Tuskin on kunnon ilmastointi joka paikassa kos se maksaa rahaa joka on pois sijoittajilta?
Paljonko murhakartanoissa nyt lämpöä?
8
66
Vastaukset
- Anonyymi
Kohta vain vahvimmat vanhukset pysyvät hengissä, jos helteet lisääntyvät. Ei siinä enää mitkään ”viilennykset” auta. Ainoastaan luonnollinen poistuma.
- Anonyymi
Ei viilennykset auta,jos ei keretä huolehtia nesteytyksestä.Muistisairaat ja iäkkäät eivät itse tunnista janoa.Eli kuolet nestevajaukseen kun kukaan ei kerkee huolehtia riittävästä juomisesta!Nähty ja koettu omaisen kohdalla.
- Anonyymi
Niin! Luonnollinen poistuma! Ei sen kummempaa!
Jos ei ihminen itse enää edes ymmärrä juoda, niin se on siinä. - Anonyymi
Juu, luonnollinen poistuma tulee, kun ei huolehdita juottamisesta. Ei luulis veden paljoa verottavan tulosta. Veden sekaan hiukan suolaa ja omenamehua tai vissyä. Ei mitään tähtitiedettä! Mutta kuivatushoito on tehokas luonnollisen poistuman konsti.
- Anonyymi
Hyviä ohjeita juomisesta ymmärtävälle, muttei enää tyypille, joka ei janoa tunne. Ei ketään voi väkisin juottaa. Ei mitään järkeä väkisin yrittää hengissä pitää ja kenen iloksi ihminen väkisin elää!
- Anonyymi
Tuo juoman teko kuuluu mielestäni hoitokodin tai sairaalan henkilökunnan perustöihin. Ja kokemukseni mukaan suurin osa hoitokodin asukkaista kyllä juo helteellä, ja muulloinkin, kun vain heille juomaa tarjotaan tai juotetaan heitä ketkä eivät itse siihen kykene.
- Anonyymi
Yleislakko!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915