Olen elänyt aika hankalan elämän tähän asti. Kolme vuotta sitten tuli totaalinen loppuunpalaminen

Anonyymi

jonka aikana tulin uskoon, tai voisin käyttää ilmaisua silmäni aukenivat totuudelle, koska en kokenut mitään radikaalia tapahtumaa, mutta jotain kuitenkin tapahtui, tai oikeastaan monia pieniä asioita. Elämässäni on ollut rutkasti epäonnea matkassa ja oikeastaan kaikki negatiivinen on koettu moneen otteeseen.

Olen ollut asunnottomana ja kärsinyt riippuvuuksista jne. Olen tehnyt paljon pahaa elämäni aikana ja vääriä tekoja muita kohtaan. Myös minua kohtaan on tehty väärin. Kaikkea tekemääni kadun, mutta en saa tekemättämöksi.

En voi sanoa olevani täydellinen ihminen (hyvin kaukana siitä), mutta pyrin tulemaan paremmaksi. Pyrin antamaan anteeksi, vapautumaan katkeruudesta ja vääristä asioista. Monesta riippuvuudesta olen jo päässyt irti tai osittain irti (kiitos Jumalan). En tiedä mikä on tarkoitukseni, tai mikä tarkoitus kaikella on joka minulle on tapahtunut, mutta luulen että joku tarkoitus niillä on ollut.

Jotenkin olen tullut sellaiseen lopputulokseen, että se hyvä ja paha on kaikissa ihmisissä sisällä. Alla oleva tarina kuvaa mielestäni hyvin sitä mitä maailmassa tapahtuu.

Vanha cherokee-intiaani kertoi eräänä iltana lapsenlapselleen ihmisten sisällä tapahtuvasta taistelusta. Hän sanoi: ”Poikani, meidän kaikkien sisällä taistelee kaksi ’sutta’.”

”Toinen on Paha. Se on kiukku, kateus, mustasukkaisuus, suru, katumus, ahneus, ylimielisyys, itsesääli, syyllisyys, inho, alemmuudentunne, valheet, väärä ylpeys, ylemmyydentunne ja ego.”

”Toinen on Hyvä. Se on ilo, rauha, toivo, tyyneys, nöyryys, lempeys, hyvänsuopuus, empatia, anteliaisuus, totuus, myötätunto ja usko.”

Lapsenlapsi ajatteli asiaa hetken ja kysyi sitten isoisältään:

”Kumpi susi voittaa?”

Vanha cherokee vastasi yksinkertaisesti:

”Se, jota ruokit.”

Kun on sen pahan vallassa, niin ei sitä edes näe teoissaan mitään väärää. Tai tiedosta toisia ihmisiä ja heidän kärsimyksiään, saati tunteitaan. Mutta kun antautuu sille hyvälle, niin huomaa, että tämä maailma todella on pahan vallassa.

Uskon Jumalaan, ei tässä olisi muuten mitään järkeä. Olen saanut kokea asioita, joita ei voi muuten selittää.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokaisen elämäntarina on erilainen. Jumala on aloittanut sinussa työnsä ja se ei jää kesken. On parasta ajallisen elon aikana, että uskontodellisuus kirkastuu! Hienoa kun kerroit. Siunausta elämääsi!

• Anonyymi

Vaikeissa elämäntilanteissa ihminen usein joutuu painimaan tuon pahan suden kanssa, se on inhimillistä. Myös huonot tuntemukset kuin pahatkin kuuluvat tänne maailmaan, elämään. Myös uskovat joutuvat pahan suden kiusaamiksi, mutta meillä on puolustaja, Herra Jeesus itse. Hän syntyi ihmiseksi ja ymmärtää inhimilliset tuntemuksemme,tietää taistelumme, eikä jätä meitä yksin.

• Anonyymi

Aloittaja on potentiaalinen ääniharava kristillisille seuraavissa eduskuntavaaleissa.

• Anonyymi

Tulet saamaan vielä paljon hyvää elämääsi nyt kun olet kääntynyt Jumalan puoleen. Tiedän kokemuksesta. Sekä tulet kokemaan lisää näitä pieniä asioita, joita et osaa selittää. Se on Jumalan työtä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      271
      2360
    2. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1031
    3. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1031
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1000
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      941
    6. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      861
    7. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      21
      848
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      756
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      697
    10. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      694
    Aihe