Olen aikoinaan arvioinut satoja johtajakanditaatteja heidän ominaisuuksien perusteella.
Avoimuudesta, asiallisuudesta ja teeskentelemättömyydestä rakentuu luottamus, joka on Keskustan ihmisille leimallista.
Keskusta, hyviä johtajia
7
55
Vastaukset
- Anonyymi
Olet montakertaa osallistunut vaaleihin missä sinut on punnittu, miten on käynyt.
- Anonyymi
Asia on AU niin, että luotettavuutta ja vastuuntuntoa ei voi mitata äänillä.
Miksi muuten esiinnyt tänään Pystynä ja Arskana? Anonyymi kirjoitti:
Asia on AU niin, että luotettavuutta ja vastuuntuntoa ei voi mitata äänillä.
Miksi muuten esiinnyt tänään Pystynä ja Arskana?Kovin omituinen on näkemyksesi, että ehdokkaan vaaleissa saama äänimäärä ei kerro äänestäjien käsityksestä ehdokkaan luotettavuuteen ja vastuutuntoon!
En muuten ole kahteen päivään laittanut tänne mitään muuta kuin äsken viestin Pystyyn_kuolleelle tuossa aito-arskan avaamassa ketjussa ”Liian pitkään vanhaa miestä kiusattiin”. Minun nikkiäni ei ole bannattu kuten ilmeisesti sinun, joten minun ei tarvitse laillasi esiintyä anonyymina eikä ole tarvetta esiintyä Pystynä tai arskanakaan, en varmaan heidän nikeilleen pääsisikään.
Ole onnellinen siitä, että sinulla ei ole ketään läheisiä luonasi. Jos olisi, alkaisit nähdä heidätkin minuna ja he hoitaisivat sinut paikkaan, jossa et tietsikalle pääsisi. Samaan saattaisi riittää myös se, että alkaisit esiintyä heille johtajana;))- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Kovin omituinen on näkemyksesi, että ehdokkaan vaaleissa saama äänimäärä ei kerro äänestäjien käsityksestä ehdokkaan luotettavuuteen ja vastuutuntoon!
En muuten ole kahteen päivään laittanut tänne mitään muuta kuin äsken viestin Pystyyn_kuolleelle tuossa aito-arskan avaamassa ketjussa ”Liian pitkään vanhaa miestä kiusattiin”. Minun nikkiäni ei ole bannattu kuten ilmeisesti sinun, joten minun ei tarvitse laillasi esiintyä anonyymina eikä ole tarvetta esiintyä Pystynä tai arskanakaan, en varmaan heidän nikeilleen pääsisikään.
Ole onnellinen siitä, että sinulla ei ole ketään läheisiä luonasi. Jos olisi, alkaisit nähdä heidätkin minuna ja he hoitaisivat sinut paikkaan, jossa et tietsikalle pääsisi. Samaan saattaisi riittää myös se, että alkaisit esiintyä heille johtajana;))Sinä täällä työksesi noita bannauksia yrittelet ja oksentelet eri nikeillä.
Minua ei bannaukset hetkauta millään tavalla. On nääs itsetunto terveellä pohjalla.
Oikea sotilas kapi_ kirjoitti:
Kovin omituinen on näkemyksesi, että ehdokkaan vaaleissa saama äänimäärä ei kerro äänestäjien käsityksestä ehdokkaan luotettavuuteen ja vastuutuntoon!
En muuten ole kahteen päivään laittanut tänne mitään muuta kuin äsken viestin Pystyyn_kuolleelle tuossa aito-arskan avaamassa ketjussa ”Liian pitkään vanhaa miestä kiusattiin”. Minun nikkiäni ei ole bannattu kuten ilmeisesti sinun, joten minun ei tarvitse laillasi esiintyä anonyymina eikä ole tarvetta esiintyä Pystynä tai arskanakaan, en varmaan heidän nikeilleen pääsisikään.
Ole onnellinen siitä, että sinulla ei ole ketään läheisiä luonasi. Jos olisi, alkaisit nähdä heidätkin minuna ja he hoitaisivat sinut paikkaan, jossa et tietsikalle pääsisi. Samaan saattaisi riittää myös se, että alkaisit esiintyä heille johtajana;))Osoitit AU viimeisellä kappaleellasi taas sitä mistä olen aina maininnut; vain sinä pystyt törkeyksiin. Kenestäkään muusta ei ole pienintäkään havaintoa.
- Anonyymi
Vaaleissa nimenomaan mitataan luotettavuutta ja vastuuntuntoa. Ei Hutikan miehetkään Ossia äänestäneet, tietävät että ossi on täysi pelle.
Sipilä taisi tulla puolueen johtoon politiikan ulkopuolelta, toisin kuin nämä kaksi puheenjohtajaehdokasta. Kannattaa valita johtoon se vähemmän ryvettynyt.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368