Olen aikoinaan arvioinut satoja johtajakanditaatteja heidän ominaisuuksien perusteella.
Avoimuudesta, asiallisuudesta ja teeskentelemättömyydestä rakentuu luottamus, joka on Keskustan ihmisille leimallista.
Keskusta, hyviä johtajia
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olet montakertaa osallistunut vaaleihin missä sinut on punnittu, miten on käynyt.
- Anonyymi
Asia on AU niin, että luotettavuutta ja vastuuntuntoa ei voi mitata äänillä.
Miksi muuten esiinnyt tänään Pystynä ja Arskana? Anonyymi kirjoitti:
Asia on AU niin, että luotettavuutta ja vastuuntuntoa ei voi mitata äänillä.
Miksi muuten esiinnyt tänään Pystynä ja Arskana?Kovin omituinen on näkemyksesi, että ehdokkaan vaaleissa saama äänimäärä ei kerro äänestäjien käsityksestä ehdokkaan luotettavuuteen ja vastuutuntoon!
En muuten ole kahteen päivään laittanut tänne mitään muuta kuin äsken viestin Pystyyn_kuolleelle tuossa aito-arskan avaamassa ketjussa ”Liian pitkään vanhaa miestä kiusattiin”. Minun nikkiäni ei ole bannattu kuten ilmeisesti sinun, joten minun ei tarvitse laillasi esiintyä anonyymina eikä ole tarvetta esiintyä Pystynä tai arskanakaan, en varmaan heidän nikeilleen pääsisikään.
Ole onnellinen siitä, että sinulla ei ole ketään läheisiä luonasi. Jos olisi, alkaisit nähdä heidätkin minuna ja he hoitaisivat sinut paikkaan, jossa et tietsikalle pääsisi. Samaan saattaisi riittää myös se, että alkaisit esiintyä heille johtajana;))- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Kovin omituinen on näkemyksesi, että ehdokkaan vaaleissa saama äänimäärä ei kerro äänestäjien käsityksestä ehdokkaan luotettavuuteen ja vastuutuntoon!
En muuten ole kahteen päivään laittanut tänne mitään muuta kuin äsken viestin Pystyyn_kuolleelle tuossa aito-arskan avaamassa ketjussa ”Liian pitkään vanhaa miestä kiusattiin”. Minun nikkiäni ei ole bannattu kuten ilmeisesti sinun, joten minun ei tarvitse laillasi esiintyä anonyymina eikä ole tarvetta esiintyä Pystynä tai arskanakaan, en varmaan heidän nikeilleen pääsisikään.
Ole onnellinen siitä, että sinulla ei ole ketään läheisiä luonasi. Jos olisi, alkaisit nähdä heidätkin minuna ja he hoitaisivat sinut paikkaan, jossa et tietsikalle pääsisi. Samaan saattaisi riittää myös se, että alkaisit esiintyä heille johtajana;))Sinä täällä työksesi noita bannauksia yrittelet ja oksentelet eri nikeillä.
Minua ei bannaukset hetkauta millään tavalla. On nääs itsetunto terveellä pohjalla.
Oikea sotilas kapi_ kirjoitti:
Kovin omituinen on näkemyksesi, että ehdokkaan vaaleissa saama äänimäärä ei kerro äänestäjien käsityksestä ehdokkaan luotettavuuteen ja vastuutuntoon!
Ole onnellinen siitä, että sinulla ei ole ketään läheisiä luonasi. Jos olisi, alkaisit nähdä heidätkin minuna ja he hoitaisivat sinut paikkaan, jossa et tietsikalle pääsisi. Samaan saattaisi riittää myös se, että alkaisit esiintyä heille johtajana;))Osoitit AU viimeisellä kappaleellasi taas sitä mistä olen aina maininnut; vain sinä pystyt törkeyksiin. Kenestäkään muusta ei ole pienintäkään havaintoa.
- Anonyymi
Vaaleissa nimenomaan mitataan luotettavuutta ja vastuuntuntoa. Ei Hutikan miehetkään Ossia äänestäneet, tietävät että ossi on täysi pelle.
Sipilä taisi tulla puolueen johtoon politiikan ulkopuolelta, toisin kuin nämä kaksi puheenjohtajaehdokasta. Kannattaa valita johtoon se vähemmän ryvettynyt.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070