et eikös kirjassa Eowyn menny naimisiin Faramirin kanssa?
kun siitä kun luin kirjan on niin pitkä aika ja omana ei ole, ja kirjastosta koko ajan lainassa...
ostan kyl oman jokus...;)
Haluaisin tietää..
4
499
Vastaukset
- meredith
Menihän se naimisiin Faramirin kanssa. Kirjan leffaversiossa Eowynin ja Faramirin tarinaa ei valitettavasti kuvata lainkaan , mutta Extended Editionissa kyllä. Siinäkään ei ole häitä, mutta asia tulee selväksi. Onneksi :)
- elven-fair
Menee ehkä vähän asian vierestä, mutta Miranda Ottoahan ei kaavailtu alun alkujaan Éowynin rooliin, vaan alkuperäinen näyttelijätär Alison Doody (http://www.imdb.com/name/nm0233145/) oli vähällä päätyä Éowyniksi. Onneksi näin ei käynyt, vaikka en olekaan kyseisen näyttelijättären suorituksia nähnytkään.
- friikki
mm. elokuvassa Indiana Jones ja Viimeinen Ristiretki lähes petollista natsinaista Elsa Schneideria :-)
- Näyttää...
..ihan joltain ihme naikkoselta!:)
Éowynin näettelijäks kävi paremmin Miranda...
Mirandassa oli semmoista kuninkaan tyttären arvoa...miten sen sanos..?öö...Niinku korkeaarvoisuutta..ylhäisyyttä... Vaikka Éowyn oli vähän poikamainen.kasvanu poiken kans...Mut silti loistava..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893402
- 1033076
- 532282
- 211802
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61618Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384