Hei, olen 38-vuotias normaali mies Etelä-Pohjanmaalta. Pitkät hiukset, naismainen pylly ja himokas suu.
Haluaisin joutua naiduksi molempiin päihin yhtä aikaa.
Molempiin päihin
12
<50
Vastaukset
se on ihana kokemus
- Anonyymi
Sikailua ei voi muuta sanoa Hyi helvetti
- Anonyymi
Rohkaisin lopulta mieleni. Otin netissä yhteyttä mies-pariin. Haluaisin toteuttaa haaveeni saada yhtä aikaa kumpaakin päähän. Mä ilmoitin olevani tämän kevään abi. Himokas ja tottelevainen poika. Niitä kiinnosti siro poika. Ihan just niin kuin minä. Siinä Oodin kahvilan pöydässä mä en voinut enää perua. Ei antanut luonto periksi. Tai ehkä mä olin liian kiimainen silloin. Miehet oli kuin jostain kuvastosta. Hyvännäköisiä ja tuoksuivat ihanalta.
Mutta niillä oli vaimot mukana. Mentiin hotelliin. Miehet nussi mua yhtä aikaa. Vaihtoivat välillä paikkoja. Naiset katseli ja hihittivät.- Anonyymi
Voi kun jännää ihanko totta mitenkä nyt niin ja sitten heräsit äipän viekusta tissi suussas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun jännää ihanko totta mitenkä nyt niin ja sitten heräsit äipän viekusta tissi suussas.
Heräsin kyllä. Aamu erektio oli pitänyt miestä hereillä niin se tuli minun luokseni. Tuntui ihan hyvältä tavalta herätä.
Naisia en päässyt koskettamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei ollutkaan kyse sinun elämästä?
- Anonyymi
Uh-huh... tämän kaltainenhan toiminta se vasta kiimaista olisikin, kun naiset katselisivat toimitusta vierestä ja miehiään kannustaisivat, kun he välissään olevaa miestä molempiin päihin naisivat...
t: M45-utelias-Tre - Anonyymi
Tota haluisin mäki.. hävettäs ihanasti ku kulli laukeis naisten kattoessa.. laukeen ajatuksesta
miesten välissä nytkyisin tahdottomana ,heidän naisten katsellesssa, avuttomana tärisisin kun minua otettaisiin rajusti,kyllä siinä sotkee housunsa ajatuksesta
- Anonyymi
Tämä avaus todistaa sen, että pesäpallo ja paini on homojen hommaa. :D
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364590Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763025- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 211501
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851275PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894