Joo, se on fakta että hesalaiset eivät tunne edes oman maamme maantietoa ja historiaa. Jos helsinkiläiseltä nuorelta kysyy että missä on esim pieksänmäki tai lieksa niin ei suurinosa tiedä. Mutta kyllä vaikka lappeenrantalainen tietää missä on Kittilä...en ymmärrä miten se äly kiertää helsingin. Te vaan olette siellä niin olevinanne. Ja aälkää eläkö siinä luulossa että muut kadehtii teitä, sillä minun kohdalla ainakin se on viimeinen paikka missä asua. Ennemmin asun vaikka navetassa kiurvedellä, on se varma!!
Helsinkiläiset ovat tyhmiä
120
4514
Vastaukset
- joopa joo
mitäs sitte? Ketään tuskin kiinnostaa!
- Stadi
Ei Kysyjä tiedä hesan/stadin eroa on turha ottaa noin tyhmään juttuun kantaa.Maalaisisännät ne oikein Helsingin herroja on??? ne luulee tietävänsä vaikka mitä ja suon heille mielelläni navetan mikä on varmaan oikein hyvä paikka asua.Niin sitä makaa,miten petaa. STADISSA ON HYVÄ PAIKKA ASUA ,MERI ON LÄHELLÄ JA TALLINNA TOISELLA PUOLLEN LAHDEN.Jala jalla jala jalla jalla vei vei vei toisella puollen lahden. Ps... hyvä valinta maalainen pysy siellä ja kärvenny siellä omiin paskoihis.
- Anonyymi
Pohjois Tallina
- Anonyymi
Stadi(oikeastaan koko eteläsuomi) on sen verran paska paikka asua ja siellä on sen verran paskasia ihmisiä sekä luonteeltaan ja ulkonäöltään, jotta voisi uskoa että sinne lempattiin parisataa vuotta sitten pohjoisesta kaikki kehitysvammaiset ja muut mutanttipaskat jotta saavat sukurutsata rauhassa ja kehittyä takaperin tuommoisiksi elämäm koululais kakaroiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stadi(oikeastaan koko eteläsuomi) on sen verran paska paikka asua ja siellä on sen verran paskasia ihmisiä sekä luonteeltaan ja ulkonäöltään, jotta voisi uskoa että sinne lempattiin parisataa vuotta sitten pohjoisesta kaikki kehitysvammaiset ja muut mutanttipaskat jotta saavat sukurutsata rauhassa ja kehittyä takaperin tuommoisiksi elämäm koululais kakaroiksi.
Voit helposti välttää Stadin, lähe vaikka potkii kiviä kylätielle.
- Anonyymi
Voi hyvä ihme. Ei kaikki kehä 3 ulkopuolella käyneet
Käy töissä navetassa.
- Serpiico
Missä on Helsinki, Turku ja Tampere ja Oulu ja Pori(koska kaikki tietää ne)...Katos ku koulussa ei opetettu 1-9 luokan aikana moisia kaupunkeja/kyliä...olen kyllä matkustanut lukuisten eri suomen kaupenkejen/kylien läpi, mutta ei oo mieleen painunut juuri mitään...Koska olen ollut läpikulku matkalla...Tiedätkö missä on Myrskylä?
- muihin verrattuna
eikös se ole itä-uudella maalla. Loviisan ja lahden välissä?? Olen joskus ohikilku matkalla menny siitä ja on jäänyt nimi mieleen kun en ole niin sivistymätön kun hesalaiset....sano jos arvasin paikkakunnan väärin.
- jämä
muihin verrattuna kirjoitti:
eikös se ole itä-uudella maalla. Loviisan ja lahden välissä?? Olen joskus ohikilku matkalla menny siitä ja on jäänyt nimi mieleen kun en ole niin sivistymätön kun hesalaiset....sano jos arvasin paikkakunnan väärin.
viittisitkö kertoa asuinpaikkasi,kun meitä jatkuvasti arvostelet,kerro,kerro,kerro,,,,
niin päästään kehumaan asuinpaikkaasi samalla
tavalla.Onko sulla munaa,vai kusetko istuen? - Tilasto.
Helsinkiläiset kiertävät enemmän kotimaassaan kun Mualaiset. Esim minä joka kuukausi reissussa muaseudulla. Tiedän jokaisen tuppukylänkin....................
- Anonyymi
Väärin arvattu. Ei pösilö tiedä missä on Myrskylä. Siellä on muuten aika hyvä kalasavustamo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin arvattu. Ei pösilö tiedä missä on Myrskylä. Siellä on muuten aika hyvä kalasavustamo.
Ja Lasse Viren
- Anonyymi
Komme järvimaisema kirkonmäeltä 😁😁😁
- minä vain
Katkeruus ja kateus paistaa.
Kiellä vaan, mutta kyllä se paistaa läpi!!
Kyllä kuule täällä Helsingissäkin käydään koulussa maantietoa ja samanlaisia aineita kun siellä kauempanakin. Ja pienestä asti olen reissanut monissa paikoissa, että taidan tietää enemmän paikkakuntia kuin sinä.
Mutta pysy toki siellä, ei sua tänne pakotetakaan. Voit asua mun puolesta vaikka paskan keskellä ihan niin kauan kun haluat ;)- Anonyymi
Eihän maalaiset tiedä, missä on Eduskuntatalo.
Onko se Porissa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän maalaiset tiedä, missä on Eduskuntatalo.
Onko se Porissa?Oulussa asun ja tiedän että se sijaitsee Helsingin keskustassa tarkemmin ottaen Etu-Töölössä
- valkan kundi
sinä missä niitä fiksuja ihmisiä sit suomessa asuu?kun olemme stadissa niin perkl.tyhmiä ettei tiedetä sitä juttuakaan;=))
- me stadilaiset
tykätään meidän stadista - taitaa sua harmittaa!
- tyhmä helsinkiläinen?
Kerroppa tyhmälle helsinkiläiselle,joka ei näköjään osaa maantietoa,missä sijaitsee kiurvesi. Kiuruveden (isolla alkukirjaimella kirjoitettuna)kyllä tiedän.
- Anonyymi
Kyka nyt sillä tiedolla mitään tekee?
- H.Moilanen
Voisitko hieman selventää mitä oikein tarkoitat
- stadin tyttö
edes pitäisi tietää missä tommoset lande mestat sijaitsee?
- HAHHAA
Eihän stadilaisten tarvikkaan muuta tietää suomesta kuin että kunhan ei vaan eksy kehän ulkopuolelle. Ole hiljaa ja älä pilaa meidän mainetta. Hävettää!!!
- se kehitys
HAHHAA kirjoitti:
Eihän stadilaisten tarvikkaan muuta tietää suomesta kuin että kunhan ei vaan eksy kehän ulkopuolelle. Ole hiljaa ja älä pilaa meidän mainetta. Hävettää!!!
oikeastaan alkaakin, mene sinne, niin hyvä kun puhutaan stadilaiselle, ei ei niile voi kun ovat niin ylypeitä, eiks niin - just tota iänikuista jauhamista, Helsinki ja helsinkiläinen on kuin punainen vaate joillekin teille siellä..., sori vaan, mut tervetuloa vaan stadiin, kyllä täältä voitte hakea aina sitä viimeistä uutta tietoa, sehän on selvä..!
- Anonyymi
se kehitys kirjoitti:
oikeastaan alkaakin, mene sinne, niin hyvä kun puhutaan stadilaiselle, ei ei niile voi kun ovat niin ylypeitä, eiks niin - just tota iänikuista jauhamista, Helsinki ja helsinkiläinen on kuin punainen vaate joillekin teille siellä..., sori vaan, mut tervetuloa vaan stadiin, kyllä täältä voitte hakea aina sitä viimeistä uutta tietoa, sehän on selvä..!
Ja rahaa te täältä sinne maalle saatte.
- Anonyymi
Ei stadilaisten tarvitse tietää mitään muuta kuin stadin mestat.
Kehä I on rajana. Sen takana ei oo mitään missään ilmansuunnassa.
Tallinna on Viroa joka ei oo mitään eikä sen takanakaan oo mitään.
Pietari on ryssissä eikä sekään oo mitään. Turku on Turussa eikä suomessa, eikä siellä edes puhuta suomea. Vantaa on osa Tikkurilaa jossain tuolla napapiirillä missä porukat kävi aikoinaan eräretkeilemässä.
Espoo on joku luonnonsuojelualue Nuuksiossa minne on kadonnut porukkaa kuin pipoa vuosikymmenten ajan.
- kuntsin kundi
Kyll meill´ tosiaan knupurassa viiraa et ei tota pönttövuorentunnelia oo saatu viel´ suljettua.
Mutta ihan oikeesti mä oon sitä mieltä et kiurveden navetta on sulle pehkis ihan oikee mesta vetää sikeitä. Muista pitää monnarii snadilla ettei ne sun morsmaikkus livauta utareita vahingossa sisään. Ai niin tohon sun faktaas piti sanomani, että III-kehä on raja jonka ulkopuolella alkaa tuulipukukansan syvämietteiset pohdinnat.- hohh
ai et kehä III ulkopuolella on vaan böndejä?
on sen ulkopuolellaki kaupunkeja ;) sä et varmaan oo vielä maailmaa nähnytkään...! - jeah
hohh kirjoitti:
on sen ulkopuolellaki kaupunkeja ;) sä et varmaan oo vielä maailmaa nähnytkään...!Mä olisin valmis muuttaa vaik heti helsinkiin jos ois mahdollisuus. Kuvottaa asua pienessä kaupungissa , jossa kaikki tuntee toisensa ja tietää muiden asiat. Välillä tosiaan tuntuu, että olen syntynyt väärään paikkaan!
Nostan hattua helsinkiläisille ja sille kaupungille!
Mulla on ainakin ihan mahtavaa aina kun siellä käyn:D
Hyvä Helsinki!!!!! Ehkä nähdään taas - Anonyymi
hohh kirjoitti:
on sen ulkopuolellaki kaupunkeja ;) sä et varmaan oo vielä maailmaa nähnytkään...!Suomessa on vain yksi kaupunki: Helsinki.
- Anonyymi
hohh kirjoitti:
on sen ulkopuolellaki kaupunkeja ;) sä et varmaan oo vielä maailmaa nähnytkään...!Minä olen nähnyt hyvinkin paljon maailmaa. Veikkaan jotta paljon enemmän kuin sinä. Ja kerro joku esimerkki kaupungeista jotka ovat Suomessa? Niitä ei ole.
- Anonyymi
jeah kirjoitti:
Mä olisin valmis muuttaa vaik heti helsinkiin jos ois mahdollisuus. Kuvottaa asua pienessä kaupungissa , jossa kaikki tuntee toisensa ja tietää muiden asiat. Välillä tosiaan tuntuu, että olen syntynyt väärään paikkaan!
Nostan hattua helsinkiläisille ja sille kaupungille!
Mulla on ainakin ihan mahtavaa aina kun siellä käyn:D
Hyvä Helsinki!!!!! Ehkä nähdään taasKoita handlaa ittes stadii, nasta mesta, ja Sulle tilaa.
- Aito Stadilainen.
Terve.
Pieni korjaus jyväjemmarille. Ne jotka stadissa kulkee takki auki ovat maalta tulleita. Olen tässä seuraillut kuinka esim yks Oululainen joka muutti stadiin asumaan/opiskelemaan kulkee ilman pipoa ja järki jäässä ei tiennyt edes missä on Savukoski. Sitten kun ne tämä kyseinen kaveri menee Oulussa käymään ja taas takki auki. Oululaiset luulevat että kaveri on Hesalainen ja saavat huonon kuvan Helsinkiläisistä vaikka oikeasti kyseinen kaveri on Mualainen. Me Helsinkiläiset olemme Avoimia,Rehellisiä(kaveria ei jätetä), Ystävällisiä sekä iloisia.
Toivottavasti tämä panee ajattelemaan myös sinutkin. Älyhoi älä putoa kelkasta.- mies-savosta-
Oikeesti stadilaiset on sisäsiittoisia.
- Anonyymi
mies-savosta- kirjoitti:
Oikeesti stadilaiset on sisäsiittoisia.
Väärin Täällä on niin paljon junantuomia jottei ole sitä pelkoa. Mutta teillä sitä on paljonkin. Johan sen näkee teidän jutuistainne.
- Äläpäala
Hesalaiset pelkää paskaa :DD Melummin lehmän paskassa kun 600000 asukkaan ihmispaskassa vesikin tulee siellä vessasta suodatinpussin läpi hanaan :D Ette edes tiedä miltä puhdas vesi maistuu ;) Oulu on liika iso paikka sanoa maalaisiksi nekin ovat samallaisia kuin tekin
- Näinonjapysyy
Iteki olen maalta, mutta kaivoveestä en ole saanu ku heliko bakteerin, ja sitä en toivo keellekkään, sillä sillon perse työntää puhdasta sontaa :D Se kun saatiin häädettyä, niin olen juonut vaan pullovettä niinku hesalaiset
- Anonyymi
Kannatan sinun ideaasi. Hautaudu kaulaasimyöeten lehmänpaskaan. Ja muista hesalaiset maksavat osan sinunkin elämisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannatan sinun ideaasi. Hautaudu kaulaasimyöeten lehmänpaskaan. Ja muista hesalaiset maksavat osan sinunkin elämisestä.
Vitun dorka, työtään ne
maanviljelijätkin tekee.
Herää pahvi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hesalaiset tissiposket maksa mitää muuta ku oman netflixin ja silti meinataa vonkua isännältä että maksais senki ku ei riitä rahat viinaa ja huumeisii :D vitu rotat opetelkaa jo olee normaaleja. Tommosia paskoja huolita ees keharien leireille.
- Anonyymi
Ookkonä sä Oulusta? Kyllä sä kestät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitun dorka, työtään ne
maanviljelijätkin tekee.
Herää pahvi!Varsinkin talvisin, ettei vaan Espanja kutsuisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hesalaiset tissiposket maksa mitää muuta ku oman netflixin ja silti meinataa vonkua isännältä että maksais senki ku ei riitä rahat viinaa ja huumeisii :D vitu rotat opetelkaa jo olee normaaleja. Tommosia paskoja huolita ees keharien leireille.
Sul ei hätää, lande mikä lande, voisitko pysyä kotikonnuillasi, kiitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sul ei hätää, lande mikä lande, voisitko pysyä kotikonnuillasi, kiitti.
Helsinkiläiset luulee olevansa ylempää rotua, mutta luulevat että suomi päättyy Tampereesta 60km pohjoiseen. Helsinki on ihan peruskaupunki, joka on vain saanut tittelin pääkaupunki. Ihan hyvin sen olisi voinut saada Oulu, Turku tai Tampere, tai Viipuri jos se vielä olisi meillä. Ja itse ainakin Helsinki ei vain tunnu Suomelta. Aivan liian likainen paskavesipaikka. Lähtekää 700km pohjoseen, näätte vähän Suomen maata:D
- oletkoviisaskin
Mitäs itse tiedät? Näytä kartalta missä on Kumpula, missä Konala ja missä Vesala.
Itäkeskuksen sijaintia en kysy. - viisarinvärähdys
Johtuu siitä, että Helsingissä on niin paljon savolaisia. Ei kai kukaan sellaista voi pitää älykkäänä?
- Anonyymi
Antaisit Savossa syntyneiden
elää rauhassa ja keskittyisit
sinä oman elämäsi kohenta-
miseen. - Anonyymi
Savolaiset pääsivät vaeltamaan etelään kun pönttövuoren tunneli puhkaistiin !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savolaiset pääsivät vaeltamaan etelään kun pönttövuoren tunneli puhkaistiin !
Ikävä kyllä .
- Tuotaa
Miksi ihmisten pitäisi tietää missä mikäkin kunta siaitsee minäkään ennestään luettele ja muistele paikkakuntia jos en ole käynyt tai käymässä parempaakin tekemistä :b
- pabslo
Ei viisas ihminen tiedä kaikkea kaikesta.
Viisas ihminen tietää mistä tarvittavan tiedon saa.
- kierränkaukaa
Niin kauan kuin maito tulee tölkistä ja sähkö töpselistä, hesalainen pärjää vähemmälläkin tiedolla.
- NoCowBoy
En juo maitoa. Laktoosi-intolerantti.
Sitä paitsi säälin lehmiä. Ne pitäisi vapauttaa takaisin metsään. - Anonyymi
..Raha tulee budjetista !
- Anonyymi
NoCowBoy kirjoitti:
Sitä paitsi säälin lehmiä. Ne pitäisi vapauttaa takaisin metsään...Ja intia takaisin intiaaneille !
- Anonyymi
NoCowBoy kirjoitti:
Sitä paitsi säälin lehmiä. Ne pitäisi vapauttaa takaisin metsään.No siitäs ko päästät emäntäs laitumelle jos niin säälittää.
- KierräKierrä
Ja muista että juot vain sitä kaupan maitoa, et hölmöjen maalaisten lehmänmaitoa! Ja ota siitä töpselistäsi vain sitä vihreää sähköä, sitä ekologista! Älä ota sitä sähkönsisinistä sähköä jota tyhmät maalaiset käyttää!
- Anonyymi
Keiden hölmöjen, samoja suomalaisia
ollaan, asuttiinpa sitten kaupungissa,
kirkonkylässä taikka maatilalla.
Hölmö on tuo kirjoituksesi, jos
joku on hölmöä.
- Maetovalissee
Tuttu savolainen maitotilallinen ostaa kaiken perheessään juotavan maidon (paljon!) 40 kilometrin päästä ketjumarketista tölkkimaitona.
Syy on se, etteivät halua tukea neljän kilometrin päässä olevaa paikallista kyläkauppiasta, ettei nuutuvaa kauppaa ja kioskia pitävä kauppias vaan rikastuisi ja ylpistyisi.- pieksämäkeläinen
Tyypillistä suomalaista kateutta. Ehdottomasti on tuettava lähikauppoja.
- Hesansellusetä
Tölkkimaito on epäterveellisempää kuin suoraan navetan tankista otettu ja plussana vielä tankkimaidossa on maidon maku eikä mikää saatanan sellun maku niinku tölkissä :D
- ogsar
Jep:)) Divatkaa vaan kaikki janarit mjölkkiä suoraan lehmästä.
Päästään teistäkin eroon;) - Pöhlö
Väitätkö että maito on myrkyllistä :p vai ootko joku vaginavegaani :DD
- Anonyymi
Alkoholi, liuotinaine ja Coca Cola ovat
epäterveellisempiä kuin puhdas vesi.
Juokaamme siis päivittäin vettä,
sitä riittää ympäri Suomenmaan.
- Idujj
Martti Innasella taisi olla maalaus, jossa joku peräkorven einari makaa navetassa Mansikin alla karvareuhka päässä, utare suussa ja autuas ilme naamalla.. ;)
- pieksämäkeläinen
Huuhaa oli alan miehiä. Hyvvee huumoria.
- PaskaTeitäVahvistaa
Voiittehan siellä helsingissä juoda sitä päijänteen vettä johon aina kustaan ja paskannetaan kalareisuilla, sehän on teille terveelisempää kuin maito!
- Anonyymi
Siinnä se näkee sinunkin Tyhmyyden . Oletko kuullut vedenpuhdistamosta. On varmasti outosana. Vaikka niitä on joka kirkonkylissä. Ja samoja paskoja muutkin juovat.
- Anonyymi
Älä vaan putoo veneestä, kun harrastat.
- toosa
Renkailla oleva Valion lehmä on maitoauto,joka tulee maantiellä vastaan.
- toosa
Niin ja sillä voi olla vasikka perässä.
- Anonyymi
Niin, perusjuttuja.
- Skrivari
Alakoulussa kirjoittamani aineetkin ylittivät tämän ketjun juttujen tason. Myös oikeinkirjoituksen osalta.
- nesteytystä
Me Helsingiläiset juomme JOKA PÄIVÄ paljon maitoa, vähintään 9½ litraa nokkaa kohti. Päälle juomme päärynälikööriä.
- Anonyymi
No eihä ihmekkää että näyttää sitä aivovammaa oleva siellä koko väestöllä.
- amislainen
Entä tietääkö Hesalaiset et mis on Euroopan suurin kaupunki pinta-alaltaan? Entä Suomen 15:a suurin kaupunki väkiluvultaan? Tiättekö missä on toinen samanlainen Yliopisto kuin Helsingissä? Ne kaikki etelänvetelät jotka eivät pääse Helsinkiin yliopistoon tulevat tähän kaupunkin hakemaan koulutuksen ja sitten palaavat takas sinne kaiken saasteen keskelle mist on tullukki :D
- hbrt
Jossain kaukana missä poronmunanpurijat elävät etelän rahoituksella.
- Etelä.maksaa
Helsingistä lähtee pitkä kotahottentottien avustusjuna sinne joka päivä klo 21.52.
- Anonyymi
Etkö sinä Heinähattu tiedä jottei Suomessa ole kuin yksi kaupunki ,se on Helsinki. Eunmukaan kaupungeiksi lasketaan puolimiljoonaa asukasta vähintään jolloin lasketaan kaupingiksi. Joten muut ovat vain kirkonkyliä. Tehän puhuttekin jotta mennään kirkolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sinä Heinähattu tiedä jottei Suomessa ole kuin yksi kaupunki ,se on Helsinki. Eunmukaan kaupungeiksi lasketaan puolimiljoonaa asukasta vähintään jolloin lasketaan kaupingiksi. Joten muut ovat vain kirkonkyliä. Tehän puhuttekin jotta mennään kirkolle.
Helsinki moment
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä on kaupunkeja kuule
muuallakin Suomessa, ei Helsinki
ole mikään maailmannapa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä on kaupunkeja kuule
muuallakin Suomessa, ei Helsinki
ole mikään maailmannapa.Olen Helsingissä syntynyt ja 11vuotiaana muuttanut Pieksämäelle .ei ole muuta kotikaupunkia mulla.Molemmat mun mielestä parhaita rautatiekaupunkeja. Mun mielestä paras työpaikka oli Valtionrautateiden Helsigin varikkojossa olin 1kkn vaununsähköasentajan apulaisena mihin ammattiin sain koulutuksen Pieksämäellä.
- Anonyymi
hbrt kirjoitti:
Jossain kaukana missä poronmunanpurijat elävät etelän rahoituksella.
etelä ei maksa meille penniäkään verrattuna esim. Ouluun. Menetämme kunnon Suomen identiteetin kun kaikki kaupungit muuttuvat euroopan suurkaupungeiksi, joista puolet ovat turisteja ja elämisestä ei voi nauttia kun huomaat että vanha kunnon kauppa on nyt turistinähtävyys.
- Hesaaalaiset
Siellä kyllä asuu niin tyhmää porukkaa. Stadin slangi ehkä nolointa ikinä. Apinoidaan muiden maiden sanoja ja kuinka tyhmältä ne sitten kuulostaa? Kehä kolmosen ulkopuolella kaikki on maata. Jaa sä tuut maalta kun et asu kehä kolmosen sisäpuolella. Helsinki se vasta tuppukylä on verrattuna muuhun Eurooppaan. Liikenne helvetistä jne joten kuka siellä haluaa asua? Vuokrat pienistä yksiöistäkin tajuttomat ja oman kämpän ostaminen ikävää, koska hinnat tajuttoman kovat. Eikä kukaan muu osta kerrostalo asuntoa ja vielä 200t kuin helsinkiläiset. Ja mikä se helvetin stadi on? Kuka idiootti Helsinkiä on alunperin sillä nimellä alkanut kutsumaan?
- Anonyymi
Siinnä yks vähemmän viisas kirkolta. Onko pahaolo peräkammarissa? Taitaa olla huonot mielenterveys palvelut teidänirkolla. Ota lääkkesi jotka sulle määrätty.
- Anonyymi
Yleistystä täynnä kirjoituksesi.
Otappa iisisti!
ei kaikki ihmiset ole
maaseutuvihaajia, se on vain
stereotypiaa että enemmistö olisi
maaseutuvihaajia. - Anonyymi
Sä et oikee snaijaa, tuu luudaa stadin kartsoille, niin hiffaat, miks jengi diggaa täst mestasta. Jos et saa fiiiliksiä, budjaa landella ,
ihan redi hommage. - Anonyymi
Ookkonä Oulusta? kiva sanonta.
- Tyhmyysranking
Helsinkiläisten (ja yleensä pääkaupunkiseutulaisten) verrattaisesta "tyhmyydestä":
Lukioranking 2017:
https://yle.fi/uutiset/3-9618039- Tyhmyysranking
Tähän voisi lisätä peruskoulujen tulokset, mutta niitä ei Suomessa ymmärrettävistä syistä edes haluta laittaa tulosjärjestykseen. Lopputulema olisi liian karua katsottavaa, ja kielteinen julkisuus myös kiihdyttäisi syöksykierrettä.
Sanoa voi kuitenkin sen verran, että Suomen surkeimmat koulutulokset EIVÄT ole "tyhmien" Helsingissä.
- Anonyymi
Ilmankos paska haisee kirjoituksessasi sieltä navetasta.
- Anonyymi
Asuin aikoinaan pari vuotta etelä Suomessa. Muutin Kajaaniin ja olen tosi onnellinen että rohkenin tehdä tämän päätöksen.
- Anonyymi
Minulle on tasan ykshailee mitä siellä böndellä luullaan Helsingistä ja helsinkiläisistä. Miksi se muka pitäisi kiinnostaa?
- Anonyymi
Heinähatut ovat vaan kateellisiä ja niitä ottaa päähän kun Stadi elättää ne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh, kirjoituksesi
on kliseinen.
Sori vaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää kyllä paljon ottavan näitä "stadilaisia" päähän nää tekstit täällä. Hirveetä vinkumista ja vonkumista vammasilla "slangi" sanoilla ja kauhia vikinä kuinka "helsinki elättää pohjosen" vaikka ette varmaan oo päivää oikeita töitä elämänne aikana tehny. Ja hyvin meni sekin että pohjosessa laitettiin hiihtokeskukset ja kaikki kiinni vasta ku etelän vetelien poliitikkojen kakarat oli kerenny hiihtää ja esittää ettei oo täysin turhia isänsä silmissä.
- Anonyymi
Sama täällä ei helsinki ole ihmiselle sopiva paikka
- Anonyymi
On se vaan niin kuin pyytäisi vapaa-ajattelijaa lyömään itseään nenään.
- Anonyymi
Minäpä kuule tiedän missä tämä Pieksänmäki sijaitsee. Siinähän tuo on heti Luuvakujan ja Pirunkallion maantieteellisessä keskipisteessä.
- Anonyymi
Mä olen ollut historiasta kiinnostunut
jostain 10-vuotiaasta asti. Helsinki-
tietous hallussa, välillä tulee uuttakin
tietoa Helsingin historiasta tietooni
Helsingin Uutisten kautta, mutta joo,
kyllähän helsinkiläiset tuppaa moni
olemaan aika varautuneita ja juroja
hapannaamoja. Enempi vois olla
Leo Lähteenmäen ja Esa Pakarisen
kaltaisia viihdyttäjiä nykypäivänäkin.
Onneksi MTV3 esittää Uuno Turhapuro
elokuvia Katsomo-palvelussaan. Uuno
Turhapuro on olennainen osa Helsingin
kulttuurikirjoa, onhan Uuno-elokuvat
kuvattu Helsingissä.
Ja olen ihan paljasjalkainen helsinkiläinen
ekä mulla ole maaseutuantipatiaa, suhtaudun
maaseutuun hyvinkin positiivisesti, voisin
enempikin viettää aikaa maaseudulla jopa
oleilla 24/7 maaseudulla luonnon rauhassa
poissa Helsingin hulinasta ja hälinästä.- Anonyymi
Eihän Helsingissä näe nykyään kuin tummaihoisia kuleksijoita,joten ei voi vaatia että Suomen maantieto olisi hallussa. Pitäisi kysyä missä on Irak tai Afganistan niin kyllä irtoaa. Suomi on nykyään Helsingin ulkopuolella ja stadi on luovutettu maahanmuuttajien reservaatiksi. Ei tänne kukaan suomalainen enää halua tulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän Helsingissä näe nykyään kuin tummaihoisia kuleksijoita,joten ei voi vaatia että Suomen maantieto olisi hallussa. Pitäisi kysyä missä on Irak tai Afganistan niin kyllä irtoaa. Suomi on nykyään Helsingin ulkopuolella ja stadi on luovutettu maahanmuuttajien reservaatiksi. Ei tänne kukaan suomalainen enää halua tulla.
Joo älkää sitigatko stiflojanna Stadin kulmille. Me handlataan meidän mestat ilman heinähattujakin.
- Anonyymi
Helsingissä tyhmyys näyttäisi kiihtyvällä vauhdilla vain tiivistyvän. Kun maalainen menee Helsinkiin, niin jotenkin jo toisena päivänä huomaa älykkyysosamääränsä pudonneen merkittävästi.
Kyllä se on niin merkillistä...........
Ei kauaa tarvitse olla, kun jo on täysi helsinkiläinen pölhö.
Sitten jos vielä huumeilla höystää, niin ollaankin helsinkiläisten omissa maailmoissa.- Anonyymi
Olen maalainen, mutta pidän silti Hesalaisia fiksumpina ihmisinä.
- Anonyymi
Palstan aloittaja on oikeassa.
- Anonyymi
Kaikki stadilaiset tsennaa, stadi slyytaa hagikseen, maailma ogeliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki stadilaiset tsennaa, stadi slyytaa hagikseen, maailma ogeliin.
Just, sä snaijaat.
- Anonyymi
Palstan aloittaja on väärässä.
- Anonyymi
Pitäskö tietää missä on Pieksämäki, ja miks pitäs. Toiv. Sulla on juokseva vesi navetassa.
- Anonyymi
Kuka oli Kirjasalon tasavallan presidentti?
- Anonyymi
Aloittajalta semmoista vaan kysyisin että minne Helsinki aivan ensin alkuun määrättiin perustettavaksi?
- Anonyymi
Kerran kävin Helsingissä. Todella ikävä paikka.
- Anonyymi
VAIN TODELLA TYHMÄ IHMINEN , ALOITTEN TEKIJÄ KIRJOITAA :KUTEN SINÄ.
- Anonyymi
Joo ja siellä asuu pahiten luonnosta vieraantuneet ihmiset ja kertovat muka miten luontoa hoidetaan
- Anonyymi
Helsingissä syntynyt. 50_Luvulla.Ihan sama missä on Lieksa tai Kittilä? Mitään asiaa ei Helsingistä ole pois kuin ulkomaille ,Talina Ja Ruotsi.Historia ja maantieto koulussa oli 9.Äidinkieli 7.Mitän siteitä ei maaseudut koskaan ole ollut.Miksi loma Suomi matkustaisin kun on kallista? Terveisin helsinkiläinen vanha ihminen.
- Anonyymi
Nää kirjoituksen on erikoisia. Maaseudulla on paljon kyliä joissa ei ole yhtään navettaa joissa on karjaa Maa seutua tuleekin kehittää ihmisten ehdoilla.
- Anonyymi
Nuoren polven ongelma.
Mitä nuoremmista on kysymys, sitä vähemmän tietävät ympäristöstä, maantieteestä, historiasta. Mitä välii, evvk, ei voisi vähemmän kiinnostaa...
Jotkut eivät osaa edes sanoa, mikä on Tanskan pääkaupunki tai missä on Joensuu, tai kumpi sota oli ensin, I vai II maailmansota, kuten muuan eversti Puolustusvoimain lippujuhlapäivän tilaisuudessa joitakin vuosia sitten totesi ja muistutti Snellmanin perusajatuksesta:
Pienen kansan voima on sivistys. - Anonyymi
Olisiko aika tehdä jotain tälle keskustelulle. Vuosikaudet jauhetaan. Otetaan yksipaikkakunta kerralla. Mitten kuntansa eletään. Kesätapahtumat. Teatteri ym. Murre ja näköala.nähtävyydet ym. ....kehää kolmosen sisäpiiri...tv ohjelma tulee jo mutta voisi pysähtyä kattoo vaikka kyläteatteri esityksen ja idea nikkarit töihin.
- Anonyymi
Minulla ei Stadissa koulu luistanut, mutta kun muutin Pieksämäelle niin johan alkoi opinnot maittaa niin että sain ammatin jota en olevaihtanut.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984