mitä darwin ei tiennyt

https://youtu.be/ov00SrBwjKQ

mielenkiintoinen dokumentti, paljon tietoa evoluutiobiologiasta, katso rot ja opi uusia asioita, mistä helluntai kokouksessa ei saa puhua.

19

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pikaisesti vikaistuna täysin asiallinen tiededokumentti, ikävä kyllä melkein kaksi tuntia pitkä ja pelkkää englantia. Pannaan muistiin ja katsotaan paremmalla ajalla.

    • Kiitos. Aina kun näen tällaista roskaa, niin jos vaan mahdollista, korjaan virheellisiä tietoja. Nytkin jätin kommenttiosioon seuraavan viestin. Tiedonhaluiset ihmiset kyllä alkavat etsiä oikeaa tietoa luettuaan kommenttini.

      This video is from 2014 and it contains a lot of old and FALSE information. What makes the difference between a muscle cell and a skin cell? The answer: Epigenetic programming. Epigenetic information layers and mechanisms control transcribing of DNA. DNA doesn't determine organismal characteristics. Mutations in the DNA result in diseases, disorders and other abnormalities. There are 628,685 disease-causing genetic mutations in human DNA worldwide(disgenet.org) but the number of fully beneficial random mutations is zero.

      There are only ~19,000 protein encoding 'genes' in the human DNA but the number of different proteins in a human body is up to six million. This kind of multifunctional use of DNA strands is possible by alternative splicing mechanism regulated by different epigenetic mechanisms. Evolution is not happening.

      • Anonyymi

        Mitä vastaat, kun joku oppilaistasi kysyy mitä evoluutio on?

        Voitko nimetä yhdenkin eläinlajin, joka on todistetusti kuollut sukupuuttoon geneettisen rappeutumisen seurauksena?

        Mitkä ovat nisäkkäiden peruslajit / baramiinit?


      • Anonyymi

        Mistä tiesit sen roskaksi?
        Katsoit siis kaksituntisen dokumentin 20 minuuttia sen palstalle tulon jälkeen ja kommenttisi näyttää olevan 13 minuuttia vanha.
        Et edes katsonut videota, mutta niin vaan piti mennä mölisemään omaa oppiasi kommenttiosioon tietämättä pätkääkään, mitä video kertoi. Sekö muka on korjaamista.
        Uskonnollinen defenssisi ja Dunning-Kruger ylivertaisuusvinoutumasi näkyi tässä tavallistakin karkeammin. Et uskalla edes katsoa videota, mutta otat silti jyrkkää kantaa, että se on roskaa.

        Tavanomaista kiemurteluasi ja totuuden pakoiluasi.

        Kun kerran noudatat kahta ensimmäistä esimerkkiä, niin eiköhän kannattaisi noudattaa oikeanpuolimmaistakin. Noloa ROT noloa.

        https://www.google.com/imgres?imgurl=https://images.uncyc.org/commons/1/1f/3wisemonkeys.jpg&imgrefurl=https://hiki.pedia.ws/wiki/Kolme_apinaa&docid=uqkYrlebruFafM&tbnid=8a2LOVeSLgUCAM:&vet=10ahUKEwiyuIGkgNPjAhVHw4sKHemuBfcQMwhEKAAwAA..i&w=550&h=460&client=firefox-b-d&bih=888&biw=1280&q=kolme apinaa&ved=0ahUKEwiyuIGkgNPjAhVHw4sKHemuBfcQMwhEKAAwAA&iact=mrc&uact=8


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vastaat, kun joku oppilaistasi kysyy mitä evoluutio on?

        Voitko nimetä yhdenkin eläinlajin, joka on todistetusti kuollut sukupuuttoon geneettisen rappeutumisen seurauksena?

        Mitkä ovat nisäkkäiden peruslajit / baramiinit?

        Tai jos kysytään mikä mehiläisten aurinkokennojutussa viittaa suunnitteluun. Siihen ei ole vielä tullut vastausta. Eikä tule, koska koko rotin himmeli kaatuu noin yksinkertaiseen kysymykseen.


      • Anonyymi

        En näe viestiäsi kommenttiosiossa, mitähän on tapahtunut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En näe viestiäsi kommenttiosiossa, mitähän on tapahtunut?

        Evosalaliitto iski!


      • Anonyymi kirjoitti:

        En näe viestiäsi kommenttiosiossa, mitähän on tapahtunut?

        Siellä se näyttää edelleen olevan. Laittakaa lisää näitä evoluutiovideoita, jotta pääsen kirjoittamaan niihin kommenttini.


      • Anonyymi
        RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Siellä se näyttää edelleen olevan. Laittakaa lisää näitä evoluutiovideoita, jotta pääsen kirjoittamaan niihin kommenttini.

        Uusin kommentti on kuukauden ikäinen. Onko asetuksissani jotakin vikaa?


      • Anonyymi
        RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Siellä se näyttää edelleen olevan. Laittakaa lisää näitä evoluutiovideoita, jotta pääsen kirjoittamaan niihin kommenttini.

        Kommetoit katsomatta videota. Voit varmasti kommentoida saman tien kaikkia evoluutiosta julkaistuja videoita yhtä asiantuntevasti. Sinun ei tarvitse edes nähdä videota, jota kommentoitt. Mitä se kertoo sinusta? Olet aivan aito uskonnollinen sekopää, jolle uskon saarnaaminen on alkeellisintakaan rehellisyyttä tärkeämpää.
        Melkoisen noloa jopa sinulta; sanoisin.

        Kuin pieni lapsi jankuttamassa: Aikuiset valehtelee, Joulupukki on olemassa, aikuiset valehtelee, Joulupukki on olemassa, aikuiset valehtelee, Joulupukki on olemassa...

        Häpäiset vain itsesi ja uskonlahkosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusin kommentti on kuukauden ikäinen. Onko asetuksissani jotakin vikaa?

        Kommentit eivät ole järjestyksessä. Aallon höperöinti löytyy pienellä alaspäin kelaamisella.


      • RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Siellä se näyttää edelleen olevan. Laittakaa lisää näitä evoluutiovideoita, jotta pääsen kirjoittamaan niihin kommenttini.

        ei näy kommenttia. Onko sinulle valehtelu todellakin näin tärkeää?

        https://youtu.be/ZjrjE8LHOVs Oppia opettajalle opettajan etiikasta, kontrastina jeesuspörinä. Onko teillä helluntailaisilla samanlaista paapatusta kokouksissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentit eivät ole järjestyksessä. Aallon höperöinti löytyy pienellä alaspäin kelaamisella.

        Outoa etten näe sitä, näkyykö sinulle 210 kommenttia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uusin kommentti on kuukauden ikäinen. Onko asetuksissani jotakin vikaa?

        Ei sitä kommenttia tosiaan näy. 210 kommenttia ja uusin 1 kk vanha. Se voi olla odottamassa kanavanhaltijan hyväksyntää.

        Youtuben robotti saattaa jo pitää Tomi Aallon kommentointia spammauksena ja epäasiallisena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kommetoit katsomatta videota. Voit varmasti kommentoida saman tien kaikkia evoluutiosta julkaistuja videoita yhtä asiantuntevasti. Sinun ei tarvitse edes nähdä videota, jota kommentoitt. Mitä se kertoo sinusta? Olet aivan aito uskonnollinen sekopää, jolle uskon saarnaaminen on alkeellisintakaan rehellisyyttä tärkeämpää.
        Melkoisen noloa jopa sinulta; sanoisin.

        Kuin pieni lapsi jankuttamassa: Aikuiset valehtelee, Joulupukki on olemassa, aikuiset valehtelee, Joulupukki on olemassa, aikuiset valehtelee, Joulupukki on olemassa...

        Häpäiset vain itsesi ja uskonlahkosi.

        Ei häpäise koska Tomi häpeää uslonlahkoaan ja uskontoaan niin että ei halua kertoa mihin järjestöön kuuluu.


      • kekek-kekek kirjoitti:

        Ei sitä kommenttia tosiaan näy. 210 kommenttia ja uusin 1 kk vanha. Se voi olla odottamassa kanavanhaltijan hyväksyntää.

        Youtuben robotti saattaa jo pitää Tomi Aallon kommentointia spammauksena ja epäasiallisena.

        Se oli jonkin aikaa näkyvillä, kuten täällä on kerrotukin. Näin sen itsekin vajaa puoli tuntia vanhana. Saattaa olla, että bannattiin asiattomana. ROT:han ei edes katsonut videota, joten hänen kommenttinsa taisi mennä niin pahasti metsään, että se poistettiin.


      • agnoskepo kirjoitti:

        Se oli jonkin aikaa näkyvillä, kuten täällä on kerrotukin. Näin sen itsekin vajaa puoli tuntia vanhana. Saattaa olla, että bannattiin asiattomana. ROT:han ei edes katsonut videota, joten hänen kommenttinsa taisi mennä niin pahasti metsään, että se poistettiin.

        Youtubessa on kolme kategoriaa kommenteille: hyväksytyt, odottaa hyväksyntää, ja kolmas, "luultavasti spammausta".

        Kanavanhaltija on saattanut sen jo poistaa, tai robotti lykätä odotushuoneeseen tai spammiosastoon, odottamaan toimenpiteitä.


      • kekek-kekek kirjoitti:

        Youtubessa on kolme kategoriaa kommenteille: hyväksytyt, odottaa hyväksyntää, ja kolmas, "luultavasti spammausta".

        Kanavanhaltija on saattanut sen jo poistaa, tai robotti lykätä odotushuoneeseen tai spammiosastoon, odottamaan toimenpiteitä.

        Eilisiltana Aallon kommentti oli paikalla, minuutti sitten ei. Tämähän on selvä merkki siitä, että pahat ja julmat ja inhat ateistis-evolutionistiset voimat vainoavat kristittyjä.


    • Anonyymi

      "Katsoit siis kaksituntisen dokumentin 20 minuuttia sen palstalle tulon jälkeen ja kommenttisi näyttää olevan 13 minuuttia vanha. "

      Ei ROT:n tarvitse kasoa sitä, koska Raamattu on kaiken tieteen auktoriteetti ja Raamatun mukaan Jumala loi eläimet lajiensa mukaan.

      Eli tuollaista tieteellisyyttä tällä kertaa. Pitänee varmaan taas avata joku Tiedevosi-aloitus ja katsoa, kuinka ROT tulee ja kumoaa tulokset; tai kiemurtelee kuin kasiainen koukussa. Niinhän siinä tiedeviikkohommassa taisi käydä? Taisi ROT parin onnettoman kiemurteluyrityksen jälkeen sortua uskonnolliseen saarnaamiseen ja luikki sitten pitkäksi aikaa häpeälomalle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe