Husu Husseinin uusin tviitti

Anonyymi

Husu Hussein: ”Olen täysin samaa mieltä Antti Rinteen kanssa – emme kaipaa tekstiä, jota olen käyttänyt”

”Oon täysin samaa mieltä pääministeri Rinteen kanssa siitä, ettei meidän poliittinen kielenkäyttö kaipaa tällaista tekstiä kuten olen käyttänyt. Minä en ole aloittanut tämän, eikä minulta/meiltä vähemmistöiltä voi odottaa jatkuvan nöyristelyä ja rasismin hyväksyntä. No more!”, Hussein tviittaa.

61

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko Anttikin samaa mieltä että Suomi on rasistinen maa? Saadaanko tähän vastaus?Kiitos.

      • Anonyymi

        Ei vaan Rinne tuomitsi Husun jutut. Perussuomalaisilla saa hänestä olla vapaassa maassa vapaat mielipiteet haittamaahanmuutosta ja monikulttuurisuuskehityksestä.


      • Anonyymi

        Husu ja Rinne ovat molemmat oikeassa.


      • Anonyymi

        Somalit ei ole vähemmistö vaan Suomalaiset.


    • Anonyymi

      järkyttävä myötähäpeän aalto pyyhkäisi ylitseni. Miten vtun tyhmiä kaupunginvaltuutettuja Helsingissä oikein on.



      tuokaa popparit

      • Anonyymi

        Yritetään virhe korjata seuraavassa kuntavaalissa . Pidetään asiaa esillä.


      • Anonyymi

        Heikkolahjaisuus on ikävän yleistä populistisessa äärioikeistossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heikkolahjaisuus on ikävän yleistä populistisessa äärioikeistossa.

        Eno on lahjakas .


    • Anonyymi

      Winston Churchill sanoi kerran "kun muslimit ovat vähemmistössä, he ovat erittäin huolissaan vähemmistöjen oikeuksista, kun he ovat enemmistössä, vähemmistöoikeuksia ei ole".

      • Anonyymi

        Winton tiesi, että islam on pirullinen ideologia!


    • Anonyymi

      Paitsi että suomalaisia on maailmassa paljon vähemmän somppuihin verrattuna, valkoihoisia mustaihoisiin verrattuna ja kristittyjä islamisteihin verrattuna. Menköön omaan maahansa.

    • Anonyymi

      Nythän tuo hullluhussuein jo vääristelee Rinteen mielipiteitä ja sanomisia.

    • Anonyymi

      On siis varmaan palannut Intiasta työ / lomamatkaltaan...

    • Anonyymi

      Voi tavaton mitä sekoilua, kun lukee sen twiittejä. Ja mitä Pääministerin nuolemista.
      Nyt se onkin samaa mieltä kuin Rinne kun Rinne ei hyväksy politiikassa Husun tapaisia sanomisia?
      No eihän tuo mitään saa tuosta, se on varmaa.

    • Anonyymi

      Husu voisi muuttaa takaisin enemmistön luo,sillä ongelma ratkeaisi.

      • Anonyymi

        Minkä takia helsinkiläiset haluavat tällaisia muslimihusuja valtuustoon päättämään asioistaan? Kyllä kummastuttaa!


      • Anonyymi

        Enot äänestää husuja ja nazioita.


    • Anonyymi

      Ketä äänestää enään sdp,tä.

      • Anonyymi

        Aina joitain täysiä vateja löytyy.


      • Anonyymi

        Ketä? no onhan SDP:ssa paljon hyviä ehdokkaita joita voit äänestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä? no onhan SDP:ssa paljon hyviä ehdokkaita joita voit äänestää.

        Kuka se olisi? Kuka laittaa siinä puolueessa suomalaiset etusijalle kaikessa? Sen ihmisen haluaisin tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka se olisi? Kuka laittaa siinä puolueessa suomalaiset etusijalle kaikessa? Sen ihmisen haluaisin tietää.

        Onhan noita! Mites vaikka T Tuppurainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan noita! Mites vaikka T Tuppurainen?

        Hän on hyvä ihmistuntija, ainakin valitsemanas Risto reippaat ovat kovin aikaansaavia miehiä.
        Toinen rääkkäsi mummon kissat hengiltä, toinen haukkui homot ja monet muut.
        Se arvopohja on murtumaton.


    • Anonyymi

      Mielestäni husu on aika epäasiallinen jos ei kestä kritiikkiä itseään kohtaan. Saahan sitä toki vittuilla jos mieli tekee muttu husu valehtelee! Saa kokeilla saako muualla yhtä suvaitsevaista kohtelua epäilen että ei... Tiedän että husulle on ehkä valehdeltu ja haluaa vittuilla takaisin mutta tuolla konstilla saa vaan paskaa niskaansa.

    • Anonyymi

      Husu voi vapaastti jäädä lomailemaan tuskin jäämme kaipaamaan tämän älykön edesottamuksia ai niin Goldcard ei toimi kuin Suomessa

      • Anonyymi

        Eikö tämä Husu kaipaa omaa kotimaataan ja halua jälleenrakentaa sitä?

        Pakolaisuuden tarkoitushan on väliaikainen apu.

        Kun asiat on lähtömaassa kunnossa, pitäisi kaiken järjen mukaan olla kiinnostus ja into palata siihen omaan synnyinmaahansa, kehittämään omaa Isänmaataan.

        Mihin tämän jonkun Husun suunsoitto perustuu maassamme?

        Kaikki tarvittava ja enemmänkin me veronmaksajat olemme hänelle antaneet ja silti sen suu vaan käy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tämä Husu kaipaa omaa kotimaataan ja halua jälleenrakentaa sitä?

        Pakolaisuuden tarkoitushan on väliaikainen apu.

        Kun asiat on lähtömaassa kunnossa, pitäisi kaiken järjen mukaan olla kiinnostus ja into palata siihen omaan synnyinmaahansa, kehittämään omaa Isänmaataan.

        Mihin tämän jonkun Husun suunsoitto perustuu maassamme?

        Kaikki tarvittava ja enemmänkin me veronmaksajat olemme hänelle antaneet ja silti sen suu vaan käy?

        Kaikkiin noihin kysymyksiin on vain yksi vastaus Kela gold kortti.


    • Näitä husuja on enemmänkin Suomen sossun asiakkaina, jotka huutavat, jotta MEILLÄ on varaa ottaa lisää sosialiturva surffareita maahamme elätettäväksi, minulla herää kysymys kellä meillä? Minä maksan jo tuloistani 24,5 % veroa, minulla ei ainakaan ole varaa lisä elätettäviin ! Ja olen edelleen sitä mielipuolta, jotta jo maassamme olevat ulkomaiset siipeilijät pitää lähettää välittömästi kotiinsa!!!

      Late Lapista.

    • Anonyymi

      Taannoin joku somalitoimittaja uhkaili ylen lähetyksessä räjäytyksillä, ellei sosiaalitukia tipu riittävästi. Ohjelma koski Turun Myllysiltaa.

    • Anonyymi

      Meillä on jakamaton ihmisarvo, sitä ei vaan jaeta Suomalaisille.

      • Anonyymi

        Se jaetaan enoille.


    • PAIMENTOLAINEN EI VAAN PYSTY PAREMPAAN........ , mutta paimentolaista äänestäneet stadilaiset suvakit saavat vetää pipon silmilleen ja siirtyä syrjään........ !

    • Anonyymi

      Toivottavasti Hussein lähettää seuraavan tviitin kotimaastaan Somaliasta. Pääministeri siellä jo odottaa. Samalla Yle pääsee yhdestä suojatyöpaikkalaisesta eroon. Tällä hetkellä Hussein nauttii laajennettua sosiaalitukea Ylen positiivisen syrjinnän ohjelmassa.

    • Anonyymi

      Noi on ollu itiksessä 25 vuotta ja työllisyysaste on noin 2%
      Miten voi olla 25 vuotta maassa eikä ole oppinut edes kieltä?

      ja sitten kun niitä pyytää osallistumaan,
      kouluun ja töihin
      ne huutaa "rasistit"

      sama homma lellittyjen teinien kanssa


      Miten ihmeessä hänestä ei ole tullut 25 vuodessa ME?
      Hän on edelleen "meidän vähemmistö"?

    • Anonyymi

      Hänen saamista twiiteistä löytyy syy: ehkä hiekkaa v@giπassa.

    • Anonyymi

      Husu on ammatiltaan yhteisöpedagogi ja konsultti, lisäksi myös toimittaja! Hän on tullut Suomeen 15-vuotiaana. Koulutustasosta ei mitään tietoa.
      Yhteisöpedagogi on hieno titteli, olen nähnyt sitä muillakin ulkomaalaistaustaisilla!
      Voisko pelkän peruskoulun läpäissyt toimia yhteisöpedagogina tai konsulttina? Konsulttikin on mamuilla yleinen ammattinimike!

      • Konsultin titteliä voi käyttää kuka tahansa, koska siihen ei ole virallista tutkintoa millään toimialalla.


      • Anonyymi

        Näyttää olevan kovin omahyväinen mies ,johtuneeko siitä ,että saavutukset eivät näy missään . Puoluejohtajatkaan eivät ainakaan kaikki ole kiitollisia siitä, että heitä "nuoleskellaan", äänestäjät ,kun seuraavat pyrkyreiden takinkääntöjä.


      • Anonyymi

        No kyl varmaa tollai koneinsinöörin (eks tää ollu matujen minimikoulutustaso?) voi hyvinkin kutsua itseään konsultiksi? Ja konsultin hommiahan Husu tekee ihan kaiken aikaa, käymällä valehtelemassa solkenaan YLEllä et miten paskaa sakkia me suomalaiset oikin ollaankaan! Ja ei kait sekään nyt sitä ilmaseks tee? Kait se YLE noista jotain maksaakin? Eli käytännössä: Siiiiinääääää ... ja miiiiiinääää. :)


    • Anonyymi

      Näyttää olevan niin, että Husun kirjoitukset tullaan muuttamaan perussuomalaisten syyksi. Tämä käytäntö on ollut kyllä jo voimassa pitkään, mutta tässä tämä tulee selvästi näkyväksi.

      Nyt voidaankin hyvällä omallatunnolla kirjoittaa, että kaikki sosiaalidemokraatit ja heidän äänestäjät ovat populisteja ja rasisteja perusuomalaisia kohtaan, ja tämä on aivan laillista kirjoittelua.

    • H.H yhteisöpedagogi konsultoi oman rotunsa ja uskonnon parasiitteja kaikkien tukien hakemisessa Kelasta ja sosiaalivirastosta.

    • Anonyymi

      ", ettei meidän poliittinen kielenkäyttö kaipaa tällaista tekstiä kuten olen käyttänyt."

      Husu kääntää asiat päälaelleen.
      Onko liian vaikeaa keskimääräiselle ÄO joka noilla on 68 pistettä.

    • Anonyymi

      Husua on lyöty pienenä lankulla päähän.
      Katsokaa vaikka mikä tasapää se on.
      Siitä kai johtuu vähäjärkisyyskin.

    • Anonyymi

      Pitää muistaa että kaikki persut eivät ole rasisteja, mutta kaikki rasistit kyllä ovat persuja.

      • Anonyymi

        Jos oikeuslaitos olisi tasapuolinen, lähtisit oikeuteen puimaan lausettasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oikeuslaitos olisi tasapuolinen, lähtisit oikeuteen puimaan lausettasi!

        Voihan tuollaisia hoitaa ilman käräjöintiäkin.


      • Anonyymi

        Entäs näin sitten? ;)

        Kaikki suvakit tykkää muslimeista jotka on terroristeja, mutta kaikki muslimit jotka ei o terroristeja ei tykkää kaikista suvakeista! :)


    • Anonyymi

      Jatkuvasti tapavalehtelevaa muslimia ei pidä kunnioittaakaan!

    • Anonyymi

      Mitä ne somalit tekee ja luulee itsestään akat synnyttää enempi ja enempi ne tekee niin kuin mohamed on päätänyt täyttää koko maailman. niistä ei pääse eroon milään. Siinäpä Euroopa on muutaman vuoden päästä.

    • Anonyymi

      Ei muuta kuin Trumppia lainaten: Jos ei Husu ja kaverit viihdy suomessa, niin voi läheä pois.

      • Anonyymi

        Sitähän moni ihmettelee. Jos tämä husu tuntee olonsa huonoksi Suomessa niin miksi ei palaa Somaliaan?
        Kaverilta ei mitään kiitosta siitä mitä on täällä saanut, pelkkää suomalaisten haukkumista.
        Valmis paluulennolle välittömästi.


    • Anonyymi

      Ketä vittua edes kiinnostaa et mitä toi puoliapina ölisee?! :/

      Ja jos joku nyt alkaa winettämään rasismista, niin: Pie turpas kiinni, idiootti, tai alan kutsua suokin puoliapinaksi! Koska Husu olis noin tyhmänä puoliapinana puoliapina, olis sen karvapeite sit minkä värinen tahansa! :/ Ja idiootin idioottimaisten lausuntojen kritisointi ei ole ollu tietääkseni missään vaiheessa maailmanhistoriaa rasismia?

    • Anonyymi

      itse husukin aiheuttaa rasisminsa.

    • Anonyymi

      Mielipiteesi sisältävät alapää sanoja,mitä tekemistä nillä on asian kanssa.Ole mies ,äläkä loukkaa naisiakaan.

    • Anonyymi

      Suomi ei olisi rasistinen maa, jos ei joka mutkassa kävelisi vastaan joku huivipää, tai jätesäkki päällä oleva, tai musta ihoinen.

    • Anonyymi

      Salli mun nauraa molemmille käyn ekaksi vessassa ettei lirahda.

    • Anonyymi

      Toi Husu Hussein kuten kaimansa Hussein Altaee, ovat hyviä mittareita, kuinka pitkälle voi mennä sananvapauden ja rasismin piikkiin, että älkää noita lausuntoja kaihostelko

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      172
      3024
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1318
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      41
      1002
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      956
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      94
      863
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      53
      834
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      69
      797
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      64
      775
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      75
      764
    10. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      760
    Aihe