Hei
Olen suunnattoman hämmästynyt Lohjalaisten suvaitsemattomuuteen ja jopa rasistisiin kannanottoihin pakolaisasiassa.
Jos henkensähädässä Välimereltä pelastetut ihmiset tuodaan Suomeen niin miksi ei autettaisi heitä.
Joillakin näyttää olevan FB tilitkin juuri ja juuri laillisella puolella. Siellä mollataan pakolaisia tuntematta taustoja sen paremmin.Ilmeisesti kyseiset vanhatpiiat ovat itse epäonnistuneet elämässään ja siksi kostavat heikompiosaisille.
Hävetkää.
Pakolaiset
10
144
Vastaukset
- Anonyymi
Autetaan nyt aluksi vaikka oman maan vanhuksia ja vähäosaisia.
- Anonyymi
Totta ja jos huhuissa perää että Tanhuhovi myynnissä sehän olisi hyvä pakolaiskeskus siellä voisi muslimit pyllistää ja harjoittaa sika-koraani oppia
- Anonyymi
Aloittajan kannattaa lukea hieman Ruotsalaisia julkaisuja, niin saa vähän käsitystä mitä kaikkea nuo ihanat maahanmuuttajat saavat aikaan. Tai jos haluaa löytää läheltä "kansainvälistä" meininkiä, niin piipahtaa vaikka Itäkeskuksessa.
- Anonyymi
Tässä on suora uutiskooste heinäkuun rikoksista ruotsissa, valtaosa pakolaistaustaisten tekemisiä. Mukana on lohjan kaltaisia pikkupaikkakuntia missä on tapahtunut, ei vain isoissa kaupungeissa
https://mvlehti.net/2019/07/31/ruotsi-tulessa-synkka-uutiskooste-heinakuu-2019/
- Anonyymi
ENSIMMÄINEN käsky , kohtele toista ihmistä niinkuin toivoisit itseäsi kohdeltavan
- Anonyymi
"ENSIMMÄINEN käsky , kohtele toista ihmistä niinkuin toivoisit itseäsi kohdeltavan"
sori, mä en tottele koraania.
- Anonyymi
Nämä henkensähädässsä välimerestä (tai libyan rannikolta) avustusveneeseen otetut negridit ovat kyllä ihan vapaaehtoisesti tänne pyrkiviä siirtolaisia jotka pitää palauttaa lähtömaihinsa, muuten tulijoita on loputtomasti jatkossakin.
- Anonyymi
Taitaa vaan valitettavasti olla niin,että tänne(ja muuallekin)päässeet ovat niitä,joilla on rahaa maksaa tulostaan.Ne,jotka todella ovat hädässä eivät mihinkään pääse kun eivät voi maksaa matkastaan.Ja täällä sitten on hienot autot ym..joihin tavallisella duunarilla ei ole rahaa,miksi näitä pitäisi kumarrella?Meillä on kotimaassakin paljon todella köyhiä,minä ainakin autan niitä mielummin.
- Anonyymi
Haluatteko lohjasta samanlaisen taistelutantereen kuin eteläruotsista on tullut.
- Anonyymi
Etsi youtubesta video nimeltä "Frontex detects mother boat smuggling people" ja näet todellisuuden näistä "pelastettavista".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133718Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272990Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2742775Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51925- 2221459
- 751261
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1611078Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21047Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31994Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95951