Koko Parkano kuohuu kun muutama mopopoika on päristellyt mopolla ilta myöhällä.
Pojille pitäisi saada muuta mielekästä puuhaa.
Harmia mopopojista
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä se aina jaksat kirjoitella kaikkea sekavaa tänne.
Taidat sinäkin tarvita muuta mielekästä puuhaa.- Anonyymi
miehekästä
- Anonyymi
sais tulla naamiointi kielto suomeen
- Anonyymi
Se on totta, että yöllä mennään kovan metelin kans . On se ny ihme kun niistä on valitettu poliisillekkin. Kyllä se pistää v.tuttaan kun vauvat ja vanhukset heräilee muutaman tooppikorvan takia. Herätkää vanhemmat ja vähän kuria mussukoille.
- Anonyymi
Poliisille valtuudet käyttää etälamauttimia zzzättt kyllä loppuu se pärrääminen ja ihmiset saa nukkua
- Anonyymi
Olkaas ny niitten vauvojenne kanssa vaikka kellarissa. Monessa tuvassa juodaan kaljaa ja mekastetaan ihan omasta takaa ja vauvat valvoo
- Anonyymi
Kyllä luultavasti niin tehdäänkin, mutta nää mopoilijat pitää puoli lääniä hereillä. Menisivät korpeen ajeleen ai mutta sit siellä ei olekaan ihmisiä joita kiusata.
- Anonyymi
Kyllähän täällä Parkanossa olisi lääniä laittaa yksi asfalttikenttä pojille. Eivät häiritsisi lähiössä.
- Anonyymi
Muuttakaa nuoret pois, ei teitä kaivata täällä mekastamassa. Paljon rauhallisempaa ilman teitä!
- Anonyymi
Nuorille oma autonominen tasavalta johonkin Kurun metsikköön.
- Anonyymi
Mikä ton naamarin takana lymyää ?
- Anonyymi
Väärän toristuksen tekiä.
- Anonyymi
Pojat on sitten vanhempana sellaisia koiratutka miehiä jotka ajelee soramontuilla ja metsäteillä
- Anonyymi
Mopot lailla kieltää äitin mussukoilta, jotka ei tiedä liikennesäännöistä tuon taivaallista, viritellään onnettomia pärisijöitä. Liikenteessä näkee fiksujakin mopoilijoita, mutta jotkut muka " paremmista perheistä olevat eivät kunnioita suomen lakeja. Luultavasti ei opettu.
- Anonyymi
Parkano tarvitsisi Hallin moottori radalle, mikroautoilua ja enskaa ,kun harrastetaan niin paikkaa tarvitaan.
- Anonyymi
Kunnon crossirata crossimopoille ja päällystetty motareille, sais vähä kisuttaa eikä tarvis ihmisten valittaa. Eikö jostain korvesta löydy tilaa radoille?
- Anonyymi
Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:
Pojat tarvii oikean laista käsittelyä. Voisin opettaa toimintaa crossiradalla.
Pitää olla hyvät opetustilat ja lisähappisäiliöt
- Anonyymi
HOMMAA KORVATULPAT NIIN EI HÄIRITSE.!!!
- Jarmo.Kakkasuu
Jos sallinette voin antaa mopopojille vitsaa. Eiköhä ralliin tule joku tolkku
- Anonyymi
Jaa hoikkala vaihtanu kynttilät okaaseen
- Jarmo.Kakkasuu
Anonyymi kirjoitti:
Jaa hoikkala vaihtanu kynttilät okaaseen
Mitään ei ole vaihdettu. okaat ja kynttilät on erii käyttöön
- Jarmo.Kakkasuu
Jos haluatte niin voin antaa mopo poille kurin palautuksen.
- Anonyymi
Oot aika heikossa hapessa, pystytkö siihen?
- Anonyymi
Ei se maailma ny saatana kaadu nuorten mopoiluharrastukseen.ootte te muutki varmaa nuorempina ajellu pitkin yötä mölyävillä mopoilla. Älkää valittako
- Anonyymi
Ollaan ajeltu mopoilla, mutta me ei ajeltu pitkin öitä. Öisin oltiin kyllä jo nukkumassa. Mikä ihmeen tarve nykypäivänä on tullut, että pitää öisin lähtee ajejleen? Miksei päivällä voi?
- Anonyymi
Kyllä nuorilla pitää olla mahdollisuus pärrästää ja elää nuoren normi elämää.Toki yö ajelut täytyisi lopettaa asutuksen läheisyydessä ja varovaisuutta etenkin yleisessä liikenteessä.Itse tuli kans kölvinä päästettyä moposta miniin jos jonkinlaisilla härveleillä.Ja miksei välillä vieläkin.Terv.61 v.
Poikaset ajelee mopolla. Minä haluan ajella poikasia
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174956
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2172671- 301740
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341735Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301568Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1511170
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81154Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42972