Hei, olen 38-vuotias normaali mies Etelä-Pohjanmaalta. Pitkät hiukset, naismainen pylly ja himokas suu.
Haluaisin joutua naiduksi molempiin päihin yhtä aikaa.
Molempiin päihin
12
104
Vastaukset
se on ihana kokemus
- Anonyymi
Sikailua ei voi muuta sanoa Hyi helvetti
- Anonyymi
Rohkaisin lopulta mieleni. Otin netissä yhteyttä mies-pariin. Haluaisin toteuttaa haaveeni saada yhtä aikaa kumpaakin päähän. Mä ilmoitin olevani tämän kevään abi. Himokas ja tottelevainen poika. Niitä kiinnosti siro poika. Ihan just niin kuin minä. Siinä Oodin kahvilan pöydässä mä en voinut enää perua. Ei antanut luonto periksi. Tai ehkä mä olin liian kiimainen silloin. Miehet oli kuin jostain kuvastosta. Hyvännäköisiä ja tuoksuivat ihanalta.
Mutta niillä oli vaimot mukana. Mentiin hotelliin. Miehet nussi mua yhtä aikaa. Vaihtoivat välillä paikkoja. Naiset katseli ja hihittivät.- Anonyymi
Voi kun jännää ihanko totta mitenkä nyt niin ja sitten heräsit äipän viekusta tissi suussas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun jännää ihanko totta mitenkä nyt niin ja sitten heräsit äipän viekusta tissi suussas.
Heräsin kyllä. Aamu erektio oli pitänyt miestä hereillä niin se tuli minun luokseni. Tuntui ihan hyvältä tavalta herätä.
Naisia en päässyt koskettamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei ollutkaan kyse sinun elämästä?
- Anonyymi
Uh-huh... tämän kaltainenhan toiminta se vasta kiimaista olisikin, kun naiset katselisivat toimitusta vierestä ja miehiään kannustaisivat, kun he välissään olevaa miestä molempiin päihin naisivat...
t: M45-utelias-Tre - Anonyymi
Tota haluisin mäki.. hävettäs ihanasti ku kulli laukeis naisten kattoessa.. laukeen ajatuksesta
miesten välissä nytkyisin tahdottomana ,heidän naisten katsellesssa, avuttomana tärisisin kun minua otettaisiin rajusti,kyllä siinä sotkee housunsa ajatuksesta
- Anonyymi
Tämä avaus todistaa sen, että pesäpallo ja paini on homojen hommaa. :D
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain35710254Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve112922Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2852316Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1262101Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U381873SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,1011673Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1411653- 1471567
Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin731398Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931056