Kauhajoen kirppikset

Anonyymi

Olen tulossa lomareissulla Kauhajoelle ja liepeille. Kertokaa parhaat kirppikset, kun olen ahkera niissä käymään ja joskus löytöilemäänkn. On pitkä, kun siellä viimeksi kävin. Onko hintataso niissä kohtuullinen? Mikä suosituin?

13

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paras ja monipuolisin kirppis jossa saa ovelle tullessa iloisen tervehdyksen on kirppis sitä sun tätä. Myös lähetyskirppis on hyvä . Samoin Topin tori. Omistajat / myyjät ei vahtaa ku lehemä uutta porttia ku astuu ovesta sisään.

    • Anonyymi

      Kantsii käydä myös tsekkaamas Kirppis Kultapensas!

    • Anonyymi

      Ja Humani kirppis, mainostavat olevansa erilaisia ja olevatkin.

      • Anonyymi

        Kauhajoen kirppiksellä oli paljon mielenkiintoista tavaraa , ostin pitkävartiset lapikkaat sain halvalla . Nyt pitäisi keksiä niille käyttöä


      • Anonyymi

        Vala ne täyteen betonia ja kun betoni on jähmettynut, niin puukolla saappaat halki ja betonikengät pois sisältä, näin saat hienot pihakoristeet.


    • Anonyymi

      Tein kirpparikierroksen hiljattain ja voi kyllä todeta, että löytöjä oli ainakin Hunaanissa, Sitä sun tätä kirppiksellä ja Kultapensaassa, sekä myös muissa pienempiä sattumia. En vaan muista kaikkien nimiä. Tais ainakin 6 kpl löytyä, joten Kauhajoella on hyvä tarjonta niin tatpeelliselle kuin tarpeettomalle tavaralle.

    • Anonyymi

      jaa-a, kaikissa noissa käyneenä totean että suurimmaksi osaksi noissa on tavaraa joka kuuluisi poltettavaan jätteisiin tai hävitettäväksi muuten. Ja jos joskus mielenkiintoista löytyy niin valitettavan usein ylihinnoiteltua. Ei voi ymmärtää!

      • Anonyymi

        Vikaa on enempi asenteessasi kuin kirppiksissä. Mottona ilmastollisista ym syistä pitää nykypäivänä olla, että ensisijaisesti kierrätetään ja sitten vasta poltetaan. Kieltämättä joidenkin hinnoittelu on optimistista, mutta ei kertaa, etten jotain löydä. Ei ole joka pitäjässä Kauhajoen tasoa.


    • Anonyymi

      Hunaanissa ehdottomasti kannattaa käydä. Löytöjen lisäksi rahat menevät hyvään tarkoitukseen. Kannatettavaa toimintaa.

    • Anonyymi

      Edellisen kirjoittajan suosituksen perusteella kävin Hunaanissa, kun pitkästä aikaa vierailin Kauhajoella. Otin samalla heidän esitteessä. Vakuuttavan hienoa toimintaa. Käykää paikkakuntalaiset ehdottomasti siellä ja ottakaa myös esite. Vaikka aina ei voi löytöjä tehdäkään, minulle jo tuo esite oli löytö. Toki tavaraakin edukkaasti sain.

      • Anonyymi

        HuNaani? Sama kirjoittaja mainostaa kirppistä samalla kirjoitusvirheellä??


      • Anonyymi

        Hyvä huoNio vai pitäisikö sanoa, että hyvin huoNioitu! Aina sitä jostain virheestä ja syystä se käry käy, mitä itse ei edes huonaa, hahaa! Myös LÖYTÖ-sana kummasti toistuu....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HuNaani? Sama kirjoittaja mainostaa kirppistä samalla kirjoitusvirheellä??

        Se on kiwa seurata näitä nettisalapoliisia ja kyttäreitä, joilla ei taira muuta puuhastelua olemahan, ku seurata toisien virheitä. Olis pitäny aikanansa ruveta yksityisetsiväksi. Siihen en pysty ottamahan kantaa, onko sama kirjoittaja, mutta m ja n on lähellä toisiansa ja mulla on ainaki erellinen vehes sellaanen, että joskus kirjootti mitä sattuu. Menestystä kyttäyshommeleihin. Sitä täälä piisaa


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 178
      1903
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1353
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1164
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1085
    Aihe