Leikkejä, ohjelmaa 40-vuotissynttäreille

rapuherne

Nyt tarttis apua.. Mitä leikkejä tai ohjelmaa voi 40-vuotiaan naisen synttäreille keksiä? Minun pitäis keksiä jotain mahtavaa ja upeaa..mutta mieleen ei tule muuta kuin hääleikkejä. Joten auttakaahan..!

11

19437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinne

Todella pyhässä Hengessä ja totuudessa rukoilevia ihmisiä,jotka johdattavat teidät kaikki Jeesuksen luo.

Voitko keksiä upeampaa syntymäpäivää,kuin olisi uudestisyntyminen ylhäältä? Sen muistaisitte ikuisesti!

• rapuherne

tämä ei todellaan ole hyvä idea, ehkä en ihan tälläisiä "leikkejä" tarkottanu.

• Sinne
        rapuherne kirjoitti:

tämä ei todellaan ole hyvä idea, ehkä en ihan tälläisiä "leikkejä" tarkottanu.

Ei se ollut leikkiä edes lainausmerkeissä.

Mistä tiedät,ettei rakastamasi ystävä kuole koska tahansa. Miten sitten suu pannaan,kun et tehnyt ystävällesi parasta mahdollista syntymäpäivää.

Minä ainakin tekisin,jos tälläisen kehoituksen saisin.

• rapuherne
        Sinne kirjoitti:

Ei se ollut leikkiä edes lainausmerkeissä.

Mistä tiedät,ettei rakastamasi ystävä kuole koska tahansa. Miten sitten suu pannaan,kun et tehnyt ystävällesi parasta mahdollista syntymäpäivää.

Minä ainakin tekisin,jos tälläisen kehoituksen saisin.

Kyllä siitä tulee paras mahdollinen syntymäpäivä ilman mitään jeesus-hommaa

• emm@

Olen nähnyt sellaisen näytelmän, johon vieraat osallistuvat. Käsikirjoitus löytyy varmaan jostain, mutta sen voi toki tehdä itse, koska joku on voinut nähdä kyseisen "näytelmän". Vieraat eivät tiedä etukäteen käsikirjoitusta. Joku lukee näytelmän. Yksi on poliisi, yksi rosvo, yksi on puu, yksi koira, yksi pöllö jne. Siinä on esimerkiksi kohta: "pöllö lentää puun oksalle". Eli yksi vieraista hyppää toisen vieraan käsivarrelle. Siinä on naurussa pitelemistä=)

• emm@

Kumman viestiä tarkoitit, minun vai tuon toisen? Minkä tyylistä ajattelit? Tuo "näytelmä" oli yksillä 40-vuotisjuhlilla ja kaikilla oli tosi hauskaa=) Mutta voin antaa muitakin ideoita, jos annat vähän suuntaa!

• emm@
        emm@ kirjoitti:

Kumman viestiä tarkoitit, minun vai tuon toisen? Minkä tyylistä ajattelit? Tuo "näytelmä" oli yksillä 40-vuotisjuhlilla ja kaikilla oli tosi hauskaa=) Mutta voin antaa muitakin ideoita, jos annat vähän suuntaa!

Tuli nyt mieleen muutakin ohjelmaa mitä synttäreillä oli. Siellä oli bändi, joten monet laulutaitoiset kävivät laulamassa. Sukulaiset ja ystävät muistelivat ennen synttäreitä, mitä kaikkea syntymäpäiväsankari on lapsena ja nuorena tehnyt (kommelluksia ja mukavia juttuja). Ja niitä sitten kerrottiin juhlassa. Kaikista ihaninta oli kun juhlakalun omat lapset esiintyivät=)

• rapuherne
        emm@ kirjoitti:

Sinulla kuulostanee olevan hyviä ideoita! Sen toisen kirjoittajan ehdotus ei oikein kuulostanut kovin hyvältä..
        Joo, olen itsekkin järjestänyt kaverini 20-vuotissynttäreille sellaisen näytelmän mistä kerroit. Pitääpä keksiä sellainen näytelmä. Joo, antaa tulla vaan lisää ideoita!!
        Jotain hulvatonta toimintaa, mutta tila rajoittaa, koska juhlismispaikkana on omakotitalo. Mutta otan mielelläni ehdotuksia lisää..:):)

• katra
        rapuherne kirjoitti:

Sinulla kuulostanee olevan hyviä ideoita! Sen toisen kirjoittajan ehdotus ei oikein kuulostanut kovin hyvältä..
        Joo, olen itsekkin järjestänyt kaverini 20-vuotissynttäreille sellaisen näytelmän mistä kerroit. Pitääpä keksiä sellainen näytelmä. Joo, antaa tulla vaan lisää ideoita!!
        Jotain hulvatonta toimintaa, mutta tila rajoittaa, koska juhlismispaikkana on omakotitalo. Mutta otan mielelläni ehdotuksia lisää..:):)

ja levyraati päälle. jotain vanhaa,teidän nuoruuden musiikkia, josta kukin voi arvailla esittäjää..

• Jutta

Terve kaikille!

Olin juuri bileissä, joissa juhlittiin 50-vuotis-syntymäpäiviä. Tähän liittyen teimme esityksen, jossa juhlittiin mukamastaan Euroviisujen 50- vuotisjuhlaa.

Olimme valinneet euroviisukappaleita, joita oli sitten sanoitettu juhlasankarille sopivaksi. Esimerkiksi Tipitii tipi-tipi-tipi-tii kevät on... Näiden sanojahan on helppo muutella juhlaan sopiviksi.

Ei ehkä ihan natsaa 40-vuotispäiville, mutta läheltä liippaa... soveltaminen on kivaa.

Toinen hyvä ohjelmavaihtoehto voisi olla serenadi päivänsankarille. Esim. www.lonestardreamers.com

• rapuherne

vain kovin musikaalinen ihminen, että en kyllä itse viitti alkaa lauleskeleen.
        Mutta mie olen saanut nyt ohjelman kasaan. Meinaan tehdä tarinaesityksen, iso arkki mihin jokainen vierailija saa kirjoittaa positiivisen asian juhlakalusta, luultavasti tuolileikki ja sitten yks leikki mitä en tähän hätään muista.
        Mutta hyvältä näyttää ohjelma...kait

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      82
      4206
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      30
      3191
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      167
      2566
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      14
      1925
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1482
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1366
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1150
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      1009
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      38
      960
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      862
    Aihe