Piti teidän sitten luoda se.

Anonyymi

Paavalin kepponen.
Alkoi saarnaamaan oppiaan vapahtajastanne, joka ei ole vieläkään itseasiassa teidän mukaanne tullut.

Voisitteko tehdä asialle jotain?

Pakanat ovat omineet uskontonne.

Otan osaa jokatapauksessa, hirviömäinen valhe jatkaa ja jatkaa vain elämistään.
Kristinusko.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä."

      Jeesus juutalaisille

      • Anonyymi

        Täh? Tarkoittiko että juutalaiset on perkeleestä?


      • Anonyymi

        Voisitko katsoa kenelle Jeesus sanoo, ei suinkaan kansalle.
        Jisreel.


    • Anonyymi

      Minä en häpeä jeesusta.Tiedän tasantarkkaan ,että Raamattu puhuu totuuden. Olen surullinen puolestanne tällähetkellä,mutta tulevaisuudessa kaikki juutalaiset pelastuvat,kun heidään silmät aukeavat huomaamaan ,että Jeesus on Messiaanne..Rukoilen Juutalaisille siunausta.Te olette Jumalan silmäterä jota Hän siunaa,Kuten olemme nähneet sodissa ylivoimaista hyökkääjää vastaan ja valtavan kehityksen kaikilla alueilla.sekä rakkaudella uppiniskaista kansaa kohtaan. Muistakaa me oikeat kristityt siunaamme teitä rukouksin.

      • Anonyymi

        En usko että juutalaiset ikinä tunnustavat että Jeesus on Messias. Juutalaisissa liikaa vihaa ja kateutta Jeesusta kohtaan


      • Anonyymi

        Natsi kristityt eivät auttaneet asiaa.
        Oikeasti kristityt eivät ole hyvässä huudossa Israelissa.


      • Anonyymi

        Onko juutalaiset hyvässä huudossa muuallakin kuin israelissa?


      • Anonyymi

        USA:ssa ja Britanniassa takuulla.
        Muista kristityistä maista en oikein tiedä.
        Neutraaleja?


      • Anonyymi

        Kyse ei ole siitä, mitä juutalaiset ajattelevat krsitityistä, koska Jeesus kehotti rakastamaan vihollisiaankin. Todellinen Jeesuksen seuraaja siis rakastaa juutalaisia, muslimeja ja kaikkia muitakin.

        Paavali sanoo: "Olimmehan mekin ennen ymmärtämättömiä, tottelemattomia, eksyksissä, moninaisten himojen ja hekumain orjia, elimme pahuudessa ja kateudessa, olimme inhottavia ja vihasimme toisiamme. Mutta kun Jumalan meidän vapahtajamme, hyvyys ja ihmisrakkaus ilmestyi, pelasti hän meidät, ei vanhurskaudessa tekemiemme tekojen ansiosta, vaan laupeutensa mukaan uudestisyntymisen peson ja Pyhän Hengen uudistuksen kautta" (Tiitus 3:3-5).

        Uudestisyntynyt Kristitty näkee Jeesuksen kaikkialla vanhassa testamentissa. Jeesus onkin avain vanhaan testamenttiin. Siksi niin kauan, kun juutalaiset eivät tunnusta Jeesusta Messiaakseen, on Kirjoitukset heille suljettu, kuten Jesaja sanoo: "Sillä Herra on vuodattanut teidän päällenne raskaan unen hengen ja sulkenut teidän silmänne - profeettanne, ja peittänyt teidän päänne - näkijänne. Niin on kaikki ilmoitus teille niin kuin lukitun kirjan sanat; jos se annetaan kirjantaitajalle ja sanotaan: 'Lue tämä', niin hän vastaa: 'En osaa lukea'" (Jesaja 29:10-12).

        Jeesus tuli tänne Jumalan Karitsana, joka otti pois maailman synnin. "Hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahojen tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut" (Jesaja 53:5).

        Mutta tulee hän toisenkin kerran. Silloin hän ei tule enää häväistäväksi, vaan tuomitsemaan maailman ja pelastamaan Israelin, koska silloin he huutavat häntä. "Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle. Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niin kuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niin kuin kulta koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: 'Se on minun kansani', ja se sanoo: 'Herra, minun Jumalani'." (Sakarja 13: 8-9).


    • Messias ei tietenkään ole juutalaisvihamielinen, sehän on selvä. Mikä Messias se selainen olisi, joka vain haukkuu ja nimittelee.

      • Anonyymi

        Kyllä sinäkin tiedät ette Jeesus ollut juutalaisvihaaja, joten älä myötäile niitä joiden tiedät valehtelevan.
        Jisreel.


      • Anonyymi

        kirjoituksista päätellen,
        se on valmis tappamaan kaikki vääräuskoiset...


      • Anonyymi

        Raamattu kertoo että juutalaiset tapatti Jeesuksen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinäkin tiedät ette Jeesus ollut juutalaisvihaaja, joten älä myötäile niitä joiden tiedät valehtelevan.
        Jisreel.

        Näin on. Jeesus sanoi raamatussa, menkää vain juutalaisten luo, eräässä jakeessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu kertoo että juutalaiset tapatti Jeesuksen

        Messiaaniset juutalaiset eivät olleet syyllisiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Messiaaniset juutalaiset eivät olleet syyllisiä!

        Messiaaniset juutalaiset?
        Juutalaiset eivät tunnusta Jeesusta Messiaana PISTE.
        Ns Messiaaniset juutalaiset on kristittyjä joilla saattaa olla jotain juutalaisia tapoja.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1651
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe