epärehellistä kauppaa

Anonyymi

paskaa jotkut myyvät tori.fi:ssä.

taannoin ostin tuotteen, kotiin tuotuna.

kootessa tuotetta, osat eivät edes olleet edes toisiinsa sopivia !
Sellainen n, kolmekymppinen pariskunta, ja pari lasta takapenkillä farmariautolla.
Jätkällä oli kyllä melkoinen kiire , eikä mikään ihme !!
- ei hitto, en ole vielä ollut niin köyhä !!! että viittisin raahata mitään autolla kuljetettavaa vaivaisen pikkusumman takia. . .
Noh, "kauppa se on mikä kannattaa". . .vievät vaan asiakkaita tori.fi.stä ???

p.s. osto oli siis 10.7.2019 ! Hämeenlinna

17

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla vai hyviä kokemuksia Torista. Muijalle ostin korvaläpät talveks ja tuli sovitusti. Itselleni vanhan Grundig merkisen transistori radion, joka vaan jaksaa soittaa aamusta iltaan ja kanavat löytyy terävästi.

    • Anonyymi

      sehä on tasabuukki, kun he jaksaa kaatopaikka kamaa tuoda sinulle asti omalla autollaan, 99 pros . ihmisistä köyhiä käsiveikottajia siellä, tavara on 99 pros. kaatopaikka kamaa juuri mutta jos joku tarvis..

    • Anonyymi

      toti.f ssä on toki rehellisiä myyjiä, onneksi enempi.

      - vaan että joku vielä viittii kersojen kanssa kuljettaa paskaa tavaraa. . .

      no, "annetaan köyhyyden piikkiin"

    • Anonyymi

      puhelin numero kannattaa tarkistaa ..monil voi olla ennestää huonoja kokem.. jos ei löydy fonecta tms.
      kirjota osoiteriville suoraan, sitte tulee näitä tuntemattomien numeroiden arviointi sivuja, yleensä siitä tajuaa homman kun yks kusettanu smal tavoin monia..
      sitte on näitä vedättäjiä jotka ei myy tai osta ees mitää.. kyselevät vaa loputtomiin

    • Anonyymi

      multa yks kyseli kotiin tuontia
      tarkistin numeron, oli jo 2018 huijannu monia

      mut siis ostajana nyt? tuli semm vedätyksen tuntu, estoon

      asiat jotka saa tietää lukemalla, kyselee muuta vaihtoehtoa jne.
      sitten ku antaa tietoa , myötäilee, joo.. mut tärkeintä et löyty tuo huijaustietokin, ku itsesäki vaikutti huijari jantterille

    • Anonyymi

      no, niinhän se on: jos on kaatopaikkatavaraa, kantsii myydä tori.fi, jää itse voiton puolelle, kun kaatopaikalla ottavat hinnan painon mukaan.


      aion kylläkin ostaa joskus tori.fi:stä, vaan aion sanoa, että tulen ainakin katsoon tuotetta, eikä missään tapauksessa yksin, vaan kaverin kanssa, ja kun menee katsoon, samalla voi kuvata ainakin Nimen ovesssa, ym, ym.

    • Anonyymi

      Löytyy myös vanha Grundig Consert Boy 225A radio.
      Kirpputorilta 25€ hyvin toimii ja kuuluu.

      https://imgur.com/a/lVnp7D3

      Noissa tori.fi ja huutonetti palstoilla on kyllä myyjiä ja ostajia laidasta laitaan.

    • Anonyymi

      Ihmeellistä sekin, että jotku ilmoittaa ostavansa desing kamaa kirpparihintaan. Kukaan ei ole niin tollo, että myy esim.50- senkin jonkun lastulevy viritelmä hinnalla mutta tätä paljon yritetään tai sitten pitäis ilmaiseksi lahjoittaa priima tavaraa. Kyllä ihmisillä on otsaa ja röyhkeyttä.

    • Anonyymi

      Huijatuksi tulin minäkin. Myyjä oli J.R. Muonion Tapojärveltä. Ei lähettänyt tuotetta eikä palauttanut rahoja. Tilinomistaja oli E. S., hänelle suoritin maksun. Valitettavaa! Olen ostanut Torista jo vuosia, tämä oli ensimmäinen kerta, kun jään näppejäni nuolemaan. Tähän loppui sitten Torin käyttökin. Rikosilmoitus on tehty, mielenkiinnolla seuraan, mihin se johtaa.. Tuo Tori.fi tarjoaa alustan, jolla voi huijata mutta mitään apua sieltä ei näissä tapauksissa saa, yrittävät kirjoittaa myötätuntoisia ja osaaottavia vastauksia. Sepä vaan ei auta.

    • Anonyymi

      Ostanut sieltä halvalla hyvää tavaraa, osassa vielä hintalaputkin tallella.

    • Anonyymi

      Ostin talvella HP Elitebook läppärin Tori.fi -ilmoituksesta ja hyvin meni kaupat ja tätä naskutan nytkin sillä pikku laptopilla...2170p............maksoin 140 eukkaria.

    • Hei,
      minulle sattui vastaava tilanne puheimen kanssa. Eli SAANA SAARINEN ja hänen tyttärensä MARIELA AHOLA Kärkölästä tekevät huijauksia puhelimilla. Varokaa näitä nimä/henkilöitä jos asioitte Toti.fissä

    • Anonyymi

      Suurin syyllinen on Tori.fi ja muut vastaavat ahneet nettimarkkinapaikat. He kyllä tietävät ja tunnistavat suurimman osan noista ammattirikollisista, mutta antavat homman jatkua, koska saavat siitä tuloja ja ja lisää myyjiä ja lisää asiakkaita.

      Kaikki vastuu siirretään uhreille ja kyvyttömälle poliisille. Kaikki on vain yksittästapauksia eikä niistä voi kertoa mitään. Annetaan joidenkin rikollisten myydä satoja erilaisia varastettuja tuotteita vuosittain puuttumatta mitenkään asiaan. Varmasti tiedetään, mistä on kysymys. Sairasta.

    • Anonyymi

      Olen tehnyt torissa noin sata kauppaa suuntaan ja toiseen, hyvin on onnistunut kunhan vaan pitää järjen päässään. Enemmän on ollut ongelmia tori.fi:n ylläpidon kanssa. Soveltavat omia sääntöjään aivan mielivaltaisesti ja tunnepohjalta 🥴 Melkoinen apinalauma ilmeisesti siellä "töissä" 🙉🙈🙊

    • Anonyymi

      Olihan se loistava ennätys sekin, kun joku muistaakseni oikein televisiossa oli haastateltavana, kun oli luullut ostavansa tuotteen alkuperäisessä pakkauksessa, mutta myytiinkin vain pahvilaatikko.

      Ilmoitus meni jotakuinkin siten, että:

      "APPLE 6, (alkuperäinen pakkaus)"

      Luuli saavansa Apple puhelimen alkuperäisessä pakkauksessa, mutta myyjä lähettikin pelkän laatikon!

      Sai postissa pelkän pahvilaatikon!!!!!

    • Anonyymi

      Yritin myydä joitakin vanhoja, tyhjiä savukeaskeja, jos joku keräilijä olis tahtonut. Työmies, Krlubi. Ilmoitus ja kuva olivat sopimattomia, vaikka yritin muokata sitä. Tori ei julkaissut. Parit kaupat oken myyjänä tehnyt, kahdelle lähetin kun hän oli ensin lähettänyt kuvakaappauksen tiliotteestaan maksun kohdalta, yhden kanssa sovittiin tapaaminen ja ruote ja rahat vaihtoi omistajaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1718
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      144
      1069
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      900
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      895
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      861
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      840
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      745
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe