä mutta se on väliaikainen aivotoiminnan sekavuus ja menee ohi
      kun odottelee rauhassa.

    • Anonyymi

      Ei tarvitse miettiä. Kaikki on nyt kirkkaana päänupissa.

    • Anonyymi

      En. Kaikki on selvää.

    • Anonyymi

      Haluaisin selvittää asiat kasvotusten puhumalla mutta en tiedä mitä nainen haluaa vai haluaako mitään.

      • Anonyymi

        Eipä kohta halua mitään, kun aikaa jahkaat:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kohta halua mitään, kun aikaa jahkaat:)

        Silloinhan hän ei ole tosissaan kiinnostunut jos aika on rajattu!


      • Anonyymi

        Eiköhän pari vuotta jo riitä. Tai tälle ainakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän pari vuotta jo riitä. Tai tälle ainakin.

        Hmm.. Onko tasan pari vuotta?


    • Anonyymi

      Niin siis missä odotat? Onko se nainen vai mies joka odottaa?

    • Anonyymi

      Joo. Yhtä T-miestä olen nyt miettinyt torstaista asti aika aktiivisesti... En kylläkään mieti mitä meidän välillä on, kun vielä ainakaan ei ole juuri mitään muuta, kuin yksi yhteinen facebook kaveri ja sama asuinkylä.

      • Anonyymi

        Jätä jo se Tommi parka rauhaan!!!! Sä oot kans yks palsta häirikkö! Milloin T-mies ja milloin M-mies.... Sairasta!


    • Anonyymi

      Yhteyttä ottaisin jos vaan tietäisin, etten tule rikkoneeksi hänen rajojaan.

      • Anonyymi

        No ota yhteyttä. Olet tervetullut viereen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ota yhteyttä. Olet tervetullut viereen.

        Kauniisti kirjoitettu. Tulisin kyllä. Haluan saada vahvistuksen jos olet hän. Muutoin en uskalla ottaa yhteyttä. En halua rikkoa hyviä tapoja vastaan.


      • Anonyymi

        Minun hänellä on numeroni toisen henkilön antamana. Haluaisin todella paljon hänen ottavan yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun hänellä on numeroni toisen henkilön antamana. Haluaisin todella paljon hänen ottavan yhteyttä.

        Et valitettavasti ole hän. Minulla ei ole hänen numeroaan kenenkään antamana. Toivotan sinulle kuitenkin aurinkoista ja rakkauden täytteistä kesää!


      • Anonyymi

        Kiitos samoin sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun hänellä on numeroni toisen henkilön antamana. Haluaisin todella paljon hänen ottavan yhteyttä.

        Miksi sinä et ota yhteyttä häneen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun hänellä on numeroni toisen henkilön antamana. Haluaisin todella paljon hänen ottavan yhteyttä.

        Milloin annoit numerosi ihmiselle, joka välitti sinun numeron hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun hänellä on numeroni toisen henkilön antamana. Haluaisin todella paljon hänen ottavan yhteyttä.

        Onko sinulla tuon saman toisen ihmisen antamana myös sen sinun kaipaamasi ihmisen numero?
        T: joku vaan


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe