Baltimorelainen mustaihoinen demokraattien naisedustaja haukkui aiheettomasti etelärajan laittomien maahantulijoiden kokoamisleirejä.
Presidentti Trump kommentoi aiheellisesti , kuinka tuon edustajan oma vaalipiiri Baltimoressa on rottia vilisevä sekasotuku.
Ja kappas! Vasuripoliitikkojen ja vasurimedian mielestä Trump oli taas ihan rasistinen? Eli pelkkä jonkun asuinlaueen kunnon kritisoiminen on muka rasimia, JOS siellä sattuu olemaan ei-valkoinen vähemmistö!
Rasismi-kortin heilutelu meni taas kerran överiksi...
USA rasismi-hysterian kourissa!
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Varmasti nuo kortin heiluttelijat haluavat antaa sen kuvan, että Trump kutsui mustia rotiksi? ;-)
Mikä kertoo VAIN vasurien omasta kieroutuneesta ajattelusta. Koska ei minulle eikä kellekään terveesti ajattelevalle ihmiselle tule mieleen tuollaista johtopäätöstä.
Noin alhaiseksi on poliitinen peli mennyt, kun vasuritahot yrittävät kaikin tavoin alentaa Trumpin nousevaa kannatusta varsinkin vähemmistöjen parissa. - Anonyymi
Sana Rasisti oli alunperinkin Leon Trotskyn keksimä sana jolla voidaan taktisesti pilata vastustajan kritiikki vedoten siihen että hän olisi muka rasisti koska hän arvostelee toisen rotuista henkilöä.
- Anonyymi
Korjaus: Kyse oli kongressin mustasta MIESedustajasta.
Kuvitelkaapa, jos hän olisi haukkunut valkoisten asuinaluetta.
Olisko rasismi-syytökset lennelleet? Mitä mieltä? - Anonyymi
Ja TAAS on tämän palstan sensuuri mennyt överiksi, kun neljä kommentia on poistettu!?
Syyhän ei ole niiden asiattomuus van asiallisuus, kuten aina...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2134000Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii642548Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3922336- 472263
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321541Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151305Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931281- 561267
- 751233
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251156