Oikeita uskovia??

Anonyymi

Tätäkö ei saa kysyä? Mitä täällä saa enää kysyä? Emmekö olekaan keskustelemassa uskosta?

Ketkä ovat oikeita uskovia täällä keskustelevista? Ketkä ovat taivastiellä? Ketkä taas menossa sinne toiseen paikkaan?

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos Jumala ja Jeesus ovat olemassa, he päättävät kuka menee minnekin. Ja eikös Pietarille annettu avaimet saman tehtävän hoitamiseksi?

      Todellisuudessa taitaa olla niin, että Raamattu on myyttien kokoelma, mytologia, jossa on lainattu mm. Hammurapin laista paljon, niinkuin muistakin uskonnoista ja filosofioista.

      • Anonyymi

        Aika jännää että ateisti on ensimmäisenä vastaamassa omilla uskomuksillaan.


      • Anonyymi

        Minustakin päätöksentekijänä toimii Jumala, eivät itseään kaikkivaltiaana pitävät palstan kruunupäät kuten oman roolinsa antavat ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minustakin päätöksentekijänä toimii Jumala, eivät itseään kaikkivaltiaana pitävät palstan kruunupäät kuten oman roolinsa antavat ymmärtää.

        Keitä mahdat tarkoittaa?


      • Anonyymi

        Jeesus ja Jumala? Jeesus on Jumala ja Isä on Jumala ja Pyhä Henki on Jumala.

        Jeesus toimii Tuomarina.

        ”Ja hän käski meidän saarnata kansalle ja todistaa, että hän on se, jonka Jumala on asettanut elävien ja kuolleitten tuomariksi.”

        Kysyit:
        " eikös Pietarille annettu avaimet saman tehtävän hoitamiseksi? "

        Samalla tehtävällä tarkoitat Tuomarin tehtävää. Tuomari päättää kuka armahdetaan ja kuka tuomitaan Helvettiin.

        Olen ymmärtänyt tehtävään valitun Jeesuksen. Mieleeni ei muistu Paavalista muuta kuin hänen olevan Isän ja Pojan valitsema apostoli mutta Tuomarina hän ei ole ainakaan Raamatusta muistamani tiedon mukaan.

        " Todellisuudessa taitaa olla niin, että Raamattu on myyttien kokoelma, mytologia "

        Ei taida ollakaan niin.

        Raamattu on tiedettä tarkempaa Jumalan ihmisille paljastamaa informaatiota eri asioista. Raamatun profetioista on suurin osa toteutunut ja sellaisia asioita, joihin ihmiset eri aikakausina eivät suurestikaan kaikki uskoneet edes "kristittyjen" parissa mutta eiköhän kristityt kuitenkaan uskoneet kaiken mitä Raamattuun on kirjoitettu.

        Raamattu on varmuudella totta mutta käännösvirheet ja epätarkkuudet ovat välillä joissakin jakeissa yllättävän suuria että se vaikuttaa asian selkeään ymmärtämiseen .

        Mitä usko tarkoittaa Raamatussa?Mitä pelastava usko tarkoittaa Raamatussa? Ovatko kaikki ihmiset armosta osalliset niin että kaikki pelastuvat?

        Tiedätkö mitä Raamatussa käännetty sana armo tarkoittaa alkuperäiskielellä? Jos tiedät niin eikö olekin erikoista että liberaalit vetoavat Jumalaan armon kautta?

        Liberaaliteologia on Iisebelin hengestä? Lukekaapa mielessänne Ilmestyskirja luku 2 ja laittakaa sanan Iisebel tilalle syvyydestä tuotu valheoppi liberaaliteologia. Eikö Iisebel tule poistaa kirkosta Raamatun mukaan?

        Haluan liittää tämän vielä tähän koska se on sangen ihana Raamatun Sananpaikka ainakin minua se siunaa, tässä esitellään tuomitseva ja voitokkaasti sotiva Jeesus, Jumala:

        " Ja minä näin taivaan auenneena ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa. Ja hänen silmänsä olivat niin kuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana. Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen. Ja hänen suustaan lähtee terävä’ miekka, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan. Ja hänellä on vaipassa kupeellaan kirjoitettuna nimi: Kuningasten Kuningas ja herrain Herra.”Ilm19:11-16

        Jeesuksen Raamatussa kertomallaan tiellä Pelastukseen pimenevyydessä Uuteen Jerusalemiin heinäkuussa 2019jKr. CommandoHauis52cm


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika jännää että ateisti on ensimmäisenä vastaamassa omilla uskomuksillaan.

        Se että Raamattuun on paljon lainattu vanhemmista myyteistä on valitettavasti tutkittua faktaa eikä uskomusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ja Jumala? Jeesus on Jumala ja Isä on Jumala ja Pyhä Henki on Jumala.

        Jeesus toimii Tuomarina.

        ”Ja hän käski meidän saarnata kansalle ja todistaa, että hän on se, jonka Jumala on asettanut elävien ja kuolleitten tuomariksi.”

        Kysyit:
        " eikös Pietarille annettu avaimet saman tehtävän hoitamiseksi? "

        Samalla tehtävällä tarkoitat Tuomarin tehtävää. Tuomari päättää kuka armahdetaan ja kuka tuomitaan Helvettiin.

        Olen ymmärtänyt tehtävään valitun Jeesuksen. Mieleeni ei muistu Paavalista muuta kuin hänen olevan Isän ja Pojan valitsema apostoli mutta Tuomarina hän ei ole ainakaan Raamatusta muistamani tiedon mukaan.

        " Todellisuudessa taitaa olla niin, että Raamattu on myyttien kokoelma, mytologia "

        Ei taida ollakaan niin.

        Raamattu on tiedettä tarkempaa Jumalan ihmisille paljastamaa informaatiota eri asioista. Raamatun profetioista on suurin osa toteutunut ja sellaisia asioita, joihin ihmiset eri aikakausina eivät suurestikaan kaikki uskoneet edes "kristittyjen" parissa mutta eiköhän kristityt kuitenkaan uskoneet kaiken mitä Raamattuun on kirjoitettu.

        Raamattu on varmuudella totta mutta käännösvirheet ja epätarkkuudet ovat välillä joissakin jakeissa yllättävän suuria että se vaikuttaa asian selkeään ymmärtämiseen .

        Mitä usko tarkoittaa Raamatussa?Mitä pelastava usko tarkoittaa Raamatussa? Ovatko kaikki ihmiset armosta osalliset niin että kaikki pelastuvat?

        Tiedätkö mitä Raamatussa käännetty sana armo tarkoittaa alkuperäiskielellä? Jos tiedät niin eikö olekin erikoista että liberaalit vetoavat Jumalaan armon kautta?

        Liberaaliteologia on Iisebelin hengestä? Lukekaapa mielessänne Ilmestyskirja luku 2 ja laittakaa sanan Iisebel tilalle syvyydestä tuotu valheoppi liberaaliteologia. Eikö Iisebel tule poistaa kirkosta Raamatun mukaan?

        Haluan liittää tämän vielä tähän koska se on sangen ihana Raamatun Sananpaikka ainakin minua se siunaa, tässä esitellään tuomitseva ja voitokkaasti sotiva Jeesus, Jumala:

        " Ja minä näin taivaan auenneena ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa. Ja hänen silmänsä olivat niin kuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana. Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen. Ja hänen suustaan lähtee terävä’ miekka, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan. Ja hänellä on vaipassa kupeellaan kirjoitettuna nimi: Kuningasten Kuningas ja herrain Herra.”Ilm19:11-16

        Jeesuksen Raamatussa kertomallaan tiellä Pelastukseen pimenevyydessä Uuteen Jerusalemiin heinäkuussa 2019jKr. CommandoHauis52cm

        >Tuomari päättää kuka armahdetaan ja kuka tuomitaan Helvettiin.

        Noin infantiili ja raaka oikeudenkäyttö on selvästi isästä Perkeleestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ja Jumala? Jeesus on Jumala ja Isä on Jumala ja Pyhä Henki on Jumala.

        Jeesus toimii Tuomarina.

        ”Ja hän käski meidän saarnata kansalle ja todistaa, että hän on se, jonka Jumala on asettanut elävien ja kuolleitten tuomariksi.”

        Kysyit:
        " eikös Pietarille annettu avaimet saman tehtävän hoitamiseksi? "

        Samalla tehtävällä tarkoitat Tuomarin tehtävää. Tuomari päättää kuka armahdetaan ja kuka tuomitaan Helvettiin.

        Olen ymmärtänyt tehtävään valitun Jeesuksen. Mieleeni ei muistu Paavalista muuta kuin hänen olevan Isän ja Pojan valitsema apostoli mutta Tuomarina hän ei ole ainakaan Raamatusta muistamani tiedon mukaan.

        " Todellisuudessa taitaa olla niin, että Raamattu on myyttien kokoelma, mytologia "

        Ei taida ollakaan niin.

        Raamattu on tiedettä tarkempaa Jumalan ihmisille paljastamaa informaatiota eri asioista. Raamatun profetioista on suurin osa toteutunut ja sellaisia asioita, joihin ihmiset eri aikakausina eivät suurestikaan kaikki uskoneet edes "kristittyjen" parissa mutta eiköhän kristityt kuitenkaan uskoneet kaiken mitä Raamattuun on kirjoitettu.

        Raamattu on varmuudella totta mutta käännösvirheet ja epätarkkuudet ovat välillä joissakin jakeissa yllättävän suuria että se vaikuttaa asian selkeään ymmärtämiseen .

        Mitä usko tarkoittaa Raamatussa?Mitä pelastava usko tarkoittaa Raamatussa? Ovatko kaikki ihmiset armosta osalliset niin että kaikki pelastuvat?

        Tiedätkö mitä Raamatussa käännetty sana armo tarkoittaa alkuperäiskielellä? Jos tiedät niin eikö olekin erikoista että liberaalit vetoavat Jumalaan armon kautta?

        Liberaaliteologia on Iisebelin hengestä? Lukekaapa mielessänne Ilmestyskirja luku 2 ja laittakaa sanan Iisebel tilalle syvyydestä tuotu valheoppi liberaaliteologia. Eikö Iisebel tule poistaa kirkosta Raamatun mukaan?

        Haluan liittää tämän vielä tähän koska se on sangen ihana Raamatun Sananpaikka ainakin minua se siunaa, tässä esitellään tuomitseva ja voitokkaasti sotiva Jeesus, Jumala:

        " Ja minä näin taivaan auenneena ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa. Ja hänen silmänsä olivat niin kuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana. Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen. Ja hänen suustaan lähtee terävä’ miekka, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan. Ja hänellä on vaipassa kupeellaan kirjoitettuna nimi: Kuningasten Kuningas ja herrain Herra.”Ilm19:11-16

        Jeesuksen Raamatussa kertomallaan tiellä Pelastukseen pimenevyydessä Uuteen Jerusalemiin heinäkuussa 2019jKr. CommandoHauis52cm

        Mitä haluat sanoa nimimerkilläsi? Voisitko kertoa?


    • Anonyymi

      Kyllä täällä kuitenkin on kovasti esillä niin Mellerin kuin Ahvionkin nimi. Ilmeisesti he ovat taivastiellä.

      • Anonyymi

        Puolimatkaan taitaa reissu tyssätä.

        💗💗💗


    • Anonyymi

      Uskosta keskusteleminen ja uskovaisten etsiminen kirjoittajien joukosta ovat vallan eri asioita

      • Anonyymi

        Hupaisaa on, että ateisti yrittävät määritellä kuka on uskovainen,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hupaisaa on, että ateisti yrittävät määritellä kuka on uskovainen,

        Hupaisinta lienee se, että koit tarpeelliseksi kommentoida asiaa noin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hupaisinta lienee se, että koit tarpeelliseksi kommentoida asiaa noin.

        Minä ajattelen niin. Sinä vaikutat tälläiseltä hupaisalta ateistilta.


      • Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

        Minä ajattelen niin. Sinä vaikutat tälläiseltä hupaisalta ateistilta.

        Kukas ihme tässä on sanonut ettet sinäkin saisi vastausta antaa? Minusta avaus on suunnattukin juuri teille uskoville.

        Anna tulla siis vastauksia vain, vai Poriinko aivosi jäivät? 🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukas ihme tässä on sanonut ettet sinäkin saisi vastausta antaa? Minusta avaus on suunnattukin juuri teille uskoville.

        Anna tulla siis vastauksia vain, vai Poriinko aivosi jäivät? 🤣🤣🤣

        Kukas on väittänyt, että minä en saisi vastaustani antaa 🙄❓
        Mistä sinä tiedät, ette edelleen olisi Porissa aivojeni kanssa 🧠❓
        Sinun kannattaisi vähän tehostaa kyttäämistäsi.


      • Anonyymi

        Ymmärrän, jos jäit Poriin. Eipä sitä äidin rahoilla elelevän kannata kauemmaksi mennäkään. Tuliko äiti mukaan? 🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän, jos jäit Poriin. Eipä sitä äidin rahoilla elelevän kannata kauemmaksi mennäkään. Tuliko äiti mukaan? 🤣🤣🤣

        Ei kaikkien äidit heitä elätä 😃 kasva sinäkin jo aikuiseksi niin kyttäätkin paremmin.


      • Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

        Ei kaikkien äidit heitä elätä 😃 kasva sinäkin jo aikuiseksi niin kyttäätkin paremmin.

        Ei kaikkien elätä, mutta sun kohdallahan tilanne on se, että elättää. Eikös vain?

        Onko sun rahatilanne nyt niin huono ettet pystyny Poria kauemmaksi menemään? Menitkö VR:n säästölipulla? 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

        Ei kaikkien äidit heitä elätä 😃 kasva sinäkin jo aikuiseksi niin kyttäätkin paremmin.

        Oliko muuten hyvä juna Yyterissä? Oliko kivoja poikia? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikkien elätä, mutta sun kohdallahan tilanne on se, että elättää. Eikös vain?

        Onko sun rahatilanne nyt niin huono ettet pystyny Poria kauemmaksi menemään? Menitkö VR:n säästölipulla? 🤣🤣🤣

        Minä olen elättänyt itseni jo kymmeniä vuosia 😃 entä sinä❓

        Mistä kaukaa sinä kirjoittelet😃❓
        Kyttäämisesi on hupaisaa, missä minä nyt sinun mielestäsi sitten olen❓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko muuten hyvä juna Yyterissä? Oliko kivoja poikia? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Etkös sinä ollut Yyterissä torren ja Repen kanssa 😂❓


      • Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

        Minä olen elättänyt itseni jo kymmeniä vuosia 😃 entä sinä❓

        Mistä kaukaa sinä kirjoittelet😃❓
        Kyttäämisesi on hupaisaa, missä minä nyt sinun mielestäsi sitten olen❓

        Ai, oletkin vanhus. Sit ymmärrän sekavat juttusi. Kyllähän äidit elättää eläkeikäisiäkin. Ei sun kannata sitä hävetä.

        Ite on tullu opiskeltua sen verran että vuositulot yli 400 tonnia. En harrasta kotimaan matkailua. Kaipa se sulle sopii kielitaidottomana ja pienituloisena ihan hyvin. 🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai, oletkin vanhus. Sit ymmärrän sekavat juttusi. Kyllähän äidit elättää eläkeikäisiäkin. Ei sun kannata sitä hävetä.

        Ite on tullu opiskeltua sen verran että vuositulot yli 400 tonnia. En harrasta kotimaan matkailua. Kaipa se sulle sopii kielitaidottomana ja pienituloisena ihan hyvin. 🤣🤣🤣

        En minä mikään vanhus ole mutta sinä olet ilmeisesti finninaamainen teini😃


      • Luojan kiitos ei ole 😃 mutta sinähän teit aloituksia teidän kolmen Yyterin reissusta.


      • Mene sinä kun olit siellä viimeviikollakin torren ja Repen kanssa 😂


      • Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

        Mene sinä kun olit siellä viimeviikollakin torren ja Repen kanssa 😂

        Ikävää kun olet jumissa tuossa Porin jutussa. Koeta päästä siitä jo irti. Kyllä täällä kaikki tietävät, että sinulla ei ole oikein noita tuloja. 🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää kun olet jumissa tuossa Porin jutussa. Koeta päästä siitä jo irti. Kyllä täällä kaikki tietävät, että sinulla ei ole oikein noita tuloja. 🤣🤣🤣

        Sinulle se oli vielä viimeviikolla ainakin kymmenen aloituksen arvoinen🤓 mitä nyt sinulle on tapahtunut❓


      • Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

        Sinulle se oli vielä viimeviikolla ainakin kymmenen aloituksen arvoinen🤓 mitä nyt sinulle on tapahtunut❓

        Kymmenen aloitustako teit Porissa ja Yyterissä olostasi? No nyt ymmärrän... Koeta jo rauhoittua. 🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kymmenen aloitustako teit Porissa ja Yyterissä olostasi? No nyt ymmärrän... Koeta jo rauhoittua. 🤣🤣🤣

        Sinähän niitä tehtailit 😂😂😂


      • Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

        Sinähän niitä tehtailit 😂😂😂

        Huolestuttavaa, kun projisoit omat, tekosi toisiin. Se on jo paha merkki. Onko sinulla näyttöä niistä avauksista? Kuulin kyllä että teit niitä mutta nehän ilmeisesti poistettiin. Eikö sinulle muuten ollut tarjolla mitään kesätyötäkään? Voisi olla ihan hyvä tutustua työelämään vielä ennen lopullista eläkettä? 🤤🤤🤤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huolestuttavaa, kun projisoit omat, tekosi toisiin. Se on jo paha merkki. Onko sinulla näyttöä niistä avauksista? Kuulin kyllä että teit niitä mutta nehän ilmeisesti poistettiin. Eikö sinulle muuten ollut tarjolla mitään kesätyötäkään? Voisi olla ihan hyvä tutustua työelämään vielä ennen lopullista eläkettä? 🤤🤤🤤

        Huomenta "usko.vainen", aloitit siis aamun käyttämällä "anonyymi" nimimerkkiä omasi sijaan.


      • Anonyymi
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Huomenta "usko.vainen", aloitit siis aamun käyttämällä "anonyymi" nimimerkkiä omasi sijaan.

        Tuo teoria on väärä. En tosiaan ole uskis. Paras ystäväni hän kyllä on. 💗💗💗


      • Anonyymi
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Huomenta "usko.vainen", aloitit siis aamun käyttämällä "anonyymi" nimimerkkiä omasi sijaan.

        Lepsukka oot ihan sekasin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo teoria on väärä. En tosiaan ole uskis. Paras ystäväni hän kyllä on. 💗💗💗

        No niimpä näyttää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hupaisaa on, että ateisti yrittävät määritellä kuka on uskovainen,

        Onkohan nämä sanakirja määritelmät tehnyt ateisti vai hihhuli:

        https://www.suomisanakirja.fi/uskova

        https://www.suomisanakirja.fi/uskovainen

        Pitääkin ehdottaa että jäkimmäisestä tehdään pisteellinen versio, sen kaikki tietääkin mitä se tarkoittaa :D :D Räyhis onkin osuvasti valinnut oman nimensä :)


    • Ollaanko täällä tekemässä uusia pyhimyksiä? Minä kannatan korkkiruuvia ja usko.vaista heidän ansioidensa huomioon ottaen.

    • Mikä on oikein uskomista? On peri-inhimillistä ajatella itsensä olevan oikeassa ja silloin tietenkin kokee "oikeaksi uskovaksi" henkilön, jonka usko tai uskominen on lähellä omaansa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      381
      1963
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1647
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1330
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1086
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      69
      975
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      948
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      812
    8. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      107
      785
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      257
      746
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      680
    Aihe