Keskusta, hyviä johtajia

Anonyymi

Olen aikoinaan arvioinut satoja johtajakanditaatteja heidän ominaisuuksien perusteella.
Avoimuudesta, asiallisuudesta ja teeskentelemättömyydestä rakentuu luottamus, joka on Keskustan ihmisille leimallista.

7

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet montakertaa osallistunut vaaleihin missä sinut on punnittu, miten on käynyt.

      • Anonyymi

        Asia on AU niin, että luotettavuutta ja vastuuntuntoa ei voi mitata äänillä.
        Miksi muuten esiinnyt tänään Pystynä ja Arskana?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asia on AU niin, että luotettavuutta ja vastuuntuntoa ei voi mitata äänillä.
        Miksi muuten esiinnyt tänään Pystynä ja Arskana?

        Kovin omituinen on näkemyksesi, että ehdokkaan vaaleissa saama äänimäärä ei kerro äänestäjien käsityksestä ehdokkaan luotettavuuteen ja vastuutuntoon!

        En muuten ole kahteen päivään laittanut tänne mitään muuta kuin äsken viestin Pystyyn_kuolleelle tuossa aito-arskan avaamassa ketjussa ”Liian pitkään vanhaa miestä kiusattiin”. Minun nikkiäni ei ole bannattu kuten ilmeisesti sinun, joten minun ei tarvitse laillasi esiintyä anonyymina eikä ole tarvetta esiintyä Pystynä tai arskanakaan, en varmaan heidän nikeilleen pääsisikään.

        Ole onnellinen siitä, että sinulla ei ole ketään läheisiä luonasi. Jos olisi, alkaisit nähdä heidätkin minuna ja he hoitaisivat sinut paikkaan, jossa et tietsikalle pääsisi. Samaan saattaisi riittää myös se, että alkaisit esiintyä heille johtajana;))


      • Anonyymi
        kapi_ kirjoitti:

        Kovin omituinen on näkemyksesi, että ehdokkaan vaaleissa saama äänimäärä ei kerro äänestäjien käsityksestä ehdokkaan luotettavuuteen ja vastuutuntoon!

        En muuten ole kahteen päivään laittanut tänne mitään muuta kuin äsken viestin Pystyyn_kuolleelle tuossa aito-arskan avaamassa ketjussa ”Liian pitkään vanhaa miestä kiusattiin”. Minun nikkiäni ei ole bannattu kuten ilmeisesti sinun, joten minun ei tarvitse laillasi esiintyä anonyymina eikä ole tarvetta esiintyä Pystynä tai arskanakaan, en varmaan heidän nikeilleen pääsisikään.

        Ole onnellinen siitä, että sinulla ei ole ketään läheisiä luonasi. Jos olisi, alkaisit nähdä heidätkin minuna ja he hoitaisivat sinut paikkaan, jossa et tietsikalle pääsisi. Samaan saattaisi riittää myös se, että alkaisit esiintyä heille johtajana;))

        Sinä täällä työksesi noita bannauksia yrittelet ja oksentelet eri nikeillä.
        Minua ei bannaukset hetkauta millään tavalla. On nääs itsetunto terveellä pohjalla.

        Oikea sotilas


      • kapi_ kirjoitti:

        Kovin omituinen on näkemyksesi, että ehdokkaan vaaleissa saama äänimäärä ei kerro äänestäjien käsityksestä ehdokkaan luotettavuuteen ja vastuutuntoon!

        En muuten ole kahteen päivään laittanut tänne mitään muuta kuin äsken viestin Pystyyn_kuolleelle tuossa aito-arskan avaamassa ketjussa ”Liian pitkään vanhaa miestä kiusattiin”. Minun nikkiäni ei ole bannattu kuten ilmeisesti sinun, joten minun ei tarvitse laillasi esiintyä anonyymina eikä ole tarvetta esiintyä Pystynä tai arskanakaan, en varmaan heidän nikeilleen pääsisikään.

        Ole onnellinen siitä, että sinulla ei ole ketään läheisiä luonasi. Jos olisi, alkaisit nähdä heidätkin minuna ja he hoitaisivat sinut paikkaan, jossa et tietsikalle pääsisi. Samaan saattaisi riittää myös se, että alkaisit esiintyä heille johtajana;))

        Osoitit AU viimeisellä kappaleellasi taas sitä mistä olen aina maininnut; vain sinä pystyt törkeyksiin. Kenestäkään muusta ei ole pienintäkään havaintoa.


    • Anonyymi

      Vaaleissa nimenomaan mitataan luotettavuutta ja vastuuntuntoa. Ei Hutikan miehetkään Ossia äänestäneet, tietävät että ossi on täysi pelle.

    • Sipilä taisi tulla puolueen johtoon politiikan ulkopuolelta, toisin kuin nämä kaksi puheenjohtajaehdokasta. Kannattaa valita johtoon se vähemmän ryvettynyt.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe