Kaapelimodeemit turkuunkin? Millä hinnalla ne mahtaa lähteä liikkeelle? Ja kannattaako sellaista edes harkita?
Turku TV
Tuo
5
544
Vastaukset
- äöäöäöppppooooo
että olis tulossa Turkuun??
Ettei vaan olis kyse markkinakampanjasta!! - joopa joo
tuskin tuovat ovat olleet tuomassa sitä jo tollaset 3vuotta ja aina kun sinne soittaa ja kysyy asiasta niin vastaus on että ei ole tietoa!
- jjhgjhjh
etkä Turku TV:tä. Älkää aina sekoittako asioita keskenään.
- jukura
Kaapelimodemitekniikka on kuule menneen talven lumia, unohda koko juttu.
- kiekura
Kaapelimodeemi tulee pian Turkuun. Pitäisi tulla ihan lähiaikoina luki lehdessä. Palveluntarjoajia ovat Auria ja Aurajoenpuhelin. Ei muuta kun odottelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909