Pelkään että olen sairastunut vakavaan sairauteen olen pelännyt sitä jo pidemmän aikaa. Kävin asian tiimoilta aikoinaan lääkärissä silloin ei mitään ollut mutta luulen ettei kokeillut edes oikeaa paikkaa koska piti pattia olemattomana. Se on pysynyt samankokoisena noin sentin kokoinen.
En tiedä kuvittelenko mutta on tullut muitakin oireita. Minulla on uusi aika mutta en tiedä onko jo liian myöhäistä. Jumalan käsiin jätän itseni tämänkin asian suhteen. Jos levinnyt niin hän on ainut auttajani. Hänen tahtoansa ei kyllä aina tiedä.
Pelkään pelkään
Anonyymi
2
103
Vastaukset
- Anonyymi
Voithan käydä toisen lääkärin luona.
Jättäydy vain Jumalan käsiin, hän tietää parhaiten.
Niin se on, että emme tiedä hänen tahtoansa.
Olen itse elämässäni huomannut että sairauksilla ja onnettomuuksilla on ollut tarkoitus ja että ne ovat kasvattaneet minua.- Anonyymi
Rukoilen puolestasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611089- 468541
- 1335376
- 1443684
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 552569
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak392091- 281816