Tietääkö kukaan miksi Vanessa oli kuvausten jälkeen heti lähtenyt Dimitrin ja Ashleyn luota??????
Tämä kiinnostaisi ihan kauheasti, kun olivat kuitenkin niin onnellisen oloisia.
Sisarvaimoa etsimässä
4
2897
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka jakaa aviomiehensä toisen naisen kanssa onko se mies kova sängyssä ettei yksi nainen tyydytä sitä onko tää ihan miesten keksitty uskonto että ne saa enemmän pinperoo
- Anonyymi
Mitähän noi miehet sanoisi ,jos nainen haluaisi ,useamman miehen.Kaikkihan sen tietää että toi uskonto on miesten keksimä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän noi miehet sanoisi ,jos nainen haluaisi ,useamman miehen.Kaikkihan sen tietää että toi uskonto on miesten keksimä.
Naiset on taas tossa asiassa typeriä,kun uskoo että toi on Jumalan keksintö.Toi on jonkun miehen omasta päästä keksitty juttu.Miten noi akat voi hyväksyä kaiken mitä mies keksii.
- Anonyymi
Sairasta sairasta. Väittävät että Jumala on ohjeistanut heitä toimimaan noin.
Yäk. Katoin pari jaksoa,siis tuli melkein yökkö kun kattelin. Yääääkk!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047175- 1632170
- 1131758
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651393Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571196Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021135Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71076- 411029
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2591003