Lueppa Ilkka-lehden nettisivuilta professorien ja varatuomarin teksti "Turvaako STUK teollisuutta vai kansaa?" Koskisen kommentti.
Monissa maissa varotetaan langattomien laitteiden säteilystä; Ranskan kouluissa ne on kielletty. Venäjällä suositellaan, että alle 18 vuotiaat eivät käyttäisi matkapuhelinta, koska säteily tunkeutuu tehokkaammin lasten herkkiin kudoksiin. Monien maiden kouluissa matkapuhelimet ovat kiellettyjä (esim. Israel).
Turkissa kukaan ei halua asua lähellä koko ajan säteileviä matkapuhelinantenneja (asuntojen hinnatkin ovat niiden lähellä halvempia) ja Kazakstanissakin pyydetään sulkemaan kaikki WiFit yöksi, ym.
Suomessa laitetaan matkapuhelinantenneja koulujen katoillekin ja pikkupojat kulkevat WiFit päällä taskuissaan olevilla puhelimillaan (lapsettomuus on taattu).
Mutta Suomen viranomaisille sopii hyvin, että jo lapset säteilytetään kouluissa langattomilla laitteilla oireileviksi tai sairaiksi. Mielestäni tämä on rikollista toimintaa!
Rikollista toimintaa
Anonyymi
0
113
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496