Mihin kiinnität katseesi vähäpukeisessa

Anonyymi

naisessa kun näet hänet nyt helteellä kadulla? Terkuin Rasva-Repe.

16

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jenkka kahvoihin. Jos ei kahvoja niin on käyttö kelvoton tapaus. Tykkään nääs jenkata. Olen kotoisin Vesi vehmaalta.

    • Anonyymi

      Tietenkin katsomme silmiin jos mahdollista ja sitten kävelytyyliin, kävellä lyllertääkö kuin ankka, vaiko kuten "ladyt" ylväästi ja ryhdikkäänä! Pitkänä ja kauniina.
      Kokonaisuus huomioiden ei mikään erityinen "kohta" erikseen!

      Iäkäskin henkilö, niin mies kuin nainen voi olla kaunis kun on ryhtiä ja ulospäin hehkuvaa sisäistä kauneutta!

    • Anonyymi

      Merkkivaatteisiin ja niiden sensuuriin (((((:

    • Anonyymi

      Miehestä puheen ollen aikuisen miehen housujen etumuksesta voi päätellä isojen kourien keralla jotain myös, sopiiko?

      • Anonyymi

        Puhe oli vähäpukeisesta naisesta...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhe oli vähäpukeisesta naisesta...

        Mutta onko mainittu, kenelle kysymys on tarkoitettu? Ei kysyjä osoita kysymystään erityisesti miehille.

        - Katukivetykseen. Korkokengillä on katsottava, mihin astuu. Alkoholistit jättävät lisäksi juoma-astioitaan kulkuväylille ja hipsupartaiset sähköpotkulautoja poikittain.


      • Anonyymi
        Pippuri-Tiina kirjoitti:

        Mutta onko mainittu, kenelle kysymys on tarkoitettu? Ei kysyjä osoita kysymystään erityisesti miehille.

        - Katukivetykseen. Korkokengillä on katsottava, mihin astuu. Alkoholistit jättävät lisäksi juoma-astioitaan kulkuväylille ja hipsupartaiset sähköpotkulautoja poikittain.

        Ihan oikeasti ? Luetun ymmärtämisessä jokin ongelma ? Kysymystä ei oltu osoitettu erityisesti miehille vaan naiset saavat tottakai vastata myös mutta herranen aika kun kysymys kuului näin : "Mihin kiinnität huomiosi vähäpukeisessa naisessa kun näet hänet nyt helteellä kadulla? " Ja sinä vastaat että miehen housujen etumukseen ja käsiin ja juomatörpelöihin ja potkulautoihin.....miten ikinä olet saanut yhtäkään koetta hyväksyttävästi läpi ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeasti ? Luetun ymmärtämisessä jokin ongelma ? Kysymystä ei oltu osoitettu erityisesti miehille vaan naiset saavat tottakai vastata myös mutta herranen aika kun kysymys kuului näin : "Mihin kiinnität huomiosi vähäpukeisessa naisessa kun näet hänet nyt helteellä kadulla? " Ja sinä vastaat että miehen housujen etumukseen ja käsiin ja juomatörpelöihin ja potkulautoihin.....miten ikinä olet saanut yhtäkään koetta hyväksyttävästi läpi ?

        Missä kohdassa mainitsin väittämäsi etumuksen? Joku anonyymi siitä puhui, en minä. Lainaamisen hallinnassa jokin ongelma?


    • Anonyymi

      Halkeilleisiin kantapäihin ja suonikohjuihin.

    • Anonyymi

      Jos iho näyttää lasten värityskirjalta niin EN katso mitään muutakaan.

    • Anonyymi

      Jos et ole rikas mies, ei sinulla liene oikeutta katsoa tai muuten metoo hyökkää kimppuun. Rintoihin kuitenkin se katse vaistonvaraisesti kääntyy.

    • Anonyymi

      Ilmiselvää lapsivaimoainesta tai pomminkantoteline.

    • Anonyymi

      Katson poispäin. Vähäpukeinen nainen viestittää pukeutumisellaan sitä, ettei arvosta itseään, eikä kanssasiskojaan, haluaa vain katseita miehiltä.

      • Anonyymi

        Kumpa olisikin näin. Valitettavasti he haluavat katseita jotta voivat sitten valittaa metoo-tyyliin. Eihän heistä koskaan tiedä, milloin haluavat oikeasti tutustua.


    • Anonyymi

      Ylipainoon. Yritän aina arvailla onko alle vai yli 150kg.

    • Anonyymi

      Jaaha , siis jos pitää tatuointeja törkeinä viesti poistetaan asiattomana

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe