Nämä normit eivät täytä kuin mielivaltaisen, kaksinaismoralistisen eristämisen tunnukset., joita valtiovaltamme suojelee!
Tässä esimerkki jonka tänä aamuna MNS Lifestyle julkaisee Windowsin etulehdellä heti lifestyle uutisissa.
"""Miksi kieltäydyt seksistä, jos seksi on kuitenkin suhteessanne hyvää? Naiset vastaavat MTV LIFESTYLE """"
https://www.msn.com/fi-fi/lifestyle/ihmissuhteet/miksi-kieltäydyt-seksistä-jos-seksi-on-kuitenkin-suhteessanne-hyvää-naiset-vastaavat/ar-AAECo9o?ocid=spartanntp
Luonnollisesti Facebook ei kerro, miksi se pitää tätä sallittuna, mutta ei seuraavaa kirjoitustani; """Jenna, juuri niin, naiset ovat usein ylläpitäjiä näissä ja monissa muissa epäkohdissa, kuten prostituutiossa. Uskallan jopa sanoa että nainen on luonnontuho, ainakin jos asiaa tarkastelee kauppojen naisille tarkoitettujen hyllymetrien mukaan."""
Jokainen kyllä käsittää että hyllymetrit voi käydä laskemassa, joka kaupassa jossa myydään erikseen miesten ja naisten tavaroita.
Facebookin kaksinaismoralismi on amerikkalaista ahdasmielisyyttä ja suomalaisilta viranomailta pelkuruutta ja halua sulkea suomalisten suut muiden toimesta. Oikeuskanslerimme ei ole vastannut kanteluun asiassa yli kahteen kuukauteen, kun normaalisti vastaa kahdessa päivässä.
Aiheettomista rankaisu toimista pitää saada hyvitys, niitä Facebook ei tietystikään maksa!
Olen hyvin pettynyt politiikkoihimme ja virkavaltaan, joka ei tee mitään vaikka perutuslakiamme, perustuslaillisia oikeuksiamme mielipiteen vapauteen loukataan ulkolaisen tahon toimesta röyhkeästi. Vellihousu pelkureita koko sakki!
Hannu Rainesto toistamiseen 30 pv. eston saanut Facebookista!
Facebookin yhteisönormit
0
394
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty391237Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä2871071Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s298904Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto25889Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33771Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte192649- 61585
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine97545- 40526
Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁59477