Olen tekemässä nettiin "arkistoa" Suomessa elelevien hevosten ja ponien sukutauluarkistoa. Tarvitsisin tosin hieman apua! Haluaisin jaotella sukutaulut hevosen rodun mukaan ja nyt kyselenkin, mitkä ovat Suomen yleisimmät hevos- ja ponirodut? Pitäisi valita ehkä sellaiset 30 rotua...
Lisäksi tarvitsisin sivilleni hyviä, tarkkoja kuvia eri hevosroduista. Oma arkistoni on varsin rajallinen, siinäkin olisi apu paikallaan... Jos sinulla on esimerkiksi nettisivuillasi hyviä kuvia hevosistasi niin haluaisitko antaa minulle luvan käyttää kuviasi? Tarvitsen nimenomaan KUVAAJAN luvan sillä haluan kunnioittaa tekijänoikeuksia. Koska teen sivuja vain omaksi, ja toivottavasti muidenki hevosharrastelijoiden iloksi, en siis kaupalliseen tarkoitukseen, en voi maksaa kuvien käytöstä. Kuvan yhteyteen voin luvata laittaa kuvaajan nimen ja hevosen nimen ja sukupuolen ja jos haluat, myös sukutaulun. Haluaisin säilyttää myös oikeuden muokata (väriparantelua, rajauksen muuttaminen tms.) kuvia hieman. Jos tallillasi/hevosellasi on omat, hyvät kotisivut, voin laittaa ne myös linkit-osioon.
Jos haluatte auttaa minua, niin voitte ottaa yhteyttä minuun sähköpostin [email protected]
kautta tai tällä palstalla.
Kiitoksia suuresti, ja toivottavasti voin jo varsin pian ilmoittaa täällä sukutaulusivujeni osoitteen...
Apua nettisivuston tekoon?
Tanja
1
142
Vastaukset
- Russi
Muutamia yleisimpiä rotuja varmaan lv:t, suokit, newforestit, shettikset, puoliveriset, connemarat ja russitkin kai... Arabeja on jonkin verran eivät varmaan ihan yleisempiä, issikat, Et varmaan 30 yleistä rotua suomessa saa....=]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203