Otetaan lätökohdaksi se että jumala loi kaiken ja tietää kaiken

Anonyymi

Jumalalta voi pyytää mitä tahansa, mutta jumala ei välttämättä anna sinulle sitä, mitä pyydät. Tiedät itsekin, miten pienenä pyysit vanhemmiltasi kaikkea, mitä et tietenkään voisi saada.
Toisessa ulottuvuudessa, missä jumala on, ei ole rahaa, eikä aikaa. Siellä on ainoastaan mielen ja ruumiin yläkylläisyytttä. Tämä ei tarkoita seksiorgioita, vaan ekstaasinkaltaista mielihyvää siitä, että tiedät olevasi luojasi kanssa, sinulla ei ole mitään murheita, ei mitään huolia, kaikki on täydellisen hyvin. On kuin olisit niin "high" mitä vain voit kuvitelmassasi olla. On tietysti vaikea nähdä ja kuvitella asioita jumalan näkökulmasta, sillä ihminen on vain ihminen ja rajallinen kaikessa. Siksihän me itseänne suurempaa voimaa tarvitsemmekin, jotta saisimme uskoa jatkaa eteenpäin. Se, mitä en pysty selittämään, enkä tietämään on se, miksi jumala sallii pahojen asioiden tapahtuvan myös hyville ihmisille ja miten heidän kokemansa paha tullaan kuoleman jälkeen heille korvaamaan?

4

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä en pyytänyt vanhemmilta kaikkea, koska tiesin sen merkityksen muuttuvan.
      Miksi tämä "jumala" sitten loi materian, jos elää henkimaailmassa.
      Oletko sinä vetänyt MDMA ja tuntenut kaikkien kanssa syvää rakkautta.
      Olet vain typerien aivojesi tuote.

• Anonyymi

Kyllä oli typerä vastaus, mitä muuta sotä suomi24 keskusteluista odottakaan.
        Itse olet typerä idiootti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä oli typerä vastaus, mitä muuta sotä suomi24 keskusteluista odottakaan.
        Itse olet typerä idiootti.

Olet narkkien armahtaja jeesus ja sinusta on heihin siksi niin lyhyt matka.

• Anonyymi

Jumala on hiekkakansan jalostama kusetus. Egypti oli jumaluuksissa omaa luokkaansa ja heistä sitten pikku jeesus ponnisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      94
      4145
    2. 66
      3403
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3044
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2519
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2336
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      199
      2095
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2051
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      840
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      746
    10. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      70
      745
    Aihe