Pakolaiset

Anonyymi

Hei

Olen suunnattoman hämmästynyt Lohjalaisten suvaitsemattomuuteen ja jopa rasistisiin kannanottoihin pakolaisasiassa.
Jos henkensähädässä Välimereltä pelastetut ihmiset tuodaan Suomeen niin miksi ei autettaisi heitä.
Joillakin näyttää olevan FB tilitkin juuri ja juuri laillisella puolella. Siellä mollataan pakolaisia tuntematta taustoja sen paremmin.Ilmeisesti kyseiset vanhatpiiat ovat itse epäonnistuneet elämässään ja siksi kostavat heikompiosaisille.
Hävetkää.

10

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Autetaan nyt aluksi vaikka oman maan vanhuksia ja vähäosaisia.

    • Anonyymi

      Totta ja jos huhuissa perää että Tanhuhovi myynnissä sehän olisi hyvä pakolaiskeskus siellä voisi muslimit pyllistää ja harjoittaa sika-koraani oppia

    • Anonyymi

      Aloittajan kannattaa lukea hieman Ruotsalaisia julkaisuja, niin saa vähän käsitystä mitä kaikkea nuo ihanat maahanmuuttajat saavat aikaan. Tai jos haluaa löytää läheltä "kansainvälistä" meininkiä, niin piipahtaa vaikka Itäkeskuksessa.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      ENSIMMÄINEN käsky , kohtele toista ihmistä niinkuin toivoisit itseäsi kohdeltavan

      • Anonyymi

        "ENSIMMÄINEN käsky , kohtele toista ihmistä niinkuin toivoisit itseäsi kohdeltavan"

        sori, mä en tottele koraania.


    • Anonyymi

      Nämä henkensähädässsä välimerestä (tai libyan rannikolta) avustusveneeseen otetut negridit ovat kyllä ihan vapaaehtoisesti tänne pyrkiviä siirtolaisia jotka pitää palauttaa lähtömaihinsa, muuten tulijoita on loputtomasti jatkossakin.

    • Anonyymi

      Taitaa vaan valitettavasti olla niin,että tänne(ja muuallekin)päässeet ovat niitä,joilla on rahaa maksaa tulostaan.Ne,jotka todella ovat hädässä eivät mihinkään pääse kun eivät voi maksaa matkastaan.Ja täällä sitten on hienot autot ym..joihin tavallisella duunarilla ei ole rahaa,miksi näitä pitäisi kumarrella?Meillä on kotimaassakin paljon todella köyhiä,minä ainakin autan niitä mielummin.

    • Anonyymi

      Haluatteko lohjasta samanlaisen taistelutantereen kuin eteläruotsista on tullut.

    • Anonyymi

      Etsi youtubesta video nimeltä "Frontex detects mother boat smuggling people" ja näet todellisuuden näistä "pelastettavista".

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe