Kertokaa naiset pidättekö rintojenne imemisestä, suutelusta ja nuolemisesta. Jos pidätte niin miten se tulisi tehdä? Miten paljon kiihotutte ja mistä tällaisia naisia löytää?
Rintojen imeminen, suutelu ja nuoleminen
84
10892
Vastaukset
- Anonyymi
Itse nautin siitä todella paljon. Olen viiskymppinen muodokas ja todella isorintainen nainen. Tykkään että tissejäni oikein lutkutetaan kunnolla. Ihan kuin imettäisin miestä. Myös nännien kiusaus kielen kärjellä kiihottaa ja pienet näykkäisyt ja puraisut saa pilluni herahtamaan heti märäksi. Tykkään myös heilutella tissejäni miehen katsellessa ja työntää miehen pää tissien väliin. Ihanaa on myös kun mies nai tissivakoon ja kova muna soutaa siellä kiimaisena ja välillä voi lipaista kielellä kostuvaa tattia. Tykkän myös kun tissejä leivotaan käsissä oikein kunnolla,hinkataan ja hierotaan ja puristellaan. Kuljen melkein aina ilman rintsikoita niin että rinnat saa vapaasti hölskyä vaatteiden alla kun kävelee ja nännit pullottaa paidan läpi. Kiihottaa todella kun kaikki miehet tuijottaa tissejä ohi kulkiessaan ja monet katsoo oikein kunnolla ja jotkut kommentoi jotain. Välillä olen antanut vieraiden miesten jopa koitella tissejäni jos on sellainen tilaisuus eteen tullut.
- Anonyymi
Hei missäpäin sinä olet olisi ihana saada tehdä se sinulle aah kulli alkaa seisoo kun ajatelee sinun ihanan tissejäsi ota yhteyttä
- Anonyymi
Ihanaa tissikäsittelyä, niin mielelläni palvoisin juuri tuollaisia suuria ja runsaita tissejä, joita omistaja vielä haluaa esitellä ja näytellä :))))
- Anonyymi
Ihan ok hyvä muuten mut ite en kauheesti tykkää mistään ikälopusta mummosta jolla iho kurttuinen ja tissit kunnon patalaput. Nuoret ja kiinteät tissit on paremmat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ok hyvä muuten mut ite en kauheesti tykkää mistään ikälopusta mummosta jolla iho kurttuinen ja tissit kunnon patalaput. Nuoret ja kiinteät tissit on paremmat!
Samaa mieltä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yli 50v ukot luuleekin saavansa 20v naisen😂
Pitäis olla joka kurvi kunnossa, vaan itse ovat ihan lötröjä!
Aloittaja, hieno kirjoitus! Ole oma itsesi, älä välitä typeristä kommenteista!
Itse olen vähän reilu 40v - Anonyymi
50 nainen muodokas isorintainen sinun tissejä imeä luukuttaa nuolla nännejä kiusaisin näykkisin lepoisinhierontaa 56v mies 0409320389 whatsapp
- Anonyymi
Olin 13v kun olin tädin luona !hoidossa" äiti oli reissussa. Täti siivoili yäkkäri päällä, pelasin tietokoneella en huomannut kun täti oli takana ja justiin katselin naisia vähissä vaatteissa huomasin vasta kun läksi pois.
Täti pyyhki pölyjä sohva pöydältä himoamani rinnat heilui edessä, täti sanoi mitä se Jani katselee, sanoin naisia, alkoi nauramaan vai naisia tuossa iässä. Istui viereen ja otti syliin istuin pää sylissä kysyi mikä se kiinnostaa katsoin tätiä nämä ja kokeilin, oli pehmeät täti nauroi ja veti yöpukua perseen alta nosti helman pääni yli en tiedä mitä ajatteli tai teki hyväilin tuntui oudolta täti kyyristyi imin nänniä se koveni nopeasti imin piilossa kuulin kun täti huokaili olin onnessani kun sain imeä piilossa ja rauhassa, täti kuiskasi ime kovempaa huokailu kasvoi. Tunsin kun käsi tuli haaroihin jännitti pirusti kun paljas käsi puristi sievästi täti liikutti kättä nostelin lantiota täti sanoi hiljaa tekeekö hyvää en nähnyt tädin kasvoja imin kovempaa täti huomasi ja liikutti kättä kohta tuntui tosi kova tunne kalussa ja laukesin yöpaidalle lensi sperma lönttejä katsoin kankaan läpi. Nousin pois täti sanoi saitko nähdä tarpeeksi ja halasi, Lassi nyt sotkeutu yökkäri ja vei pyykkiin, Laittoi väljän paidan näin melkein koko ajan puolet rinnoista. Tädin poikakaveri soitti kertoi että on lapsia hoidossa ja nauroi minulle. Soiton jälkeen kysyi jäänkö yöksi, soitin äidille lupasi. Kun oltiin syöty täti meni makuulle, menin viereen kysyin miltä tuntu täti nauroi imet kuin mies tuntui hyvältä, sanoin tuntui hyvältä kun kosketit minua täti rutisti en olisi saanut, sanoin en kerro kellekkään. Illalla täti sanoi näytä mitä katselit. kone oli tädin vatsalla siinä näkyi kun poika imi naista nänneistä täti nosti konetta imin nännejä täti huokaili voi sinua Lasse. liikutin kättä karvaselle pillulle hyväilin päältä ja työnsin sormen sisään Täti huokaili Lasse mutta antoi jatkaa täti käänsi näyttöä siinä poika hyväili pillua myös kun poika alkoi nousta täti käänsi näyttöä täti huokaili jo kunnolla nousin täti sanoi ei Lasse koneelta kuului kuinka nainen huokaili levitin jalat ja eka kertaa elämässä tunsin pillun se oli liukas ja märkä kun työntelin nopeasti täti levitti lisää jalkoja Lasse et saisi kun lisäsin vauhtia kun tuntui siltä laukesin sisään. Sen yön aikana täti imi kaksi kertaa ennen kuin antoi ja sain laskea aina sisään.
Meni pitkä aika ennenkuin täti antoi uudelleen olin varmaan kuusitoista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin 13v kun olin tädin luona !hoidossa" äiti oli reissussa. Täti siivoili yäkkäri päällä, pelasin tietokoneella en huomannut kun täti oli takana ja justiin katselin naisia vähissä vaatteissa huomasin vasta kun läksi pois.
Täti pyyhki pölyjä sohva pöydältä himoamani rinnat heilui edessä, täti sanoi mitä se Jani katselee, sanoin naisia, alkoi nauramaan vai naisia tuossa iässä. Istui viereen ja otti syliin istuin pää sylissä kysyi mikä se kiinnostaa katsoin tätiä nämä ja kokeilin, oli pehmeät täti nauroi ja veti yöpukua perseen alta nosti helman pääni yli en tiedä mitä ajatteli tai teki hyväilin tuntui oudolta täti kyyristyi imin nänniä se koveni nopeasti imin piilossa kuulin kun täti huokaili olin onnessani kun sain imeä piilossa ja rauhassa, täti kuiskasi ime kovempaa huokailu kasvoi. Tunsin kun käsi tuli haaroihin jännitti pirusti kun paljas käsi puristi sievästi täti liikutti kättä nostelin lantiota täti sanoi hiljaa tekeekö hyvää en nähnyt tädin kasvoja imin kovempaa täti huomasi ja liikutti kättä kohta tuntui tosi kova tunne kalussa ja laukesin yöpaidalle lensi sperma lönttejä katsoin kankaan läpi. Nousin pois täti sanoi saitko nähdä tarpeeksi ja halasi, Lassi nyt sotkeutu yökkäri ja vei pyykkiin, Laittoi väljän paidan näin melkein koko ajan puolet rinnoista. Tädin poikakaveri soitti kertoi että on lapsia hoidossa ja nauroi minulle. Soiton jälkeen kysyi jäänkö yöksi, soitin äidille lupasi. Kun oltiin syöty täti meni makuulle, menin viereen kysyin miltä tuntu täti nauroi imet kuin mies tuntui hyvältä, sanoin tuntui hyvältä kun kosketit minua täti rutisti en olisi saanut, sanoin en kerro kellekkään. Illalla täti sanoi näytä mitä katselit. kone oli tädin vatsalla siinä näkyi kun poika imi naista nänneistä täti nosti konetta imin nännejä täti huokaili voi sinua Lasse. liikutin kättä karvaselle pillulle hyväilin päältä ja työnsin sormen sisään Täti huokaili Lasse mutta antoi jatkaa täti käänsi näyttöä siinä poika hyväili pillua myös kun poika alkoi nousta täti käänsi näyttöä täti huokaili jo kunnolla nousin täti sanoi ei Lasse koneelta kuului kuinka nainen huokaili levitin jalat ja eka kertaa elämässä tunsin pillun se oli liukas ja märkä kun työntelin nopeasti täti levitti lisää jalkoja Lasse et saisi kun lisäsin vauhtia kun tuntui siltä laukesin sisään. Sen yön aikana täti imi kaksi kertaa ennen kuin antoi ja sain laskea aina sisään.
Meni pitkä aika ennenkuin täti antoi uudelleen olin varmaan kuusitoistaKiva tarina. Luettavampi olisi ollut paremmalla kieliopilla ja jäsentelyllä.
- Anonyymi
Olet ihana nainen ota yhteyttä
- Anonyymi
Olin kuusi- tai seitsemäntoista kun pääsin lähinaapurin lesken 53v rintoja koskemaan, aluksi antoi vain vaatteenpäältä koskea, kertoi että on aina halunnut että niihin kosketaan. Kun sain koskea ensikerran paljaisiin rintoihin oli tosi kiihottavaa tuntea niiden pehmeys ja nännien kovuus sain samalla ensi kertaa imeä rintaa isona, kalu seisoi kuin seiväs leski sievästi housujen päältä hyväili. Siitä meni viikkoja kun seuraavan kerran menin käymään jollakin teko syyllä.
Näin lesken ( Mirjan ) puserosta että ei ole liivejä, nauraen tuli oven avaamaan sanoi siellähän on minun tissimies, Nyt Mirja meni heti sängylle sain imeä nännejä kunnolla hieroi kalua ja laittoin käden housuun, kuiskas saanhan nähdä tämän ja laski housuja kalu pullahti heti pystyyn Mirja kuiskas saat koskea minua.
Laskin joustavia housuja polviin kysyi oletko ennen koskenut sanoi en koskaan. Mirja opetti miten, ensi kertaa märkä pillu käsissä imeminen jäi molemmat hieroi toisiaan Mirja opetti suutelemaan sanoin että olen sen salapoika. Tulin illalla uudelleen käymään menin kymmenen jälkeen Mirja sammutti kaikki valot jätti vain makkariin pienen valon sanoi kukaan ei tule kun ei ole valoja.
Kun oötiin alasti Mirja otti kalun suuhun sanoi tule jos tuntuu siltä meillä on aikaa, Mirjan tukka kutitti vatsaa kun ensi kertaa imi kalua ja olihan e mahtavaa imi oikein hyvin nuoli ja imi tunsin en kestä enää vrmaan tulee kuiskas tule laukesin niin että kipeää teki Mirja nieli kaiken.
Mirja tuli viereen halasi sanoin et tiedä kuinka yksinäistä on ollut, kiva että sinä käyt hyväilin pillua kuiskas nyt saat jos haluat nousin päälle ja imin nännejä kalu alkoi kasvaa Mirja sanoin annan minä ja ohjasi sisään melkein vapisin kun työnnin sisään Mirja piti kiinni kuiskas anna olla tunsin miten jännitteli pillua sanoin pane minä panin kiihkeästi topuutteli älä niin nopeaan meillä on aikaa, opetti välillä odottamaan välillä nosti jalat ja käski naimaan kovaa Milja sai ensi orgasmin rutisti lujaa ja huokaili äänekkäästi samalla laukesin oltiin pitkään toisissa kiinni, Milja kysyi olinko ensimmäinen sanoin olit, Mirja sanoi saat niin monesti kuin haluat tunnut niin isolta.
Kun menin Miljan luokse ja ketään ei ollut muita antoi aina muualla mielummin kuin sängyssä, uskalsi näyttää halunsa kun tulin vain taakse ja panin. Laskin että eräänä viikkona naitiin viisitoista kertaa kun olin siellä vähän töissä maksoi työstä äiti oli mielissään kun tienasin. Meni aikaa kun meidän tapaamiset jatkui Milja kertoi että äitini tietää meistä.
Olin eräänä iltana äidin kanssa kahden kotona, äiti vihjasi Miljasta, sanoin suoraan Milja on opettanut kaiken haittaako se äiti sinua öaitteli astioita koneeseen ja sanoi ei se sillai mutta Milja on vanha sinulle, menin äidin viereen halasin ei se haittaa vaikka on olethan sinäkin äiti huokasi se on eri olen äitisi. Hyväilin rohkeasti äitiä rinnat toimi samalla lailla, tunsin kovat nännit äiti sanoi vaikka isäsi ei ole koskenut et sais sinäkään painoin kalua hamekankaaseen sanoin haluan ei minullakaan ole muita suutelin äidin niskaa huokasi ei ole oikein hyväilin rintoja kuiskasin Milja ainakin haluaa ja kovasti, nostin puseroa oli jo paljaat rinnat käsissä toisella kädellä nostin mekkoa ja avasin omia housuja enää oli pikkuhousut edessä sain klunpään kouraan ohjasin pllun suulle ja työnnyin äiti parkasi mutta oli valmis kestin hyvin äiti alkoi huokailla puristelin rinnosta äiti nojasi pöytään antoi naida ulisi hiljaa ja vapisi laukesin sisään . Äiti siivosi jäljet, olin sen yön äidin kanssa en välittänyt estelyistä rakastelin miten olen oppinut äiti antoi periksi sain tehdä kaikkea. Aamulla sanoi käy vaan Miljan luona ja minunkin luona joskus, nousin pöydästä ja otin äitiä panin takaa kunnolla äiti kiljui jo häpeilemättä kehui että olen ihana.
Äiti oli vähän mustis Miljalle jos tiesi että käyn siellä useammin. Kumpaakin on hyvät välit vieläkin vaikka siitä on aikaa vuosia. Kun äiti käy kylässä lähtee sunnuntaina naituna niin kuin itse sanoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni pitkä aika ennenkuin täti antoi uudelleen olin varmaan kuusitoistaPojan nimi oli ensin Jani, sitten Lassi ja Lopulta Lasse… ihan kiva tarina, mutta kirjoittaa et osaa pätkääkään.
- Anonyymi
huhhu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva tarina. Luettavampi olisi ollut paremmalla kieliopilla ja jäsentelyllä.
Jäsentele ballsejasi!
👀😂🤣
- Anonyymi
Olen mies mutta naiseni nauttii siitä todella paljon kun imen hänen nännejään. Hän ei ikinä pyydä sitä mutta jos hän ei alunperin ole seksituulella, mieli muuttuu samantien kun otan hänen nänninsä suuhun.
- Anonyymi
Sillähän saa itsensä seksituulelle ku imetään oiken hyvin. Sehän = seksin suola. Sitä jo ajatellesakin alkaa himot hyrisemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillähän saa itsensä seksituulelle ku imetään oiken hyvin. Sehän = seksin suola. Sitä jo ajatellesakin alkaa himot hyrisemään.
Kaipaisitkos ahnasta imijää tuottamaan nautintoa?
Upeeta olisi nauttia katselusta ja kaikesta..
- Anonyymi
virtasenposti kirjoitti:
Hieno sitä olisi katsella
meikä tykkää olla ilman alushousuja ,jos vaan hame on päällä,ette tiedä mikä vikinä pillussani kay.pityöstä kiire kotiin ja pitämään itseäni hyvänä monta kertaa illassa jossa myös seksifilmit auttaa nautinnon saamisessa.......miesten suhteen olen vaativa näistä syistä juur kun olen ehkä erilaine psaatan vilkuilla miehiä sillä silmällä,mutta ketään en uskalla pyytää mukaanieikä tarvi keltään kysyä mielipidettä eikä lupaa olla nainen..pidändän sitä itsekin outona mutta kotona yksinkin ollessani hame päälle ja housut pois.se on todella sexikästä eikä haittaa ketään kun olen silloin yksin.k'yn myös kaupassa ilman alushousuja ,ja siellä haluni herää kun ukon ilma,silloin tunnen ,että elämä on elämisen arvoista.
Tällainen nainen olisi fantastista löytää panokamuksi, isot tissit niin että pääsisi nauttimaan niistä kaikin tavoin. Maata pää sylissä ja imeä niitä.....mielellään vielä itseäni vanhempi nainen (yli 37v) olisi täydellistä, mitä kypsempi sen parempi 😘
Olis ihanaa saada nuolla ja suudella imeä naisen isoja tissejä, Vois sitä samalla muutakin imeä ja nuolla. Onko Pirkanmaalla halukasta naista
Nimimerkki ja suomi-sivut säpo- Anonyymi
Olen se isotissinen nainen joka tuossa aiemmin kirjoittelin. Ihanaa huomata että teitä miehiä on niin paljon jotka tykkäätte tisuja imeskellä. Se on todella kyllä nautinnollista. Nytkin kirjoittelen täällä lollot paljaina ja nännit on jo ihan tappeina ja pillu kosteana kun kuvittelin teitä kaikkia ihania miehiä mua hyväilemään. Mä olen melkein aina kotona tissit paljaina ja myös pihalla kun puuhastelen jotain. Naapurissa on pari teinipoikaa jotka tiirailee aina innoissaan ja välillä oikein esittelen heille itteeni niin näkevät kunnolla. Otan alasti aurinkoa ja makaan niin että kaikki paikat näkyy hyvin pojille. Usein kun käy tuolla ulkona bilettämässä niin siellä on hyvä antaa miesten kopeloida hämärässä. Innolla ovat utareissa kiinni . Kyllähän sitä tulee liian usein eksyttyä vieraaseen petiin kun alkaa niin panettamaan kun nuoret uroot on kiimaisina vonkaamassa aikuista naista.Innolla sitten lutkuttavat tissejä ja tykkäävät kun ratsastan heidän munallaan niin näkeevät kun hinkit heiluu ja hyppii siinä nussimisen tahdissa. Tuollaiset nuoret kollit on ihanaa ottaa kainaloon ja imettää niitä kuin vauvoja ja samalla runkkaan munaa. Parasta on ollut kun sain kerran kaksi poikaa kerralla tissiä imemään kummassakin nännissä oli ahnas suu lutkuttamassa nänniä ja samalla mä runkkasin kovia kulleja. Saivatpahan poitsut kunnon imetyksen. Sitten nussittiin vielä moneen kertaan ja pitihän minunkin sitten imeä heitä. Ihanaa irstasta seksiä ja nuoret miehet oli innoissan kun saivat aikuista kokenutta naista joka osas tyydyttää heidät kunnolla. Ai että kun alkaa panettaa kun tuota muistelee. Pillussa sykki ihan kunnolla, pitää kohta antaa sille tekomunaa ja rassata oikein huolella kun ukko on töissä .
- Anonyymi
Että sinunlaisia naisia on olemassakin muualla kuin vain tissiunelmissa :). Niin mielelläni palvoisin juuri tuollaisia suuria ja runsaita tissejä, joita omistaja vielä haluaa esitellä ja näytellä :))))
- Anonyymi
Täällä se isotissinen nainen taasen.Kyllä mä voin sanoa että mulla on varmasti joku tissifetissi ittellänikin kun tykkään niitä näytellä ja haluan että miehet niitä hiplailee ja katselee. Tosin olen ehkä muutenkin luonteeltani huomionhaluinen. Nuorena tyttönä tuli oltua muutamia vuosia strippipaikoissa strippaamassa ja tein paljon yksityishuoneissa privaattikeikkaa kun olin silloin vielä alaikäinen 16v kun aloitin(tutun kautta pääsin hommiin),olin jo silloin hyvinkin muhkea muotoinen pyllystäni ja tissit oli ihan aikuisen naisen jo silloin kovaa vauhtia siitä vielä kasvoivat aikuistuttuanikin Nautin kun miehet katseli mua ja koskettelikin vaikkakin se periaatteessa oli niin että sai katsoa mut ei koskea. Annoin kyllä miesten kosketella ihan vapaasti ja tein muutakin kun vain rahasta sovittiin. Kaikki oli täysin vapaaehtoista ja nautin hommasta todella. Kyllä musta tais muutamia kuvia mennä johonkin miestenlehteenkin Jalluun tai vastaavaan.Suurin osa asiakkaista oli vanhempia miehiä ja perheenisiä jotka halus nuorta ja isotissistä tyttöstä. Ihnaa oli heille tanssia ja kiusoitella ja sitä muutakin tehdä heidän kanssaan. Kyllä isot utareet vaan on se mikä useimpia miehiä viehättää ja muhkea pylly. Se kokemus mikä mulla on miehistä ja sitä on paljon on se että monet haluaa tyttöystävikseen ja vaimoikseen sellaisia missejä ja leikeltyjä muovinukkeja joita voi kavereille esitellä ,mutta monesti paljastuu että nämä"missit" on sitten sellasia neuroottisia ittensä tarkkailijoita ja vikojen etsijöitä jotka ei sitten siellä petihommissa anna yhtään mitään kun ovat niin estoisia. Siksi mä olen saanut palauteetta juurikin siitä kun olen niin muodokas ja antautuvainen ja estoton ja annan nussia kunnolla enkä sievistele. Imeä lutkutan munaa ja palleja kunnolla ja annan nuolla pillua ja pyllyä ja tykkään ronskista panemisesta ja kovistakin otteista. Nautin myös kun saan alistua miehille ja täyttää heidän fantasioitaan. Nytkin taas pillu kostuu kun olen kirjoitellut ja muistellut kaikkea. Tissit taas paljaina ja nännit on niin kovina että. Vähän tässä välillä niitä itse löllyttelen ja hieron käsilläni kun niin kiihottaa. Nyt olis ihanaa kun olis tässä useampi mies mun kimpussa ja yhdessä mentäis sänkyyn nussimaan ja sais munaa oikein kunnolla joka reikään ai ai ai...
- Anonyymi
Ja tuosta kirjoituksesta minulla alkaa housuissa pullottaa ja kiristää :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä se isotissinen nainen taasen.Kyllä mä voin sanoa että mulla on varmasti joku tissifetissi ittellänikin kun tykkään niitä näytellä ja haluan että miehet niitä hiplailee ja katselee. Tosin olen ehkä muutenkin luonteeltani huomionhaluinen. Nuorena tyttönä tuli oltua muutamia vuosia strippipaikoissa strippaamassa ja tein paljon yksityishuoneissa privaattikeikkaa kun olin silloin vielä alaikäinen 16v kun aloitin(tutun kautta pääsin hommiin),olin jo silloin hyvinkin muhkea muotoinen pyllystäni ja tissit oli ihan aikuisen naisen jo silloin kovaa vauhtia siitä vielä kasvoivat aikuistuttuanikin Nautin kun miehet katseli mua ja koskettelikin vaikkakin se periaatteessa oli niin että sai katsoa mut ei koskea. Annoin kyllä miesten kosketella ihan vapaasti ja tein muutakin kun vain rahasta sovittiin. Kaikki oli täysin vapaaehtoista ja nautin hommasta todella. Kyllä musta tais muutamia kuvia mennä johonkin miestenlehteenkin Jalluun tai vastaavaan.Suurin osa asiakkaista oli vanhempia miehiä ja perheenisiä jotka halus nuorta ja isotissistä tyttöstä. Ihnaa oli heille tanssia ja kiusoitella ja sitä muutakin tehdä heidän kanssaan. Kyllä isot utareet vaan on se mikä useimpia miehiä viehättää ja muhkea pylly. Se kokemus mikä mulla on miehistä ja sitä on paljon on se että monet haluaa tyttöystävikseen ja vaimoikseen sellaisia missejä ja leikeltyjä muovinukkeja joita voi kavereille esitellä ,mutta monesti paljastuu että nämä"missit" on sitten sellasia neuroottisia ittensä tarkkailijoita ja vikojen etsijöitä jotka ei sitten siellä petihommissa anna yhtään mitään kun ovat niin estoisia. Siksi mä olen saanut palauteetta juurikin siitä kun olen niin muodokas ja antautuvainen ja estoton ja annan nussia kunnolla enkä sievistele. Imeä lutkutan munaa ja palleja kunnolla ja annan nuolla pillua ja pyllyä ja tykkään ronskista panemisesta ja kovistakin otteista. Nautin myös kun saan alistua miehille ja täyttää heidän fantasioitaan. Nytkin taas pillu kostuu kun olen kirjoitellut ja muistellut kaikkea. Tissit taas paljaina ja nännit on niin kovina että. Vähän tässä välillä niitä itse löllyttelen ja hieron käsilläni kun niin kiihottaa. Nyt olis ihanaa kun olis tässä useampi mies mun kimpussa ja yhdessä mentäis sänkyyn nussimaan ja sais munaa oikein kunnolla joka reikään ai ai ai...
Aaaah että seisoo kirjoituksestasi tulisitko ime minun muna ja saisin leipoo tissejäsi ja saataisiin nussia että sitten tekee mieli tule käymään
- Anonyymi
Ihanaa lukea miten te kaikki kiimaiset miehet himoitsette mun isoja tissejä ja haluaisitte mua tyydyttää kaikin tavoin.,nauttisin siitä kovasti. pillu on ihan kosteena kun attelen mitä kaikkee yhdessä tehtäis. Viikonloppuna otin pihalla taas aurinkoa alasti ja naapurin pojat kyttäs mua. Levittelin aurinkovoidetta oikein huolella vartalolleni ja hyväilin samalla itteeni niin että pojat sai kunnolla katseltavaa,makailin sitte pihalla aurinkotuolissa ja nautin kun tiesin ett mua ketsellaan. Mies oli työreissulla niin sain olla ihan rauhassa.
Myöhemmin illalla mun poika 24v tuli kyläilemään pitkästä aikaa. Se on semmone yhden illan panon tulos yhen mustan miehen kanssa ulkomaillla(,hups ja näin sitten kävi. ) Vietettiin kivaa iltaa juoden ja saunoen. Tuli otettua väkevää kai hieman liikaa ja siinä kun sitten saunan jälkeen vilvoiteltiin alasti sängyllä löhöillen niin siinä sitten yksi asia johti toiseen ja kiima jotenkin heräsi ja kohta oltiin täydessä touhussa. Huomasin jalkovälissäni että kyllä se poika ainakin jonkun hyvän ominaisuuden on isältään perinyt. Kunnon kanki oli ja estottomasti naitiin . Halukkaita ja himokkaita aikuisia ihmisiähän sitä oltiin joten ei kauheeta morkkista sinänsä ollut vaan aamulla otettiin vielä uusiksi ja hyvillä mielin lähti poika sitten taas omille teilleen. Sovittiin vielä että nähtäisiin jatkossa useamminkin vaikka hän kauempana nykyään asuukin. Ihana poika mulla on. Olenko mä nyt ollut liian tuhma ja tehnyt jonkun kamalan teon? Toivottavasti ette mua kauheesti tuomitse tästä. - Anonyymi
Tulee ihan kiimainen olo kun luki sun kirjoitusta myn vehkeeni alkoi heti seisoa👍😍👍
- Anonyymi
Oletkohan sinä mies vai nainen kun noin estottomasti kirjoittelet
- Anonyymi
Itse tykkään imeä ja nuolla naisen isoja ja pehmeitä rintoja ja nännejä sekä tykkään silitellä, kosketella ja puristella niitä ja muuten vaan tunnustella ja parasta on se ku nainen makaa selälteen ja mä saan kosketella sitä joka paikasta ja hipsuttelen sitä naista joka puolelta ja lopuks säästän ne rinnat ja meen kohti niitä ja saan nauttia niistä ja vielä parempaa jos se nainen itse tykkää samasta ja seksin aikana on mahtavaa kun nainen on päällä ja saan imee ja puristaa sen tissejä ja kun oon tulossa niin se nainen pumppaa mun kassit tyhjiks ja ottaa lastin sisäänsä samalla kun imen sen tissejä. Kaipaan naista joka moiseen suostuis ja haluis sillä olen vaa pari kertaa moista kokenu ja aina kun paapotaan sitä että miehen pitää tyydyttää nainen ja tuottaa naiselle orkku niin olisi kiva jos tässä tapauksessa nainen keskittyis mun kiimaan ja fantasian toteuttamiseen ja ei sen peniksen tarvii edes mennä vaginaa vaan samalla kun oon tissien kimpus niin nainen vois käsin hoidella mut, samalla voisin opetella sormittaa naista ja tuottaa sillr kans mielihyvää mutta haaveeksi saa jäädä, tiedän kyllä että tälläisen kokemuksen saisin vain rahalla mutta sekin puuha on liian kallista ja paineet kovat kun kello tikittää ja rahaa pitää maksaa, saispa ilmasiks joskus kun viime kerrastakin jo 2vuotta.
T munkki - Anonyymi
Olen 34 -vuotias, vielä aika kiinteärintainen ja joku onkin määritellyt, että minulle on "pystytissit". Kesäisin tykkään kulkea liiveittä (pöksyittäkin). Ongelma vain on se, että olen ilmeisesti seksuaalisesti yliherkkä. Jos joku mies vain vilkaiseekin vähän pidempään rintavarustustani, niin nännini ja pian rintapihani reagoivat siten, että ne turpoavat nopeasti ja selvästi. Kiihotun samalla, eli myös "pimppini" kostuu nopeasti. Joskus tulee kiusallisia tilanteita asian vuoksi ja joku tulkitsee reagointini väärin, suoranaisena kutsuna.
Ylipäätänsä voi sanoa, että jos joku vain katsoo, hipaisee, tai hyväilee rintojani kevyesti olen jo voimakkaasti kiihottumassa. Rintani, tai vaistoni on siten ilmeisesti yliherkät. Onhan se joskus ihan mukavaa, mutta ei aina, on tilanteita, jossa se on jopa kiusallista.
Rakastellessa rintojeni hyväily ja niiden suuteleminen on varma tie orgasmiin. Erityisesti kun mies työntyy minuun takaa ja samalla hyväilee nännejäni ja rintojani, saa aikaan mahtavat tuntemukset.- Anonyymi
Varsin kiihottavan kuuloista, isoja herkkiä rintoja olisi todellakin kiihottavaa käsitellä pitemmän kaavan mukaan. Itsellä fantasiana esim. öljyinen käsittely, vaikka niin että nainen selälteen ja silmät peitettynä (herkistää tuntoaistit). Tai sitten kontallaan, silmät peitettynä ja rintoja kourien pitkään. Ehkä itse polvilteen kasvojen edessä, pullottavaa etumusta kasvoja vasten painellen samalla. Myös isojen rintojen imeminen kiihottaa erittäin paljon, esim sellainen asetelma jossa makaan pää istuvan naisen reisillä, rintoja ahnaasti imien, naisen samalla runkatessa hitaasti öljytyllä kädellä kulliani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsin kiihottavan kuuloista, isoja herkkiä rintoja olisi todellakin kiihottavaa käsitellä pitemmän kaavan mukaan. Itsellä fantasiana esim. öljyinen käsittely, vaikka niin että nainen selälteen ja silmät peitettynä (herkistää tuntoaistit). Tai sitten kontallaan, silmät peitettynä ja rintoja kourien pitkään. Ehkä itse polvilteen kasvojen edessä, pullottavaa etumusta kasvoja vasten painellen samalla. Myös isojen rintojen imeminen kiihottaa erittäin paljon, esim sellainen asetelma jossa makaan pää istuvan naisen reisillä, rintoja ahnaasti imien, naisen samalla runkatessa hitaasti öljytyllä kädellä kulliani.
Tykkäisin😗😗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäisin😗😗
Kiihottavaa, oletkos mahdollisesti pääkaupunkiseudulta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottavaa, oletkos mahdollisesti pääkaupunkiseudulta?
Olen Hämeenlinnassa😊 tykkäisin rintojen hyvä pidosta sekä kunnon yhdynnästä kun kotona tälläinen hiipunut😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen Hämeenlinnassa😊 tykkäisin rintojen hyvä pidosta sekä kunnon yhdynnästä kun kotona tälläinen hiipunut😊
Mitenkäs sinuun saa sitten yhteyden, jos tulisin tapaamaan sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs sinuun saa sitten yhteyden, jos tulisin tapaamaan sinua
Jos olet tosissasi voisimme tavata vaikka levähdys alueella. Kotiani en voi sua kutsua mut autossa kyllä onnistuis, voisin ratsastaa sylissäsi samalla kun pidät hyvänä rintojani😗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet tosissasi voisimme tavata vaikka levähdys alueella. Kotiani en voi sua kutsua mut autossa kyllä onnistuis, voisin ratsastaa sylissäsi samalla kun pidät hyvänä rintojani😗
Kyllä käy. Liikutko hesan alueella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä käy. Liikutko hesan alueella?
Liikun kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sut saa kiinni. Sovitaan ensi viikolle tällit parkkipaikalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi ihanaa, kostun jo pelkästä ajatuksesta.
- Anonyymi
tissit on vauvoille,,,,mutta jos ihan vättämättä ,,,,ni nyppiminen hiljaa olis kivaa,ei runnota eikä paineta nenää kiinni.
- Anonyymi
Kylää pienet rinnat on paaaaaaljon paremmat kuin isot, sellaiset käteen sopiat.
C kuppi ihan ehdoton maximi mulle.
A kuppi paras, olisiko täällä A:ta tarjolla?
Sdllaisia imisin ja hyväilisin mielelläni.- Anonyymi
Sulla on pienet kädet :)
Omalla vaimolla E kupin rinnat eikä yhtään liian isot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on pienet kädet :)
Omalla vaimolla E kupin rinnat eikä yhtään liian isot.😊sulla oikeen kokoiset miehen kädet!
- Anonyymi
Olen 28-vuotias nainen ja aviossa.
Tykkään rintojeni nuolemisesta ja imemisestä.
Varsinkin kun on kaksi miestä yksi mies kummassakin tississä ja sitten olisi toiveen täyttymys jos olisi kolmas mies pillussa nuolemassa ja panemassa ja miehet vaihtelisi paikkoja sovussa useita kertoja ja kunnon kiima panoa.- Anonyymi
Moi
Kolme muskettisoturia valmiina imemishommiin. Nähdäänkö tänään stadin jossain kuppilassa. - Anonyymi
Ai että, toi ois kivaa kun kolme miestä hoitelis!!
- Anonyymi
Moi
Sovitaanko tällit johonkin parkkipaikalle?
Pks. - Anonyymi
Kyllä pidän! Se voi alkaa jopa puseron päältä vaikka lähipubissa niin että vähitellen pusero kastuu edestä... Lähipuistossa sitten puseron voi avata...
- Anonyymi
Onko se sun puserosi pilluun asti kun kastuu vai kuolako sen tekee?
Kyllä tykkään kovasti kun rintojani käsitellään ne ovat hyvin herkät.
- Anonyymi
Haaveilen usein isojen rintojen imemisestä, juuri kuten tuossa joku nainen on taannoin kirjoitellutkin. Lutkuttaa kunnolla, nähdä ja kuulla kuinka nainen nauttii. Eli joku isotissinen tissifetissin omaava nainen
- Anonyymi
Olen saanut muutaman kerran orgasmin kun mies oikein asettuu hoitamaan tissejä. Mumisee hellästi imien...
- Anonyymi
Hei. Imettäjä hakusessa lapista.täällä 40v mukava mies haluaisi löytää salaista seuraa. Ikä ei ole tärkeintä vaan halu imettää,eli saat olla vaikka 70v.
- Anonyymi
Täällä yksi tissifettari. Ei ole mitään seksikkäämpää, kun isorintainen nainen tarjoaa tissejään käsiteltäviksi. Ensin kosketellen ja puristellen hellästi, sitten vähän rajummin. Nänniä kielen kärjellä likaisten ja nuollen. Helliä suudelmia rinnoille. Ja lopulta nänni suuhun ja imemistä. Olisi ihanaa päästä imemään tissiä.
Breasfeeding kiinnostaa myös. Pää naisen syliin, tissi suuhun ja sitten hellää imemistä. Pitkään, tosi pitkään.- Anonyymi
Kyllä se olisi ihanaa päästä käsittelemään tisseja ja nännejä suukotelemaan.
- Anonyymi
Minä olen päässyt kokeileen tuon breastfeedingin. Siis aivan huikeaa. Kunpa pääsis vielä kerran imemään maito tissiä. Se pitäs joka ukolla kokeilla. Pitkään minä siitä haaveilin kun vaimo kuopusta imetti. Niinpä minä lopussa rohkaistuin ja pyysin että voisko minuakin imettää. Nautittiin siitä oikeasti molemmat. Harmi että maidon tuotanto tyrehtyi jonkun ajan päästä,ei tippaakaan tullut enää seuraavalla kerralla. Onko muilla kokemuksia?
- Anonyymi
Tykkään, kun nännejä imetään oikein kunnolla ja näykitään, otetaan hampaiden väliin ja vedetään... Oih...
- Anonyymi
Pidän tottakai, jos ei rintojani kovin vedetä. Eikä nännini pidä kovin kovasta käsittelystä, kun sattuu. Imettäminen,imeminen tuntuu ihanalta. Kuitenkin miehet ovat liian varovaisia, mutta kovakouraisiakin löytyy. Kun ensi kertaa sängyssä näiden miesten kanssa. Itse kuitenkin nautin, kun saan miehiltä huomiota rinnoistani. Mut hei, vieläkin on miehiä, jotka ei osaa rintisikoita avata, vanhemmistakin löytyy näitä. Tosin nautin siitäkin, kun saan avata rintsikat miehen edessä. Se katse...
- Anonyymi
Ihmettelen kovasti ylisuurten rintojen suosiota näillä palstoilla. Omani ovat "vain" B/C90 ja AINA miehet ovat niitä kiitelleet! Kyllä niistä saa hyvän otteen ja niitten väliin on nussittu monta kertaa! Moni mies arvostaa sopusuhtaista vartaloa ja siitä olen onnekseni saanut nauttia!!!
Rouva Espoosta- Anonyymi
Minusta koko B/C90 on täydellinen
- Anonyymi
Sopusuhtainen tyylikäs rouva Espoosta kävelee työpaikkansa hissiin, suudellaan kiihkeästi ovien sulkeutuessa takanamme. Aukaisen jakkupuvun takin parit napit, ja näykkäisen toppikangasta vasten kovana nöpöttävää nänniä. Rouvan sormet miltein tukistaa hiuksiani, ja kuulen tutun kiimaisen kuiskauksen "Hitto Sun kanssa, ei töissä!"
- Anonyymi
Juu ei.
- Anonyymi
Ensi kertaa kun poikani hyväili tapahtui autossa, etupenkillä oli iso saavi kun se ei sopinut peräkonttiin matkaa oli mennyt jonkin aikaa poikani kääntyi minun syllin sanoi että nukuttaa, nojasin etupenkkiin ja keskustelin mieheni kanssa tunsin kosketuksen rinnoissa katsoin alas työnsin kättä pois silloin toinen käsi hyväili annoin olla kun tunsin huulet nännillä väpsähdin olen tosi nänni herkkä painuin alemmas tuntui että nännit räjähtää tunsin että tulen olin paniikissa tärisin ja yskin että mieheni ei huomaa.
Poika lopetti ja nousi ylös. Kertoi myöhemmin että oli kuullut kun olin sanonut isäälle että saa orgasmin jos joku imee kunnolla nännejä, nauroin niin saat sinäkin jos imen sieltä - Anonyymi
Ja joulupukki on olemassa.
- Anonyymi
Tykkään kun isoja tissejäni imetään kunnolla, niin että mahdollisimman paljon otetaan rintaa suuhun ja imetään. Paras asento on kun mies sohvalla, itse siihen hajareisin syliin. Sillon on tissit suoraan naaman edessä, vähän vielä kädellä nostaa painavan tissin ja tarjoaa sen suuhun.
- Anonyymi
Itse en pidä kookkaiden rintojen hivelyistä vaan kunnon kourimisesta, puristeluista, imemisestä, ahmimisesta, näykkimisestä ym.niin että tuntuu. Kiihotus sellaisesta kiihotun todella.
Harmi kun nykyisin sitä en koe kuin välillö vieraiden miesten toimesta salaa mieheltäni.
Rva.50- Anonyymi
Kiva olisi sun rintoja puristella kun siitä tykkään niin vitusti😋
- Anonyymi
Todellakin tykkään! Mulla tissit on D kokoa. Eikä ole rukkaset! Ihanaa jos mies oikein hellästi käsittelee, ottaa suuhun mahdollisimman isolta alalta ja imee hellästi, saan siitä orgasmin. Silmät kiinni imee vuorotellen..ja pitää toista hellästi ison kouran sisällä..mmmm..
- Anonyymi
Kuulostaa hyvälle. Missä päin ole😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvälle. Missä päin ole😋
Pohjois-Karjala
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjois-Karjala
Siellä minäkin olen asustellut
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/T4p8H1
- Anonyymi
Vaimolla 100E rinnat ja isot nännit,on kyllä kiva imeä!
Nuorena näin naapurin rouvan tisut kun anto tissiä pojallen,oli kyl aika isot ja isot oli nännitkin!
En muista kuinka nuor iolin mutta sen kyllä muistaa kun nähny.
- Anonyymi
Minä pidän! Olen reilu 20v hoikka C kupin tisseillä, ei isot mutta herkät on nännit. Niin on myös klitta ja mulle suulla tehty hyvä on ihan parasta ja vanhemmat miehet on sen hallinnut parhaiten☺️
- Anonyymi
Niitä löytyy tästäkin. Kokoajan ku luen näitä juttuja tästä pitää rintoja puristella, nänniä hipelöidä ja saada Aah tuntuman
- Anonyymi
Kyllä naisen rintojen hyväily on mieleistä ja kiihoittavaa puuhaa näin vanhemmallakin iällä
M 55v
- Anonyymi
Haluaisiko joku nainen että 14 vuotias nuoleskelis teidän rintoja
- Anonyymi
Ei haluaisi
- Anonyymi
En ole ikinä rintoja saanu imeä tai koskea mut olisi varmasti kivaa m 14
Ketjusta on poistettu 93 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446