Missä on Etelä-Pohjanmaan kunnassa eniten avioeroja?

Anonyymi

Kuortaneella varmaan, sillä siellä paljon pettäjiä.

11

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ei ne kompensoi toisiaan...kokemuksesta tiedän että mm.seinäjoella ja kurikassa on tosi paljon keski-ikää lähestyviä naisia jotka tykkää jakaa riemurasiaa mutta niiden miehet ei valitettavasti sitä käsitä.ja noi 20v nyt tykkää muutenvaan antaa se tuntuu olevan niille elämäntehtävä...silti syntyvyys laskee kun kukaan ei haluu enää parisuhteeseen

    • Anonyymi

      Eikö tilasto löydy jostain?

    • Anonyymi

      Olen asunut ikäni täällä Kuortaneen sivukylässä. Täällä ainakin näkee pettämistä härskeimmästä päästä. Eipä asia minulle kuulu, mutta vähän kihlattua miestä sääliksi käy .

    • Anonyymi

      Kiimakalliontie on käsite. Parhaina aikoina niin paljon salapareja, ettei mustikkaan pääse. Osa salapareista ajaa pidemmälle metsään maastoautoilla.

    • Anonyymi

      Missä tuo Kiimakalliontie on?

      • Anonyymi

        Lempääläs. Kuortaneella ei muuten erota, jos vähän käy vieraissa. Kylmissä maissa on omat tapansa, jotka on kulkeutuneet myös Kuortaneelle. Eskimo lainaa puolisoaan, se on kunnianosoitus.


    • Anonyymi

      siellä mis on eniten hirvimiehiä on eniten löysäperseisiä varattuja akkoja...fakta puhuu

      • Hirvimies on vaan tyytyväinen jos joku polkee sen akkaa kun se on itse niin väsyksissä ryynämisen jälkeen ettei jaksa edes panna.
        Huono kunto yhdistettynä runsaaseen viinan ja tupakan käyttöön tekee hommasta jo vaarallista.


      • Anonyymi
        TheRealCyberman kirjoitti:

        Hirvimies on vaan tyytyväinen jos joku polkee sen akkaa kun se on itse niin väsyksissä ryynämisen jälkeen ettei jaksa edes panna.
        Huono kunto yhdistettynä runsaaseen viinan ja tupakan käyttöön tekee hommasta jo vaarallista.

        Edesmennyt linkkakuski hoiteli metsämiesten muijat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edesmennyt linkkakuski hoiteli metsämiesten muijat.

        Vainaja kans tuli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vainaja kans tuli

        ero on lakeuksilla vähä pyhä lehmä este pitää kestää hakkaamista kymmenen vuotta


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe