Siunausta pappi-_heljakselle. Jeesus on tullut kaikkia ihmisiä auttamaan.
Katso Jumalan Karitsa joka pois ottaa maailman synnin.
https://www.youtube.com/watch?v=C9HvjJApeMw
Katrin Kulman
Kolmas Viesti Pappi_heljas
2
64
Vastaukset
- Anonyymi
(KR 1933/-38)
1Kor. 15:13 Vaan jos ei ole kuolleitten ylösnousemusta, ei Kristuskaan ole noussut. > Siirry
1Kor. 15:14 Mutta jos Kristus ei ole noussut kuolleista, turha on silloin meidän saarnamme, turha myös teidän uskonne; > Siirry
1Kor. 15:15 ja silloin meidät myös havaitaan vääriksi Jumalan todistajiksi, koska olemme todistaneet Jumalaa vastaan, että hän on herättänyt Kristuksen, jota hän ei ole herättänyt, jos kerran kuolleita ei herätetä. > Siirry
1Kor. 15:16 Sillä jos kuolleita ei herätetä, ei Kristuskaan ole herätetty. > Siirry
1Kor. 15:17 Mutta jos Kristus ei ole herätetty, niin teidän uskonne on turha, ja te olette vielä synneissänne. > Siirry
1Kor. 15:18 Ja silloinhan Kristuksessa nukkuneetkin olisivat kadotetut. > Siirry
1Kor. 15:19 Jos olemme panneet toivomme Kristukseen ainoastaan tämän elämän ajaksi, niin olemme kaikkia muita ihmisiä surkuteltavammat. > Siirry
1Kor. 15:20 Mutta nytpä Kristus on noussut kuolleista, esikoisena kuoloon nukkuneista. > Siirry
1Kor. 15:21 Sillä koska kuolema on tullut ihmisen kautta, niin on myöskin kuolleitten ylösnousemus tullut ihmisen kautta. > Siirry
1Kor. 15:22 Sillä niinkuin kaikki kuolevat Aadamissa, niin myös kaikki tehdään eläviksi Kristuksessa, > Siirry
Biblia (1776)
1Tess. 4:14 Sillä jos me uskomme, että Jesus on kuollut ja noussut ylös, niin on Jumala myös ne, jotka nukkuneet ovat, Jesuksen kautta tuova edes hänen kanssansa. Pian näitä viestejä on kuin korinttilaisille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329