Olen aikoinaan arvioinut satoja johtajakanditaatteja heidän ominaisuuksien perusteella.
Avoimuudesta, asiallisuudesta ja teeskentelemättömyydestä rakentuu luottamus, joka on Keskustan ihmisille leimallista.
Keskusta, hyviä johtajia
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olet montakertaa osallistunut vaaleihin missä sinut on punnittu, miten on käynyt.
- Anonyymi
Asia on AU niin, että luotettavuutta ja vastuuntuntoa ei voi mitata äänillä.
Miksi muuten esiinnyt tänään Pystynä ja Arskana? Anonyymi kirjoitti:
Asia on AU niin, että luotettavuutta ja vastuuntuntoa ei voi mitata äänillä.
Miksi muuten esiinnyt tänään Pystynä ja Arskana?Kovin omituinen on näkemyksesi, että ehdokkaan vaaleissa saama äänimäärä ei kerro äänestäjien käsityksestä ehdokkaan luotettavuuteen ja vastuutuntoon!
En muuten ole kahteen päivään laittanut tänne mitään muuta kuin äsken viestin Pystyyn_kuolleelle tuossa aito-arskan avaamassa ketjussa ”Liian pitkään vanhaa miestä kiusattiin”. Minun nikkiäni ei ole bannattu kuten ilmeisesti sinun, joten minun ei tarvitse laillasi esiintyä anonyymina eikä ole tarvetta esiintyä Pystynä tai arskanakaan, en varmaan heidän nikeilleen pääsisikään.
Ole onnellinen siitä, että sinulla ei ole ketään läheisiä luonasi. Jos olisi, alkaisit nähdä heidätkin minuna ja he hoitaisivat sinut paikkaan, jossa et tietsikalle pääsisi. Samaan saattaisi riittää myös se, että alkaisit esiintyä heille johtajana;))- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Kovin omituinen on näkemyksesi, että ehdokkaan vaaleissa saama äänimäärä ei kerro äänestäjien käsityksestä ehdokkaan luotettavuuteen ja vastuutuntoon!
En muuten ole kahteen päivään laittanut tänne mitään muuta kuin äsken viestin Pystyyn_kuolleelle tuossa aito-arskan avaamassa ketjussa ”Liian pitkään vanhaa miestä kiusattiin”. Minun nikkiäni ei ole bannattu kuten ilmeisesti sinun, joten minun ei tarvitse laillasi esiintyä anonyymina eikä ole tarvetta esiintyä Pystynä tai arskanakaan, en varmaan heidän nikeilleen pääsisikään.
Ole onnellinen siitä, että sinulla ei ole ketään läheisiä luonasi. Jos olisi, alkaisit nähdä heidätkin minuna ja he hoitaisivat sinut paikkaan, jossa et tietsikalle pääsisi. Samaan saattaisi riittää myös se, että alkaisit esiintyä heille johtajana;))Sinä täällä työksesi noita bannauksia yrittelet ja oksentelet eri nikeillä.
Minua ei bannaukset hetkauta millään tavalla. On nääs itsetunto terveellä pohjalla.
Oikea sotilas kapi_ kirjoitti:
Kovin omituinen on näkemyksesi, että ehdokkaan vaaleissa saama äänimäärä ei kerro äänestäjien käsityksestä ehdokkaan luotettavuuteen ja vastuutuntoon!
Ole onnellinen siitä, että sinulla ei ole ketään läheisiä luonasi. Jos olisi, alkaisit nähdä heidätkin minuna ja he hoitaisivat sinut paikkaan, jossa et tietsikalle pääsisi. Samaan saattaisi riittää myös se, että alkaisit esiintyä heille johtajana;))Osoitit AU viimeisellä kappaleellasi taas sitä mistä olen aina maininnut; vain sinä pystyt törkeyksiin. Kenestäkään muusta ei ole pienintäkään havaintoa.
- Anonyymi
Vaaleissa nimenomaan mitataan luotettavuutta ja vastuuntuntoa. Ei Hutikan miehetkään Ossia äänestäneet, tietävät että ossi on täysi pelle.
Sipilä taisi tulla puolueen johtoon politiikan ulkopuolelta, toisin kuin nämä kaksi puheenjohtajaehdokasta. Kannattaa valita johtoon se vähemmän ryvettynyt.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1012220
- 1051792
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141731Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931346Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1791223Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31196- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123878