Tänään se autokoulu alkaa, niinpä kysyn muutamia kysymyksiä.
Minkälainen on yleensä ensimmäinen päivä?
Olen kuullut että pitää olla vähintää 4 tuntia teoriaa ennen kuin pääsee ajamaan, Onko ensimmäisenä päivänä jo teoriaa? vai onko vain pelkästään ilmoittautumis päivä?
Autokoulu alkaa tänään
4
1130
Vastaukset
- Attention
Saatte kirjat, ilmoittaudutte ja opettaja kertoo teille joitain oleellisia asioita autokoulusta ja saatte kysellä jos ja kun mieltä jokin asia askarruttaa. Opettaja voi myös jo opettaa teille jotakin asioita jo nyt että saadaan homma käyntiin ;) Eka päivä on oikein mielenkiintoinen.
Minun eka ajotunti oli noin 4 teoriatunnin jälkeen, eli ekalla viikolla oli 2h maanantaina ja toiset 2h tiistaina ja seuraavalla viikolla ei ollu teoriatunteja mutta sinä keskiviikkona oli eka ajotunti...Sitten taas seuraavalla viikolla oli ma ja ti teoriaa ja ke ajotunti. Sitten niitä ajotunteja alettiin ripottelemaan sinne ja tänne. Samalla viikolla oli parhaimmillaan 4 ajotuntia, kuitenkin vähintään yksi.
Ei muuta ku tsemppiä vaan ja reipas ja avoin mieli.. :)- Utelias
Kiitos asiallisesta vastauksesta! Missä järjestyksessä pääsee ajamaan vai onko järjestystä lainkaan? Eli minulla voi olla eka ajo jo tällä viikolla.
- Sami
Utelias kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta! Missä järjestyksessä pääsee ajamaan vai onko järjestystä lainkaan? Eli minulla voi olla eka ajo jo tällä viikolla.
Se nyt vähän riippuu. Ainakin minulla oli niin että 4h teoriaa ja sitten jalkapallokentälle opettelemaan autoa ja tekniikkaa. Tosin vierailu suljetulla kentällä kesti vain 10min, jonka jälkeen opettaja tuumasi että eiköhän ajella keskustaan. Yleensä kuulemma ensimmäisellä ajotunnilla ei ole asiaa liikenteeseen.
Se on itsestä kiinni miten ajot määräytyvät. Meillä ainakin sai itse päättää milloin ottaa ajotunnin, ja yleensä opettajalla on rutkasti aikaa ajattaa oppilaita, sillä autokoulussa teoriaa on 2krt viikossa ja loppuajan viikosta opettaja voi käyttää ajattamiseen. Älä pelkää että jäät ajoa vaille =)
- Utelias
No niin nyt on 4 tuntia ollu teoriaa ja tiistaina on ensimmäinen ajo. Ensin mennään jäähallin pihalle harjoittelee ja tutkii autoa ja siitä saa lähteä ajamaan liikenteeseen jos kaikki menee hyvin, epäilen että menee hyvin. Ensin on ajoa asutusalueilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092453
- 412382
- 1232276
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898- 411864