Kenellä on vanhin rekisteröidyllä nimimerkillä...

...kirjoitettu kirjoitus S24:n keskustelupalstoilla?

Itselläni on tapaninpäivänä 2004 kirjoitettu teksti:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/1393157/arska-on-nyt-aito-arska--

Tämähän siis koskee vain rek. nikkejä

29

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainakin vanhimpia on tuo Sinulla samana pysynyt rekisteröity nikki. Samaa ikäluokkaa varmaan ovat myös nikit Mielipidepankki ja Pystyyn_kuollut. Ainakin Mielipidepankki käytti samaa nikkiään jo silloinkin - loppuvuodesta 2003 - jolloin minä ensimmäisen kerran täällä kävin, mutta silloinhan nikkimme eivät tainneet vielä olla rekisteröityjä, se ei kai ollut mahdollista.

Itse aloin käyttää rekisteröityä nikkiä heti, kun rekisteröityminen tuli mahdolliseksi. Mutta olen niitä nikkejäni vaihdellut. Aluksi esiinnyin omaa nimeäni muunnellen muotoon K.K.Korhonen, sitten olin harmaapantteri, sitten kapi-vaari - kun täällä olin sen kapi-nimen saanut. Olikohan myös joitakin muita? Mutta jo vuosia sitten otin tämän nikin ja ilmoitin jo silloin, että tätä en tule enää vaihtamaan.

Muistan hyvin tuon avauksesi linkkinä olevan viestisi. Olikohan se tällä palstalla vain historian palstalla, jossa myös muistaakseni keskustelimme; siellä ainakin tutustuin ekakertaa Mielipidepankkiin.

Monet niistä viidentoista vuoden takaisista vakionikkejä käyttäneistä ovat täältä väistyneet. Kuten Oiva Härkönen, Emeritus ja CITY-Keskusta, joka ainakin on jo väistynyt elontaipaleeltakin. Hänen vuodelta 2006 olevan avauksensa olet nostanut ”historian siipien havinana” tähän:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/3234484/keskusta-saitin-laadun-parantamiseksi

Vähän huvitti, kun nimenomaan hän halusi parantaa saitin laatua! Eipä juuri voinut nauramatta lukea tuota palautetta, jota hän heti ensimmäisessä vastineessa on saanut! No, olihan ”Cittarilla” asiaakin, mutta tapansa sen esittämiseen oli - hm - kovin erikoinen. Palstan nykyisellä törkylingolla on asiaa vain hämäykseksi otsikossaan, tekstissä alkaa heti tulla törkyä vain siitä, joka oikeasti ainoana on joka hetki hänen järkyttävän harhaisessa päässään.

• Historia-palstalla samoissa ketjuissa keskusteltiin, samoin kuin MPP:n kanssa. Tuolloin jo MPP:a arvostin siitä, että hän kirjoitti asiansa mutta ei provosoitunut lainkaan mistään epäasiallisista "kommarihomo"-vastineistaankaan.

Asiaa kirjoittava "viilipytty" on hän.

Näitä vanhoja ketjuja nostin tänne hieman malliksi vuosien takaisesta keskusta-palstan ketjuista. Niitä olisi mukavaa lukea multakin.

Hyvä, että sinäkin näillä palstoilla olet vielä. Jos pitäisi palstan ikä-presidentti valita niin olisit ehkä voittaja.

• Kun mainitsit: " Samaa ikäluokkaa varmaan ovat myös nikit Mielipidepankki ja Pystyyn_kuollut. ". Unohdin mainita, että olen arvostanut suuresti myös nimimerkkiä Pystyyn_kuollut .

Hänellä on ulosannissaan selkeä pragmaattisella ja ironisella tavalla realistinen ote. Hänkään ei juuri provosoidu ja jos sen minimalistisella tavallaan tekee, tekee sen älyllisesti ja kohteensa ei ehkä edes havaitse sitä, että häntä vedetään alta lipan 6-0.

Luulen, että töissä ei enää kukaan meistä mainitsemistasi käy.

• aito-arska kirjoitti:

Kun mainitsit: " Samaa ikäluokkaa varmaan ovat myös nikit Mielipidepankki ja Pystyyn_kuollut. ". Unohdin mainita, että olen arvostanut suuresti myös nimimerkkiä Pystyyn_kuollut .

Hänellä on ulosannissaan selkeä pragmaattisella ja ironisella tavalla realistinen ote. Hänkään ei juuri provosoidu ja jos sen minimalistisella tavallaan tekee, tekee sen älyllisesti ja kohteensa ei ehkä edes havaitse sitä, että häntä vedetään alta lipan 6-0.

Luulen, että töissä ei enää kukaan meistä mainitsemistasi käy.

Saatanpa olla iältäni palstan ”ikä-presidentti”, kun takavuosien keskustelukaverini ja kerran myös tapaamani uusi-ukkikin on jo siirtynyt ajasta ikuisuuteen.

Täysin yhdyn Mielipidepankkia ja Pystyyn_kuollutta koskeviin näkemyksiinsä. Erinomaisesti heidät diagnosoit! Varsin erilaisia esitystyyliltään, tyylissään huippuja kumpikin.

Sanon edellisen viestini lopussa:

”Palstan nykyisellä törkylingolla on asiaa vain hämäykseksi otsikossaan, tekstissä alkaa heti tulla törkyä vain siitä, joka oikeasti ainoana on joka hetki hänen järkyttävän harhaisessa päässään”.

Hän on näköjään halunnut tässäkin jo todistaa, että oikeassa olen tuossa sanomassani.

• kapi_ kirjoitti:

Saatanpa olla iältäni palstan ”ikä-presidentti”, kun takavuosien keskustelukaverini ja kerran myös tapaamani uusi-ukkikin on jo siirtynyt ajasta ikuisuuteen.

Täysin yhdyn Mielipidepankkia ja Pystyyn_kuollutta koskeviin näkemyksiinsä. Erinomaisesti heidät diagnosoit! Varsin erilaisia esitystyyliltään, tyylissään huippuja kumpikin.

”Palstan nykyisellä törkylingolla on asiaa vain hämäykseksi otsikossaan, tekstissä alkaa heti tulla törkyä vain siitä, joka oikeasti ainoana on joka hetki hänen järkyttävän harhaisessa päässään”.

Hän on näköjään halunnut tässäkin jo todistaa, että oikeassa olen tuossa sanomassani.

Jaaha! Palstan valvonta on nykyään varsin valpas. Kun tuota edellistä kirjoitin, sen aikana on poistanut tuon törkylingon viestin, johon viittasin.

• kapi_ kirjoitti:

En huomannut, taisi "isoveli" valvoa tehokkaasti.

Kaikki kirjoitamme tyylillämme ja kun vanhoja ketjuja luin äsken niin havaitsin, että siellä oli kovin vähän totaalisia epäasiallisuuksia. Politiikkaa kovasti oli ja mielipiteitä siitä, että kuinka asioita tulisi hoitaa mutta älyttömiä ja tyhmiä henkilöön käyviä hyökkäyksiä oli perin vähän. Ehkä ylläpito jo silloin toimi.

• Anonyymi
        aito-arska kirjoitti:

En huomannut, taisi "isoveli" valvoa tehokkaasti.

Kaikki kirjoitamme tyylillämme ja kun vanhoja ketjuja luin äsken niin havaitsin, että siellä oli kovin vähän totaalisia epäasiallisuuksia. Politiikkaa kovasti oli ja mielipiteitä siitä, että kuinka asioita tulisi hoitaa mutta älyttömiä ja tyhmiä henkilöön käyviä hyökkäyksiä oli perin vähän. Ehkä ylläpito jo silloin toimi.

Onpa parasta kepu-palstaa, että postaillaan vanhoja. Huoh.

• Anonyymi
        aito-arska kirjoitti:

Historia-palstalla samoissa ketjuissa keskusteltiin, samoin kuin MPP:n kanssa. Tuolloin jo MPP:a arvostin siitä, että hän kirjoitti asiansa mutta ei provosoitunut lainkaan mistään epäasiallisista "kommarihomo"-vastineistaankaan.

Asiaa kirjoittava "viilipytty" on hän.

Näitä vanhoja ketjuja nostin tänne hieman malliksi vuosien takaisesta keskusta-palstan ketjuista. Niitä olisi mukavaa lukea multakin.

Hyvä, että sinäkin näillä palstoilla olet vielä. Jos pitäisi palstan ikä-presidentti valita niin olisit ehkä voittaja.

Onko Arska ja MPP kommunisteja ` kun varsinkin MPP:n jutut vie sinne suuntaan ?

• Anonyymi
        kapi_ kirjoitti:

Tuossa oli nostettu esiin ketju jostain vuodelta 2005, ja jossa arvioitiin palstan keskustelijoita. Otetaan pari arviointia tähänkin:

K.K.Korhonen
        Hyvä esimerkki kaverista, jonka oma ego on suurempi kuin hänen ajatuksensa.

Mielipidepankki
        Hyvä esimerkki kaverista, joka ei ole vielä ymmärtänyt ensimmäistäkään ajatusta itse: höpäjää vaan muiden hänelle opettamaa litaniaa.

Tosiaan nappiin menneet arviot jotka pätevät tänä päivänäkin. Kapin ajatukset ovat pysyneet pieninä eikä MPP ole edelleenkään omia oivalluksia pystynyt esittämään, muiden oppeja suoltaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa oli nostettu esiin ketju jostain vuodelta 2005, ja jossa arvioitiin palstan keskustelijoita. Otetaan pari arviointia tähänkin:

K.K.Korhonen
        Hyvä esimerkki kaverista, jonka oma ego on suurempi kuin hänen ajatuksensa.

Mielipidepankki
        Hyvä esimerkki kaverista, joka ei ole vielä ymmärtänyt ensimmäistäkään ajatusta itse: höpäjää vaan muiden hänelle opettamaa litaniaa.

Tosiaan nappiin menneet arviot jotka pätevät tänä päivänäkin. Kapin ajatukset ovat pysyneet pieninä eikä MPP ole edelleenkään omia oivalluksia pystynyt esittämään, muiden oppeja suoltaa.

Nämä kehuukin toisiaa, Kapi, MPP ja Arska. Pystyyn_kuollut kin saa vähän ruusuja, kun myötäilee heitä.
        Ei he kehuja muille laita. Ovat niin sossuina itsekeskeisiä.

• Anonyymi
        kapi_ kirjoitti:

Harrastat siis yhdyntää mpp:n ja pystyn kanssa. Sen olemme toki kauan palstalla tienneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä kehuukin toisiaa, Kapi, MPP ja Arska. Pystyyn_kuollut kin saa vähän ruusuja, kun myötäilee heitä.

"Saatanpa olla iältäni palstan ”ikä-presidentti”, kun takavuosien keskustelukaverini ja kerran myös tapaamani uusi-ukkikin on jo siirtynyt ajasta ikuisuuteen.

Täysin yhdyn Mielipidepankkia ja Pystyyn_kuollutta koskeviin näkemyksiinsä.."

Sossuja selvästi ! HEILLÄ TAPA OTTAA reviiriraja.

• Anonyymi kirjoitti:

>>Ei he kehuja muille laita. Ovat niin sossuina itsekeskeisiä.<<

Myös nimimerkki Anonyymi kirjoittaa usein palstalle asiapitoisia, mielenkiintoisia ja ajatuksia herättäviä kommentteja.

• Pystyyn_kuollut kirjoitti:

>>Ei he kehuja muille laita. Ovat niin sossuina itsekeskeisiä.<<

Myös nimimerkki Anonyymi kirjoittaa usein palstalle asiapitoisia, mielenkiintoisia ja ajatuksia herättäviä kommentteja.

Heh heh. Sinä se osaat! Meniköhän perille tuolle Anonyymille, jolle vastasit? Kai siitä saavat ottaa kunniaa muutkin Anonyymit.

Jaa - mutta kyseessä on varmaan aina sama, kuten olemme mekin, Sinä, minä, Mielipidepankki, aito-arska ja moni muukin; niinhän palstan sekop.. ei kun selvänäkijä on jo kauan nähnyt;))

• Anonyymi
        kapi_ kirjoitti:

Heh heh. Sinä se osaat! Meniköhän perille tuolle Anonyymille, jolle vastasit? Kai siitä saavat ottaa kunniaa muutkin Anonyymit.

Jaa - mutta kyseessä on varmaan aina sama, kuten olemme mekin, Sinä, minä, Mielipidepankki, aito-arska ja moni muukin; niinhän palstan sekop.. ei kun selvänäkijä on jo kauan nähnyt;))

Oletko sinä kapi edes kansakoulua käynyt? Todistusta ei ole näkynyt.

• Anonyymi
        kapi_ kirjoitti:

Oletko yöpujama päällä jatkuvasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko yöpujama päällä jatkuvasti?

On sillä, ei kapilla muuta pukua olekaan . Kirja on myös tietysti kainalossa, vaimovainajan peruja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä kapi edes kansakoulua käynyt? Todistusta ei ole näkynyt.

Aina kun sinä palstapölhö jäät näille arskalle, Pystylle ja kapille niinsanotusti hopealle, alat heti vässyttämään ja kapin kohdalla tuota kansakoulu-höpinääsi. Se vain osoittaa todeksi, ettei sinun kompetenssisi riitä alkuunkaan, jotta kykenisit tuon trion kepittämään. Ulosantien perusteella kapi on koulumenestyksessä sinua reippaasti edellä.

Et ole suotta tittelöity pankkomajuriksi. Keskity sinä vain ihailemaan anoppisi kanssa puutornia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina kun sinä palstapölhö jäät näille arskalle, Pystylle ja kapille niinsanotusti hopealle, alat heti vässyttämään ja kapin kohdalla tuota kansakoulu-höpinääsi. Se vain osoittaa todeksi, ettei sinun kompetenssisi riitä alkuunkaan, jotta kykenisit tuon trion kepittämään. Ulosantien perusteella kapi on koulumenestyksessä sinua reippaasti edellä.

Et ole suotta tittelöity pankkomajuriksi. Keskity sinä vain ihailemaan anoppisi kanssa puutornia.

Oletko sinä kansakoulua saanut suoritettua, kun vaikutat niin yksinkertaiselta. Armeijaa en edes kysy, kun näkee jo ettet ole kelvannut sinne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä kansakoulua saanut suoritettua, kun vaikutat niin yksinkertaiselta. Armeijaa en edes kysy, kun näkee jo ettet ole kelvannut sinne.

Vai yksinkertaiselta? Tässä on toinen paniikkivastauksesi. Alat heti epäilemään, onko armeija käytynä.

Voin sanoa, että jos ei 11 kuukautta siinä laitoksessa riitä osoittamaan, että sotaväki on suoritettu, niin mikä sitten. Toisekseen, voin ilokseni todeta sinulle eläkeläishöppänä, että ei ole kansakoulua käyty. Ei tuota helvetti silloin enää ollut olemassakaan, kun minä olen kouluni käynyt. Ja siitäkin on jo yli 30 vuotta.

Taidat olla pelkkä tyhjänhuutelija?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai yksinkertaiselta? Tässä on toinen paniikkivastauksesi. Alat heti epäilemään, onko armeija käytynä.

Voin sanoa, että jos ei 11 kuukautta siinä laitoksessa riitä osoittamaan, että sotaväki on suoritettu, niin mikä sitten. Toisekseen, voin ilokseni todeta sinulle eläkeläishöppänä, että ei ole kansakoulua käyty. Ei tuota helvetti silloin enää ollut olemassakaan, kun minä olen kouluni käynyt. Ja siitäkin on jo yli 30 vuotta.

Niin, apukoulu se kohdallasi oli, ei tosiaankaan kansakoulu.

Vaan mikäs siinä, ei tuo ääriyksinkertaisuutesi mitään haittaa, ymmärtäähän sen jokainen joka tekstejäsi lukee. Pakkomielteesi hokea pankkoa ja majuria, huutaa lestaa väliin, se enemmänkin haittaa. Vaan siihenkin olemme jo tottuneet, ja tautiisihan sekin kuuluu.

• Ei yksinkertainen ole sellainen joka esittää sitä.
        Palstan toisiin tovereihin tämä ainakin menee ihan täydestä.
        Joten mitä pitäisi ajatella yksinkertaisuudesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole niin...käytynä.
        Mutta rippiloulu on, ja todistus siitä -haluatko nähdä.
        Ja paras kuin Kapin sotaväki 30 vuotiaana. Rippikoulusta,
        naida napsuteltiin pariakin likkaa, meillä oli lustia
        se kaksiviikkoinen.

Kai sinä olet rippikoulun käynyt ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole niin...käytynä.
        Mutta rippiloulu on, ja todistus siitä -haluatko nähdä.
        Ja paras kuin Kapin sotaväki 30 vuotiaana. Rippikoulusta,
        naida napsuteltiin pariakin likkaa, meillä oli lustia
        se kaksiviikkoinen.

Kai sinä olet rippikoulun käynyt ?

Kyllähän rippikoulu iässä jo poikuus ja piikuus lähtenyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, apukoulu se kohdallasi oli, ei tosiaankaan kansakoulu.

Vaan mikäs siinä, ei tuo ääriyksinkertaisuutesi mitään haittaa, ymmärtäähän sen jokainen joka tekstejäsi lukee. Pakkomielteesi hokea pankkoa ja majuria, huutaa lestaa väliin, se enemmänkin haittaa. Vaan siihenkin olemme jo tottuneet, ja tautiisihan sekin kuuluu.

Eikös se ollut kapi, joka kertoi sinun palstapölhön pankkomajurin suorittaneen apukoulun, joten mitä sinä ulkopuolisille uliset? Älä yritä kiemurrella kuin limanuljaska siitä. Äläkä puhu mistään tautidiagnooseista toisten kohdalla, jos et näe omalla kohdallasi, kuin tuo "lestan huutelusi" on sinun ikioma psyykkinen vaiva. Laita korvatulpat korviisi, niin se pääsi sisällä riehuva lestan huuto räjäyttää vielä tajuntasi ja pääsi muutenkin.

"Majurihan" on itse aikanaan korottanut itsensä majuriksi, koska kapin kanssa on pitänyt käydä "akkojen taistelua" eikähän se nyt mitenkään olisi sopivaa, että kapi olisi kapteenina korkea-arvoisempi kuin tittelöimänsä pankkomajuri.

• Onko tämäkin kisa tulkittava minun voitokseni?

Eli minulla on siis vanhin yhtäjaksoisesti S24:n palstoilla esiintynyt nimimerkki.

Onnittelut voittajalle. :)

• Anonyymi

Mikä kisa?

Sekö, kuka on tyhmin palstalainen? Vai kuka tyhmistä on ollut pisimpään palstalla? Vai mikä kisa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä kisa?

Sekö, kuka on tyhmin palstalainen? Vai kuka tyhmistä on ollut pisimpään palstalla? Vai mikä kisa ?

Ihan sama, mikä on kriteeri, niin on vain yksi oikea vaihtoehto. AisaOssi multipersoonineen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      297
      6844
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2069
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1287
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1156
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1066
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe