Listasin maailman vaativimmat ammatit. Yksikään niistä ei sovi naisille. Mistä sekin kertoo? Eivätkö naiset sovi kuin helppoihin ja yksinkertaisiin töihin?
1. Sydänkirurgi
2. Lentokapteeni
3. Valtakunnan sovittelija
4. Suomen pääministeri
5. Salainen agentti
6. Palopäällikkö
7. Huippu-urheilija
8. Asfalttimies
9. Ydinfyysikko
10. Rumpali
Vaativimmat ammatit
11
1339
Vastaukset 11
- cisma
Ainakin Marie Curie oli ydinfyysikko, löytyy tietenkin muitakin. Salaisina agentteina naisia on käytetty paljonkin, kuuluisin kaiketi Mata Hari...jne
Asfalttimiehistä tuskin naisia löytyy?
Mutta jos yksikään näistä ammateista ei mielestäsi naiselle sovi, niin sitten ei sovi, se taas sopii mulle, samoin kuin se, että pidät näitä vaativimpina ammatteina. - hep hep hep
1. Peltihitsaaja
2. Autonasentaja
3. Kuormakippaaja
4. Putkimies
5. Hitsaaja
6. Talonmies
7. Polkupyöränkorjaaja
8. Maalari
9. Koneenasentaja
Mistä tuo kertoo?- Kurre_Orava
"
2. Autonasentaja
"
Mnjaa, sinähän sitten näppäränä tyttönä, ilman sen kummempaa tietotaitoa kerrot mikä on GM 350cid pikkulohkon sytytysjärjestys.
Tai mikä on lambda-anturin oikea lähtöjännite millivoltteina. - <200mV>
Kurre_Orava kirjoitti:
"
2. Autonasentaja
"
Mnjaa, sinähän sitten näppäränä tyttönä, ilman sen kummempaa tietotaitoa kerrot mikä on GM 350cid pikkulohkon sytytysjärjestys.
Tai mikä on lambda-anturin oikea lähtöjännite millivoltteina....
- jepulis
Kurre_Orava kirjoitti:
"
2. Autonasentaja
"
Tai mikä on lambda-anturin oikea lähtöjännite millivoltteina.Sinä varmaan näppäränä poikana ilman sen suurempaa tietotaitoa kerrot, mikä on Kantin moraalilain tärkein olemus. ... tai mikä on EY:n määräyksiin kuuluva 98/37 konedirektiivi... tai jotain muuta yhtä näppärää
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,...
Eikös niissä palkka useissa noissa ole melko kova :p
- nuttu
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,... kirjoitti:
Eikös niissä palkka useissa noissa ole melko kova :p
2, ammatti on tullut opiskeltua. Töitäkin tein aikani. Palkka oli sama, kuin miehilläkin.
Muitakin autoalan hommia olen tehnyt. Kuski, raskaankalustonasentaja,,,,,
Mutta, naisten alaakin on tullut kokeiltua.
Tarjoilija, lätynpaistaja, lastenhoitaja,,,,
Huono oli palkka, verrattuna ylempiin hommiin.
Mutta, missä kaikista huonoin palkka ja huonoimmat työajat ovat olleet, on tässä kotiäidin työssä. Mutta tästä työstä, olen kaikista eniten nauttinut. - Kurre_Orava
<200mV> kirjoitti:
...
Kiitos.
- Kurre_Orava
jepulis kirjoitti:
Sinä varmaan näppäränä poikana ilman sen suurempaa tietotaitoa kerrot, mikä on Kantin moraalilain tärkein olemus. ... tai mikä on EY:n määräyksiin kuuluva 98/37 konedirektiivi... tai jotain muuta yhtä näppärää
Suomessa konedirektiivi on sama kuin valtioneuvoston päätös (1314/94) koneiden turvallisuudesta (ns. konepäätös).
Elikkä määrittää muunmuassa sen siinä käsisirkklissä pitää tietynlainen teräsuja ja CE merkintä.
Toki paljon muutakin. Tarpeellista luettavaa koneiden ja laitteiden suunnittelijoille ja saneeraajille.
- nainen
Entäs toi Tarja Halonen..?
- Anonyymi00011UUSI
Ulkomailla voi olla naisagentteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5161038- 59677
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160593- 52584
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä166568Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.239551Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.83540Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20476Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta97469Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht187460