Tänään varmaan jokainen palstaa enemmän seurannut on huomannut minkälaista on ylläpidon työ "pahimmillaan tai parhaimmillaan".
Kiitos ylläpidolle. Olette toimineet kiitettävällä tavalla.
Kiitokset ylläpidolle
59
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jep jep. Näkyy "huippusotilaan" useita nikkejä jälleen häipyneen ja vielä useampia kirjoituksia on viety suoraan tunkiolle.
Hyvin on ylläpito toiminut! Kun päivällä kävin, tuolta ”sankarisotilaalta” oli palstalla kirjoituksia monellakin rekisteröidyllä nikillä. Noin ilmeisesti siksi, että aikaisempia nikkejään olisi suljettu. Kun hän syytti minua niiden varastamisesta eli nimiini rekisteröinnistä, opastin häntä jokseenkin näin:
>>Kukaan ei voi rekisteröidä jonkun toisen rekisteröimää nikkiä. Koetapa rekisteröidä tämä minun nikkini! Ei onnistu. Vain palstojen ylläpito voi rekisteröityihin nikkeihin puuttua, sulkemalla eli ns. bannaamalla ne. Ylläpito lienee tehnyt niin, kun on nähnyt nikkiesi nimen ja niiden sisällön olevan keskenään pahassa ristiriidassa.<<
Nyt ilmeisesti on suljettu hänen sekin nikkinsä, jolla kirjoittamaansa tuon laitoin. Eikä ole tainnut tulla häneltä mitään muillakaan rekisteröidyillä nikeillä, joten olisikohan palsojen valvonta saanut hänet jotenkin kokonaan suljetuksi täältä? Ei kai hän normaalioloissaan yhtenäkään päivänä koskaan ole täältä kokonaista tuntiakaan poissa klo 06.00 -22.00 välisenä aikana. Jaa - mutta taitaa hän täällä edelleen olla, nyt vain anonyymina taas, kai ne häneltä ovat nuo, joissa minusta puhutaan, en kai sentään samanlaisessa keskiössä liene kenellekään muulle.- Anonyymi
Onpahan tällä "huippusotilaalla" puhdetta kun väsäilee täällä uusia nikkejä.
Toisaalta tietyllä tavalla myös surullista nähdä hänen tapaansa joku niin irti ja ulkona oikeasta elämästä. Kas kun elämän sisältönsä on sinä.
Sinun olisi pitänyt kapi aikoinaan kertoa olevasi vaikka rakennusmestari niin oitis olisi palsta ollut pullollaan rakennusteknikkoa, rakennusinsinööriä, rakennusvalvojia ja arkkitehteja, aivan mitä tahansa korkeampiasteista kuin rakennusmestari.
Näinhän kävi kun kerroit olevasi kapteeni. Sen jälkeen tuli muita upseereita palstalle huippuna tietysti tämä aiemmin maj- tyyppisiä nikkejä käyttänyt joka kerskaili olevansa majurin arvoinen vaikka sata metriä vastatuuleen oli havaittavissa, ettei kaveri ole muuta kuin feikki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpahan tällä "huippusotilaalla" puhdetta kun väsäilee täällä uusia nikkejä.
Toisaalta tietyllä tavalla myös surullista nähdä hänen tapaansa joku niin irti ja ulkona oikeasta elämästä. Kas kun elämän sisältönsä on sinä.
Sinun olisi pitänyt kapi aikoinaan kertoa olevasi vaikka rakennusmestari niin oitis olisi palsta ollut pullollaan rakennusteknikkoa, rakennusinsinööriä, rakennusvalvojia ja arkkitehteja, aivan mitä tahansa korkeampiasteista kuin rakennusmestari.
Näinhän kävi kun kerroit olevasi kapteeni. Sen jälkeen tuli muita upseereita palstalle huippuna tietysti tämä aiemmin maj- tyyppisiä nikkejä käyttänyt joka kerskaili olevansa majurin arvoinen vaikka sata metriä vastatuuleen oli havaittavissa, ettei kaveri ole muuta kuin feikki.Sinutkin uskotellut.
Ei Kapi ole oikea kapteeni, feikki vain. Oikea upseeri on sotilaskoulut käynyt, jossa kadettikoulu pohjana. Tämä feikki mukamas ollut kertomansa mukaan kadettikoulussakin kouluttajana, kun ollut Ay-liikkeen sanan viejänä sinne. Kadetit nauroi oppitunneillaan, mm kokeisiinsa, vastailivat miten sattuu SDP pohjaisille kysymyksille.
Ei kadetit olleet oikeaa kuulija kuntaa Kapin sossu esityksille. Kapi tietää itse tämän varsin hyvin.
Terveisin; aikanaan kadetti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinutkin uskotellut.
Ei Kapi ole oikea kapteeni, feikki vain. Oikea upseeri on sotilaskoulut käynyt, jossa kadettikoulu pohjana. Tämä feikki mukamas ollut kertomansa mukaan kadettikoulussakin kouluttajana, kun ollut Ay-liikkeen sanan viejänä sinne. Kadetit nauroi oppitunneillaan, mm kokeisiinsa, vastailivat miten sattuu SDP pohjaisille kysymyksille.
Ei kadetit olleet oikeaa kuulija kuntaa Kapin sossu esityksille. Kapi tietää itse tämän varsin hyvin.
Terveisin; aikanaan kadetti.Jos sinä olet ollut aikoinaan kadetti, minä olen ollut sotakorkeakoulun priimus.
Kadettina ollut kirjoittaisi SDP-pohjaisille, ei SDP pohjaisille.
Joskus kadetina ollut tietäisi, että upseereja ovat myös reserviupseerit. Kadettina olleet tuntisivat viime sotiemme historiaa ja tietäisivät reserviupseerien suuren merkityksen niissä. Tietääkseni kapista tuli reserviupseeri jo 1960-luvun alkupuolella eikä siinä ollut vaikuttajana SDP vaan oma menestys aliupseerina. Sillä tavalla sotiemme aikana monista aliupseereista tuli upseereja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinutkin uskotellut.
Terveisin; aikanaan kadetti.No tästä vastineesta ei voi kyllä erehtyä. Sai edeltävä kommentoija niinsanotusti houkuteltua kalan koukkuun vai kuinka pankkomajuri? Siinä on ay-liikkeet, sossut, SDP olleet sotilasarvojen myöntäjinä ja jopa kadettikoulupohjalta.
Uskotaan "majuri" sinua. Sinulla on varmasti ollut aikanaan vanha Opel Kadetin romu. Sotilaspuolella olet ollut pelkkä rättivaraston hoitaja. Ei noin heikolla verbaalisella osaamisella kadettikoulua olisi läpäisty vai riittääkö siellä kriteeriksi, että on tarpeeksi löysää korvienvälissä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinä olet ollut aikoinaan kadetti, minä olen ollut sotakorkeakoulun priimus.
Kadettina ollut kirjoittaisi SDP-pohjaisille, ei SDP pohjaisille.
Joskus kadetina ollut tietäisi, että upseereja ovat myös reserviupseerit. Kadettina olleet tuntisivat viime sotiemme historiaa ja tietäisivät reserviupseerien suuren merkityksen niissä. Tietääkseni kapista tuli reserviupseeri jo 1960-luvun alkupuolella eikä siinä ollut vaikuttajana SDP vaan oma menestys aliupseerina. Sillä tavalla sotiemme aikana monista aliupseereista tuli upseereja.Ole ollut mikä haluat, en ole sinusta kiinnostunut.
Tuskin armeijaankaan olet kelvannut.
Ja RUK oli varusmies aikaan, siitä se sitten lähti.
Terveisin; aikanaan kadetti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole ollut mikä haluat, en ole sinusta kiinnostunut.
Tuskin armeijaankaan olet kelvannut.
Ja RUK oli varusmies aikaan, siitä se sitten lähti.
Terveisin; aikanaan kadetti.Olet liemessä pankkomajuri. Lähdit taas epäilemään toisen armeijankäyntiä, kun itselläsi meni huonot housuihin kadettikoulu-sepittelyjesi kanssa.
- Anonyymi
Mutta kiljua sillä tuntuu kuitenkin riittävän.
Ihan vain ylläpidolle kiitokset mielessä tein tämän avauksen. Tämähän on poikinut sitten runsaasti muutakin. Melko vähän kuitenkin varsinaisesti palstan aihepiiriin kuuluvaa se "muutakin".
Palstanvalvojan tehtävästä, nykyisen kasvottoman ylläpidon, tehtävästä tiedän jotain.
Mielestäni se muistuttaa siivoojan työtä. Jos siivoja puuttuu tehtaalta, koulusta, sairaaloista, kaupoista ja virastoista niin kaikki toiminta loppuu ja alueet täyttyvät roskasta, kuonasta ja liasta.
Jos täällä puuttuu valvonta (siivooja) palsta täyttyy sanojen muodostamasta roskasta, kuonasta ja liasta ja toiminta loppuu silloinkin. Tänään ylläpidolla riitti työtä.
Usein ollessani valvojana ajattelin, että kuinka vaikeaa joidenkin on kirjoittaa asiallisesti. Mikä saa ihmisen kirjoittamaan vihapuhetta ja solvausta ja herjaa toisesta?
Itse sain palstan valvonnastani, vapaaehtoisesta ja palkattomasta työstäni joka liittyi silloiseen harrastukseeni, aikanaan kiitosta täällä, usein kirjoittajien mutta myös ylläpidon taholta. Nimenomaan kiitettiin sitä, että osasin erottaa kiivaan poliittisen kirjoituksen asiattomasta vihakirjoituksesta josta jälkimmäisen aina poistin.Avaus oli asiallinen ja tarpeellinen, tämä tunnustuksena ”vanhalle faitterille” aito-arskalle, vaikka emme kai samanaikaisesti niissä ”faitterihommissa” olleetkaan. Totta puhut avauksessa sikäli, että ilmeisesti tuon lähinnä tarkoittamasi vain minusta ja minulle elävän törkylingon rekisteröimiään nikkejä on suljettu ja sairaspäisiä viestejään on poisteltu.
Mutta en näy olevan ainoastaan hänen kiinnostuksensa suurin ja samalla ehkä ainoa kohde. Tässä ketjussa vain minuun kiinnittymään pyrkivä lienee joku toinen. Vaikka tuo edellä tarkoittamani on harhoissaan elävä sekopää ja vaikka hän on vain toimiupseeri-evp - jos on hän, joka uskottelee olevansa - silti hänellä on parempi kieliasu kuin tässä esiintyneille ”joskus kadettinakin olleella”.
Kun minusta on tullut tällä Keskustan palstalla paljon suuremman mielenkiinnon eräille toisaalla nimenomaan kepulaisina tunnettuina paljon suuremman mielenkiinnon kohde kuin heidän kannattamansa puolue, niin täytyy kysyä itseltäni: Olenko minä todella niin suuri? Ei tarvitse kauan miettiä vastaustani: En ole, vaan he ovat niin pieniä. Pienuutensa he todistavat noilla viesteillään.
Kiitän noista minua tukeviksi ymmärtämistäni viesteistä! Perusteluiltaan ja kieliasultaankin ne ovat ihan eri luokkaa kuin nuo viestit, joihin niillä vastailitte. Yhteen asiaan niissä sanomanne haluan korostetuksi yhtyä:
Reservin upseerit olivat todellakin merkittävä, ehkä ihan merkittävimpiä voimavaroja sodissamme. Niitä reservin upseereita todellakin tuli näyttöjensä perusteilla myös monista aliupseereista, sekä reservin aliupseereista että silloisista kanta-aliupseereista. Sotilasurani alkuvaiheissa tulin tuntemaankin muutaman sellaisen. Niitä oli vielä 1950-luvun lopulla useitakin, jotka olivat sitten käyneet sen sodanaikaisen muutaman kuukauden mittaisen kadettikurssin ja sen perusteella ylenivät aina kapteeniksi asti, muutama kai majuriksikin.
Minä pääsin sinne RUK:uun hieman samoilla perusteilla. Perusedellytys oli Kanta-aliupseerikoulun kiitettävä suoritus - olin kurssillani kiväärilinjan priimus. Toinen edellytys oli joukko-osaston komentajan lausunto au:n sopivuudesta reservin upseeriksi, ja silloisen joukko-osastoni UudJP:n komentaja evl Rantasaari antoi minusta erittäin kiittävän lausunnon - hän näytti sen minullekin - eikä hänen tarvinnut pettyä, kun sieltä RUK:stakin palasin n. 500 miehen kiväärilinjan parhaalla todistuksella.
Niinpä sitten sen jälkeen pataljoonamme maastoharjoituksissa pääsin - tai jouduin - upseeritehtäviin, mutta enemmän kuin sellainen minua houkutti eteneminen urallani - siis palkan parantuminen - ja kun Puolustusvoimain Tutkimuskeskuksen esikuntavääpelinä sain vääpelin vakanssin ja totesin ne esikuntatehtävät kenttätehtäviä mielenkiintoisemmiksikin, niin niihin sitten jäin. Johtivathan ne työt minut sitten myös sotakoulun opettajan ja kurssien johtajan tehtäviin ja lopuksi Pääesikuntaankin - ja sitten erittäin antoisiin siviilitöihin. Niistäkin olen ollut eläkevaari jo 21 vuotta, mutta tässä yhä keikutaan - noiden eräiden suurimman mielenkiinnon kohteena, muutamalle suorastaan elämän ainoana sisältönä!
Tapanani on usein käydä täällä vasta pyjamassani vuoteeseen mennessäni. Tänään kävin pari kertaa jo päivälläkin, mutta nyt olen jo käynyt iltapesuilla ja olen jo pyjamassani mutta kun vielä palstan avasin ja huomasin tuon, tämän halusin sanoa. Hyvää yötä!- Anonyymi
Kapi onko sinulla muuta asua kuin pyjama, kun se tuntuu yötä päivää olevan ylläsi?
Näköjään sekoilin sanoissani tuossa edellä. Näin tarkoitin sanoa:
"minusta on tullut tällä Keskustan palstalla eräille toisaalla nimenomaan kepulaisina tunnettuina paljon suuremman mielenkiinnon kohde kuin heidän kannattamansa puolue"Taitaa ylläpidolle jälleen tulla hikinen iltapäivä kun nämä palstan vakituiset herja-lingot ovat aktivoituneet.
Voimia ylläpidolle.Palstan puhtaana pitäminen on raskasta työtä. Mutta se on arvokasta ja kuten siivoaminen se on yleensä näkymätöntä mutta mikäli siivoamisen jättää tekemättä sen huomaavat kaikki.
Minkälainen palsta olisi ilman valvontaa ja kuka täällä viihtyisi?
- Anonyymi
Pitkä aika on vierähtänyt, mutta aina on mukavaa lukea Kapin laatimaa tekstiä. Kiitokset!
Ylläpidolla on jälleen riittänyt työtä josta se on suoriutunut kiitettävästi. Nopeasti näköjään poistuu palstalle kuulumaton kirjoitus.
Hyvin näkyy palstan valvonta taas tänään toimineen. Lähes kaikki viikonlopun aikana tullut törky on siivottu pois palstalta. Olisiko se pahin törkylinkokin saatu vihdoin banniin, kun häneltä ei näy tulleen poistetun tilalle uutta samanlaista moskaa.
Hienoa! Saisi se palstan valvonta toimia kyllä viikonloppuisinkin paremmin, mutta silloin siellä ei liene tarpeeksi työvoimaa. Hyvä, kun edes arjen tullen viikonloppuna tullut saasta poistetaan.- Anonyymi
Kyllä siellä lestaa huutava vielä on, mutta ei niin kova ole herjaansa "touhuomaan ollut. Toisaalta, ompahan hälläkin ajankulua, kun tallaisia
palstoja olemassa. Kun on jotain mielenkiintoa johonkin kuten sinullakin Kapi, se aina pitää mieltä virkeämpänä, enkä nyt moittien tätä sano. Minulla vain tahtoo tänne jäädä askeleet väliin harvaankin, viikko parikin menee, enemmänkin.
Kyllä täällä on asiallisiakin kirjoittajia, johon itsenikin luen, kun ei tarvetta ketään loukata, eikä herjata. Näen jokaisen yksilönä, jos kieltään vähän rumasti sanoo, voi sen sitten korjatakin laimeammin, se on sitä vanhan ajan "harraskaista olemusta.
Jumalakin sanoo joidenkin mukaan, että synnit saa anteeksi. Vaikkei nyt jumalaa tuskin olemassa, mutta olkoot niin sitten, kun niin hokeneet satojavuosia sitä. Sekin jonkilaista terapiaa monelle, hokea jumalaa. "Saisi se palstan valvonta toimia kyllä viikonloppuisinkin paremmin, mutta silloin siellä ei liene tarpeeksi työvoimaa."
Palsta on otettu hieman tarkemman valvonnan alaiseksi joten kohtuullisessa ajassa asiattomat kirjoitukset poistuvat. Tulee myös muistaa, että niistä voi itsekin tehdä poistopyynnön ja se, että näille provoilijoille ei kannata vastata yhtään mitään.
Huomiota nämä "paskanviskojat" hakevat eikä heille sitä kannata suoda.>>Saisi se palstan valvonta toimia kyllä viikonloppuisinkin paremmin, mutta silloin siellä ei liene tarpeeksi työvoimaa.<<
Työvoimatilanne tuskin ainakaan paranee, mikäli Rinteen hallitus kumoaa Sipilän hallituksen säätämän aktiivimallin. Onko sinulla vaihtoehtoista ehdotusta, jolla työttömät saataisiin pestautumaan Allerin perheelle palstanvalvojiksi?Pystyyn_kuollut kirjoitti:
>>Saisi se palstan valvonta toimia kyllä viikonloppuisinkin paremmin, mutta silloin siellä ei liene tarpeeksi työvoimaa.<<
Työvoimatilanne tuskin ainakaan paranee, mikäli Rinteen hallitus kumoaa Sipilän hallituksen säätämän aktiivimallin. Onko sinulla vaihtoehtoista ehdotusta, jolla työttömät saataisiin pestautumaan Allerin perheelle palstanvalvojiksi?Enpä usko, että aktiivimallin kumoamisella olisi vaikutusta palstan valvonnan työllistymistilanteeseen. Tuskinpa siinä tehtävässä nyt tai aiemminkaan on toiminut työttömistä työllistettyjä. Ovat kai enimmäkseen Allerin pitkäaikaisiakin työntekijöitä. Ehkä eräät heistä mielenkiinnostaan harrastuspohjalta, tietysti työnantajan tutkailemat kriteerit täyttäviä. Sellainen ehkä oli tuo entinen hyvä luotsimme aito-arskakin.
- Anonyymi
Mikäköhän tämän ossin vai mikä lie nimensä lienee pistää kuukaudesta ja vuodesta toiseen näitä herja-mongerruksiaan tänne laittamaan?
Kun eihän niissä aikuisten oikeasti ole mitään järkeä eikä logiikkaa. Hän syyttää kapia, että kapi kirjoittaa puskista. Kapi huutaa lestaa. Kapi uhkaa Sipilää.
Ainoana todisteena on varma vakaumus, että kenelläkään toisella ei ole motiivia tehdä näin. Tämän ossin näkökulmasta kaikki jotka kirjoittavat mitään negatiivista Keskustasta ovat automaattisesti AU:a.
Ossin täytyy olla vakavasti mieleltään sairas. - Anonyymi
Sieltähän se sivuston törkylinko ilmoittautui. Kukaan ei halua AisaOssia tukea eikä olla mokaman kanssa samaa mieltä.
- Anonyymi
Palsta on selvästi siistiytynyt. Onko ossi ja "majuri" bannattu palstalta?
- Anonyymi
Kyllä ne molemmat täällä vielä oksentelee kunnollisten ihmisten niskaan, mutta ylläpito onneksi siivoaa heidän törkyilynsä nopeasti pois.
Palsta on tosiaan nyt paljon siistimpi kuin aikoihin. Aamupäivällä pistäydyin pariin viestiin vastatakseni ja vielä tuossa iltapäivän alussakin kävin korjatakseni yhtä vastaustani, ja varsin siisti oli palsta noillakin käynneilläni. Kuten näkyy olevan nytkin.
Mikä on tuon hyvän ja tarpeellisen muutoksen taustalla? Onko vain se, että palstan valvonta on ollut entistä tehokkaampi törkyjen poistossa? Jos niin on, , hyvä niinkin. Tai jos niiltä entisiltä aktiivisimmilta törkylingoilta ei ole enää tullut sitä samaa entiseen malliin, vielä parempi: osoittaahan se todeksi optimistisen väittämän, että kukaan ei ole toivoton, toisen vain oppivat hitaammin.
Näissä miellyttävän huomion aikaansaamissa mukavissa ajatuksissa - oikein hyvää yötä tämän mahdollisesti lukeville!- Anonyymi
Vanhasmasaa kepulittaa kansalaisaloitekatto ison leikkauksen jälkeen, koska eduskunnissa ei ole muutakaan tekemistä...
- Anonyymi
"Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä."
Onko "majuri" tai ossi yrittäneet tolittaa jotain ja samantien on ylläpito sivaltanut.
Mahtaa näitä palstan sontalinkoja harmittaa kun ei enää loanheitto onnistu. Hyvä hyvä.Älä yleistä! ”Majuri” on vain höppänä, tuon toisen tila on paljon vakavampi. Taitaa heitä kyllä yhdistää yksi tekijä: sääli minua, elämässäni heitä heikommin menestynyttä kohtaan;))
Kun tuossa on otettu esille se tietty karvoitukseni, laitanpa nyt profiilikuvakseni kuvan, josta lähes 10 vuotta sitten alkoi heidän kiihkeä pohdintansa siitä, että onko minulla niitä karvoja vai ei. Kuva ei taida vieläkään poistaa heidän mieltään kalvavaa epätietietoisuutta, joten vaihdan sen huomenna taas ”pärstäkuvaan” joka ei tietenkään ole yhtä kiihottava.
Tämä oli ensimmäinen käyntini täällä tänään ja saa jäädä myös viimeiseksi tälle päivälle. Öitä!kapi_ kirjoitti:
Älä yleistä! ”Majuri” on vain höppänä, tuon toisen tila on paljon vakavampi. Taitaa heitä kyllä yhdistää yksi tekijä: sääli minua, elämässäni heitä heikommin menestynyttä kohtaan;))
Kun tuossa on otettu esille se tietty karvoitukseni, laitanpa nyt profiilikuvakseni kuvan, josta lähes 10 vuotta sitten alkoi heidän kiihkeä pohdintansa siitä, että onko minulla niitä karvoja vai ei. Kuva ei taida vieläkään poistaa heidän mieltään kalvavaa epätietietoisuutta, joten vaihdan sen huomenna taas ”pärstäkuvaan” joka ei tietenkään ole yhtä kiihottava.
Tämä oli ensimmäinen käyntini täällä tänään ja saa jäädä myös viimeiseksi tälle päivälle. Öitä!Tuo saunakuvani profiilikuvana näkyy olleen aivan liian kiihottava noille eräille. Onhan toisaalta huvittavaa tuo kiihkeä pohdintansa siitä, onko minulla sitä tiettyä karvoitusta vai ei. Mutta toisaalta tuo pohdinta tuottaa paljon sellaista, jonka palstan valvonta joutuu poistamaan. Palstan valvontaa säälien vaihdan kuvani perinteisempään. Niinhän kyllä jo eilen illalla lupasin tehdä.
Pahoitteluni teille, joille tuo kuvani oli niin ihana. No, kai te otitte sen talteen ja saatte ihailla sitä aina halutessanne - ja ainahan te haluattekin!
- Anonyymi
Kyllä kapin kuvat ovat antaneet paljon iloa palstalaisille.
- Anonyymi
HOHHOOHHOO. Kuuluu tänne saakka kun Inkeroisissa kirskutellaan hampaita...
- Anonyymi
Hampaiden kirskutteluun on aihettakin. Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä. Varmasti suurin osa niistä "huippusotilaalta" tulleita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hampaiden kirskutteluun on aihettakin. Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä. Varmasti suurin osa niistä "huippusotilaalta" tulleita.
Ei vaan 24 poistoa.
Ylläpidon pojat ja tytöt ovat valppaana! Erittäin hyvä. Palsta on siistiytynyt paljon kuukauden aikana. ;Miksiköhän ovat niin terhakoituneet? Onko tullut paljon valituksia palstan tilasta ja palstaa on sitten päätetty valvoa perusteellisemmin?
- Anonyymi
Käyn palstalla silloin tällöin, keskustaa yleensä olen äänestänyt, tosin viimeksi Perus-suomalaisia. Vaikutelma on, että palsta olisi siistiytynyt kuukauden aikana.
Onko ylläpito terhiytynyt vai onko kirjoitukset siistiytyneetPalstan valvonta on ilmeisesti terävöitynyt. Pahimmat roskalingot ovat kai joutuneet sille "silmätikuiksi" niin, että heitä ja heidän "tuotostaan" valvonta erityisesti tarkkailee, ja kun aina se on sitä samaa, aina se kokee saman kohtalon - joutumisen palstan "roskikseen".
Tänään on voinut olla hiljaisempaa myös tuon tv:n "urheiluannin" johdosta. On tullut lähetystä yleisurheilun SM-kilpailuista eli Kalevan kisoista ja rallin MM-kisojen Jyväskylän osakilpailusta. Jos - ja luultavasti kun - tällä palstalla useammin esiintyvissä on muitakin tällaisia "urheilumiehiä" kuin minä, eivätpä he ainakaan noiden kisalähetysten aikana olisi ennättäneet täällä käydä.
Nuo kisat - niin Kalevan kisat kuin rallikin - jatkuvat vielä viikonlopun, joten ehkäpä sillä on edelleen samaa vaikutusta, jonka edellä arvelin yhdeksi syyksi palstan hiljaisuuteen. Vaikutusta sillä on ainakin osaltani, mutta saatanhan minäkin näin iltamyöhään käydä vielä viikonloppunakin viestin tänne heittämässä, jos kepu tai sen politiikka sille aihetta antaa - tuskin antaa;))- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Palstan valvonta on ilmeisesti terävöitynyt. Pahimmat roskalingot ovat kai joutuneet sille "silmätikuiksi" niin, että heitä ja heidän "tuotostaan" valvonta erityisesti tarkkailee, ja kun aina se on sitä samaa, aina se kokee saman kohtalon - joutumisen palstan "roskikseen".
Tänään on voinut olla hiljaisempaa myös tuon tv:n "urheiluannin" johdosta. On tullut lähetystä yleisurheilun SM-kilpailuista eli Kalevan kisoista ja rallin MM-kisojen Jyväskylän osakilpailusta. Jos - ja luultavasti kun - tällä palstalla useammin esiintyvissä on muitakin tällaisia "urheilumiehiä" kuin minä, eivätpä he ainakaan noiden kisalähetysten aikana olisi ennättäneet täällä käydä.
Nuo kisat - niin Kalevan kisat kuin rallikin - jatkuvat vielä viikonlopun, joten ehkäpä sillä on edelleen samaa vaikutusta, jonka edellä arvelin yhdeksi syyksi palstan hiljaisuuteen. Vaikutusta sillä on ainakin osaltani, mutta saatanhan minäkin näin iltamyöhään käydä vielä viikonloppunakin viestin tänne heittämässä, jos kepu tai sen politiikka sille aihetta antaa - tuskin antaa;))Käväse kapi täällä vain näin illalla pyjama päällä. Ei tarvitse katsella kevyttä kenttävittuilua.
Hyvin jälleen toimii palstan valvonta. Sen on jälleen tämä aamupäivä osoittanut. Kiitokset ylläpidolle.
- Anonyymi
Kovasti "huippusotilas" on ollut aktiivinen tänään. Motiiivinaan on vain ja ainoastaan kateus.
Enpä ole nähnyt, mitä täällä tänään on tapahtunut, mitä tänne tullut ja mitä poistettu. Mutta kun juuri äsken tulin ja näin avauksen "Harmi, ei päässyt majuriksi", ajattelin, että kas, kun tuota ei ole poistettu. Sitten ilahduin, että hyvä niin - olihan avaus toisaalta hauska kuten sen siihen mennessä tuottamakin. Niinpä minäkin sitten liityin hauskuuteen ja heitin sinne viestin. Toivottavasti tuo avaus ja viestini sen mukana pysyvät palstalla.
Eipä aihetta enempään tänä iltana.- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Enpä ole nähnyt, mitä täällä tänään on tapahtunut, mitä tänne tullut ja mitä poistettu. Mutta kun juuri äsken tulin ja näin avauksen "Harmi, ei päässyt majuriksi", ajattelin, että kas, kun tuota ei ole poistettu. Sitten ilahduin, että hyvä niin - olihan avaus toisaalta hauska kuten sen siihen mennessä tuottamakin. Niinpä minäkin sitten liityin hauskuuteen ja heitin sinne viestin. Toivottavasti tuo avaus ja viestini sen mukana pysyvät palstalla.
Eipä aihetta enempään tänä iltana.Pyjama päälle ja sänkyyn hiplaamaan pikku piliä. Hopi, hopi!
- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Eipä aihetta enempään tänä iltana."ajattelin, että kas, kun tuota ei ole poistettu"
Tässä selitys: kepupalsta on mennyt niin hiljaiseksi, että täällä roskakin saa pysyä. Sekin pyöräyttää mainoksia.
Surkea on ennen vilkkaimman kepupalstan tila. Vertaappa vaikka perssupalstaan. Sieltä roska siivotaan nopeasti. Anonyymi kirjoitti:
"ajattelin, että kas, kun tuota ei ole poistettu"
Tässä selitys: kepupalsta on mennyt niin hiljaiseksi, että täällä roskakin saa pysyä. Sekin pyöräyttää mainoksia.
Surkea on ennen vilkkaimman kepupalstan tila. Vertaappa vaikka perssupalstaan. Sieltä roska siivotaan nopeasti.Varmaan on noin kuin sanot. Se osoittaa, että kukaan ei ole tarpeeton. Siis palstanpitäjän kannalta katsoen;))
- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Varmaan on noin kuin sanot. Se osoittaa, että kukaan ei ole tarpeeton. Siis palstanpitäjän kannalta katsoen;))
Et sinäkään kapi ole tarpeeton. Palsta tarvitsee yhden pellen.
Taitaa olla jälleen aika osoittaa kiitollisuutta ylläpidon toiminnalle. Hyvin on tänäänkin valvonta toiminut ja asiattomuudet ovat poistuneet ripeästi.
Joo, palstalla pysyvät vain tällaiset laatutuotteet, kuten tämäkin:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/11960040/olen-mina-kouluja-kaynyt-ja-osaan-namakin-asiat- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/11960040/olen-mina-kouluja-kaynyt-ja-osaan-namakin-asiatTuon linkin takana on pelkkää faktaa. Kannattaa ehdottomasti lukea!
- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/11960040/olen-mina-kouluja-kaynyt-ja-osaan-namakin-asiatEivät varmaan pysty poistamaan näitä vuosien takaisia nostoja vaikka olisivat kuinka epäasiallisia. Ovat arkistoituina niin, ettei ylläpito voi niitä poistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät varmaan pysty poistamaan näitä vuosien takaisia nostoja vaikka olisivat kuinka epäasiallisia. Ovat arkistoituina niin, ettei ylläpito voi niitä poistaa.
Poistot on vähän kommunisti maitten tapaisia.
Sossuilla on sinne päin vetoa, että saada pois oma arvostelu.
Kuten Arskastakin huomattu miten kihelmöinyt kun saanut poistettua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poistot on vähän kommunisti maitten tapaisia.
Sossuilla on sinne päin vetoa, että saada pois oma arvostelu.
Kuten Arskastakin huomattu miten kihelmöinyt kun saanut poistettua.kommunisti maitten on vähän pankkolängvitsimaiden kieltä.
- Anonyymi
Joopati joo. Palstan etusivulla nyt olevista aloituksista vain muutama on sellainen, joka palstan sääntöjen mukaan tänne kuuluisi. Muu on vain pelkkää roskaa, lestan tai vasurien huutelua. Tahi törkyilyä muista tänne kirjoitelleista.
En kovin ylistäisi palstan valvonnan toimintaa.- Anonyymi
Kyllä kepusaitin pahimmat örveltäjät ovat persutrolleja.
Jälleen on ylläpidolla ollut töitä. Työmaan laajuuden huomioon ottaen on se selvinnyt hyvin tehtävästään. Bueno!
- Anonyymi
Niinhän sinä kuvittelet. Ja sekös syö persua rotan lailla? Ja rottahan syö.
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2715920Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651939- 1801740
- 1191221
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä131171Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181561067Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71036Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41961RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49931Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288922