Isä, Jeesuksen nimessä minä pyydän ja toivottavasti minun kanssani moni muukin, että muistisairas pääsisi lääkäriin; hänen vaimonsa häpeää asiaan niin paljon, ettei vie häntä lääkäriin, kun tuo muistisairas itsekään ei halua mennä. Lapsille tuo äiti sanoo, että jos puututte tähän, hän ei ole missään tekemisissä enää teidän kanssanne!
Mies täytti juuri 42 vuotta; on elämällään aiheuttanut paljon ongelmia ja nyt on itse siinä omien ongelmiensa tähden täysin jumissa, ei pysty enää hoitamaan asioitaan, ahdistunut, masentunut, lopussa.. onko Jumalalla vielä mahdollisuutta hänen kohdallaan.. itse hän on luopunut uskosta jo kaksikymmentä vuotta sitten.
Esirukouksia
Anonyymi
6
191
Vastaukset 6
- Anonyymi
Minä uskon nykyään Mustanaamioon.
- Anonyymi
Rukoilkaa apua Aku-Ankalta. Toimii 100% varmuudella yhtä hyvin kuin jumala ja jeesus rukoukset.
- Anonyymi
Rukoile sinä ettet joudu kohtaamaan itseäsi vielä tässä elämässä. Eiku miten se meni?
- Anonyymi
Kerro itse se asia lääkärille.
- Anonyymi
Ehkä joku vastaa vielä teidänkin huoliinne tuohon tapaan, kun kova paikka tulee. Voitte sitten näsäviisastella lisää. Saatanan rangattomat nulikat.
Toivotaan aloittajalle ja asialleen parasta.- Anonyymi
Rukoilen puolestasi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502