Rouvalle vierasta pamppua

arska--6-6

Niin että mitenkä sen rouvalle esittäisin että minua kiihottaa ajatus siitä että hoitelisin omaa vaimoani yhteistuumin jonkun vieraan miehen kanssa?
Vaimoni on 37v 166/50 vaalea herkkupeppu ja muista miehistä ilman minun lupaa on kohtalaisesti kokemuksia.
En vaan haluaisi sen kuitenkaan loppuvan vaan haluan itse mukaan juhliin.
Miten tällaisen asian voi esittää niin että siitä ei seuraa katstroofia?

Kertokaa jotka olette kokenut.

40

12298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen

      Jos aikuinen mies? joutuisi tuollaisia ajatuksia miettimään parisuhteessaan.
      Oh-hoijaa, saatkohan tuostakin ''kiksejä''?

    • kannattaa...

      Oletko varma, että kykenet antamaan toisen miehen koskea vaimoosi? Onko parisuhteenne ok, ja ennen kaikkea luottamus? Jos näin on niin kokeilkaa ihmeessä. Se on ainutlaatuinen kokemus. Minun mieheni järjesti minulle yllätyksen, ja me kumpikin pidimme (rikastutti seksi elämäämme). Onnea teille!

      • REINO59

        MÄ VOISIN HOIDELLA SUN MUIJAN JA SUTKIN SIINÄ
        SAMALLA SAUNASSA! KIINNOSTAISKO? MUL ON HELVETIN
        ISO KALU 13CM!!


      • Juha
        REINO59 kirjoitti:

        MÄ VOISIN HOIDELLA SUN MUIJAN JA SUTKIN SIINÄ
        SAMALLA SAUNASSA! KIINNOSTAISKO? MUL ON HELVETIN
        ISO KALU 13CM!!

        Annat hienosti rohkeutta muille pienikaluisille. Niilläkin voi päästä pitkälle.


      • Anonyymi
        REINO59 kirjoitti:

        MÄ VOISIN HOIDELLA SUN MUIJAN JA SUTKIN SIINÄ
        SAMALLA SAUNASSA! KIINNOSTAISKO? MUL ON HELVETIN
        ISO KALU 13CM!!

        Suksi hornaan pelle 🤡


      • Anonyymi

        Kyllä minä pystyn antaa toisen miehen panna vaimoani.
        Meillä on luottamus kunnioitus ja rakkaus kunnossa ja toivon vaimoni nauttivan toisenkin miehen panosta täysin.


      • Anonyymi
        Juha kirjoitti:

        Annat hienosti rohkeutta muille pienikaluisille. Niilläkin voi päästä pitkälle.

        Siitin Teki Vaimolle hyvää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitin Teki Vaimolle hyvää

        Niin se vaimoille tekee niin oma kuin vieraskin.


    • mies

      Joo, ei se siitä pilalle mene ...
      muta kun makuun pääsee, niin hallitteko homman myös jatkossa ???

      • Anonyymi

        Me olemme hallinneet 2vuotta ja olemme keskenään vapaasti kaksin ja kolmistaan melkein 1-2kertaa viikossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me olemme hallinneet 2vuotta ja olemme keskenään vapaasti kaksin ja kolmistaan melkein 1-2kertaa viikossa.

        Seksi on kivaa olipa yksin tai porukassa😂😂


    • meillä

      Ollaan meilkein samanlainen pariskunta. Olen 36 ja oma eukko on blondi 37 160/57 ja pyöreäpeppuinen kiimainen nainen.

      Itsekkin haluisin naittaa häntä jollekkin, eli siis eukko saisi hoidella kaksi miestä (ei bi) ja uskoisin jos näin kävisi, kyllä siinä seksielämä saisi uutta potkua ja vauhtia vaikka ei sitten olisikaan aina sitä apumiestä.

      Mutta näin ei meillä käy...se on tässä selvinnyt (?) moneen kertaan puhumalla milloin selvinpäin (vitsinä) ja milloin umpitunnelissa, joten kyllä oma eukko tietää mitä ajan takaa, mutta eukot on niin pidättyväisiä etten minäkään heti usko!

      Uskoisin että kaikkein paras olisi kun kaikki tapahtuisi itsestään, mutta näin tuskin käy.
      Minua kyllä kiinnostaa ryhmäseksi niinkuin useampaa miestä, mutta naisia se ei tunnu kiinnostavan.

      • suunnitelma

        ehdotan seuraavaa sotasuunnitelmaa, eli meillä on molemmilla vaimot jotka tyrmäävät ajatuksen jos se otetaan puheeksi ...
        olen ehdotellut vaimolleni sitä jo kymmenen vuotta, mutta kun ei niin ei ...

        eli menemme johonkin hotelliin, otetaan naapurihuoneet ...
        sitten houkutellaan vaimot pukemaan jotain seksikkäämpää päälle ja tutustutaan "vahingossa" esim. baarissa ...
        illan päälle sitten voimme katsoa miten homma onnistuu muka vahingossa.

        tai jos ei tämä kuulosta hyvältä, niin otetaan vaimo kerrallaan, eli ensin vaikka sinun vaimo ja kolmestaan hommiin, seuraavalla kerralla sitten minun vaimo ...

        mutta jos homma valmistellaan hyvin, niin on se kumma jos ei "hairahdu" ...


      • IDEA!!!
        suunnitelma kirjoitti:

        ehdotan seuraavaa sotasuunnitelmaa, eli meillä on molemmilla vaimot jotka tyrmäävät ajatuksen jos se otetaan puheeksi ...
        olen ehdotellut vaimolleni sitä jo kymmenen vuotta, mutta kun ei niin ei ...

        eli menemme johonkin hotelliin, otetaan naapurihuoneet ...
        sitten houkutellaan vaimot pukemaan jotain seksikkäämpää päälle ja tutustutaan "vahingossa" esim. baarissa ...
        illan päälle sitten voimme katsoa miten homma onnistuu muka vahingossa.

        tai jos ei tämä kuulosta hyvältä, niin otetaan vaimo kerrallaan, eli ensin vaikka sinun vaimo ja kolmestaan hommiin, seuraavalla kerralla sitten minun vaimo ...

        mutta jos homma valmistellaan hyvin, niin on se kumma jos ei "hairahdu" ...

        Jeps... Teemme näin! Minä tuon eukon ja sinä maksat kulut tuolta illalta, mieluiten kuitenkin etukäteen jotta luottamus säilyy sinunkin puolelta!

        Palataan asiaan!!

        Ps. Uskon sen tästä lähtevän liikkeelle!


      • Herrasmies 41 v

        päivää,

        ottakaa yhteyttä jos haluatte puhua
        asiasta luottamuksellisesti,kahden
        kesken. Minulla on sekä hyviä että
        huonoja kokemuksia asiasta ns.
        rakastajan roolissa.

        T. Espoolainen


      • Anonyymi
        suunnitelma kirjoitti:

        ehdotan seuraavaa sotasuunnitelmaa, eli meillä on molemmilla vaimot jotka tyrmäävät ajatuksen jos se otetaan puheeksi ...
        olen ehdotellut vaimolleni sitä jo kymmenen vuotta, mutta kun ei niin ei ...

        eli menemme johonkin hotelliin, otetaan naapurihuoneet ...
        sitten houkutellaan vaimot pukemaan jotain seksikkäämpää päälle ja tutustutaan "vahingossa" esim. baarissa ...
        illan päälle sitten voimme katsoa miten homma onnistuu muka vahingossa.

        tai jos ei tämä kuulosta hyvältä, niin otetaan vaimo kerrallaan, eli ensin vaikka sinun vaimo ja kolmestaan hommiin, seuraavalla kerralla sitten minun vaimo ...

        mutta jos homma valmistellaan hyvin, niin on se kumma jos ei "hairahdu" ...

        Voidaan myös tehdä niin että tulen mukaan ja tuon halukkaan vaimoni ja panemme kimpassa häntä.
        Vsimoni on 28-vuotias 167cm 54kg
        Miltä kuulostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voidaan myös tehdä niin että tulen mukaan ja tuon halukkaan vaimoni ja panemme kimpassa häntä.
        Vsimoni on 28-vuotias 167cm 54kg
        Miltä kuulostaa?

        Minulle voit tuoda vaimosi niin saadaan vaimollesi munaa ja hyväilyjä kahden miehen kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle voit tuoda vaimosi niin saadaan vaimollesi munaa ja hyväilyjä kahden miehen kanssa

        Hyi hemmetti


      • Mutta mikä on ongelma?


    • Anonyymi

      MUKAVAT ROUVAT ANTAA NAIDA

      • Anonyymi

        Haluaisitko tulla yhdeksi kivaa rouvvaa panemaan?
        Eteläsuomessa olisi halukas valmiiksi märkänä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko tulla yhdeksi kivaa rouvvaa panemaan?
        Eteläsuomessa olisi halukas valmiiksi märkänä.

        Maistuisi kyllä


    • Anonyymi

      Ei nainen suutu jos ehdotat toista miestä mukaan kolmanneksi, voi toki kieltäytyä mutta ei suuttua, minua ainakin imarteli ja lopulta suostuin enkä ole katunut.
      Mieheni valinta kolmanneksi oli täysin iloinen yllätys ja nykyään minun vakituinen rakastaja ja kimppakaveri.

      • Anonyymi

        Mä voisin tulla kun on kokemusta jo ennestään kolmantena olosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voisin tulla kun on kokemusta jo ennestään kolmantena olosta

        Kerro itsestäsi ja miten sinuun saa yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro itsestäsi ja miten sinuun saa yhteyttä?

        Kun meet suomi24 treffit puolella siellä on tu minun nimimerkki siellä voi keskustella ilman muita väliintulijoita anonyymisti .
        Nimimerkki mie


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun meet suomi24 treffit puolella siellä on tu minun nimimerkki siellä voi keskustella ilman muita väliintulijoita anonyymisti .
        Nimimerkki mie

        Viime yön vaimoa pantiin kimpassa kaverin kanssa.
        Aamulla pantiin uudelleen ennen kuin kaveri lähti kotiinsa.


      • Anonyymi

        Minun mieheni ensimmäinen valinta seksikumppaniksi oli tosi onnistunut valinta ja on 39-vuotiaan naisen vakituinen toinen mies jo 17 vuoden ajan.
        Olemme kolmistaan vapaassa seksisuhteessa.


    • Anonyymi

      Hyvää teki vieras Rouvalle paljaana

    • Anonyymi

      Mitäpä jos vain kertoisit hänelle fantasiastasi hänelle.

      • Anonyymi

        Ja niinkuin tässä ikivanhassa aloituksessa oli:
        ...ja muista miehistä ilman minun lupaa on kohtalaisesti kokemuksia.

        Aika monen puoliso antaa vieraalle. Näin se on aina ollut ja näin sen pitää olla. Miksi muiden pitää moralisoida? Parasta olisi nauttia seksin iloista yhdessä ja nähdä puolison nauttivan vieraan käsittelystä. Minä ainakin haluaisin naida vaimoani kimpassa. Sitä herkkua en ole vielä kokenut. Sen sijaan vaimo antaa aika helposti vieraalle. Enkä pane pahakseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niinkuin tässä ikivanhassa aloituksessa oli:
        ...ja muista miehistä ilman minun lupaa on kohtalaisesti kokemuksia.

        Aika monen puoliso antaa vieraalle. Näin se on aina ollut ja näin sen pitää olla. Miksi muiden pitää moralisoida? Parasta olisi nauttia seksin iloista yhdessä ja nähdä puolison nauttivan vieraan käsittelystä. Minä ainakin haluaisin naida vaimoani kimpassa. Sitä herkkua en ole vielä kokenut. Sen sijaan vaimo antaa aika helposti vieraalle. Enkä pane pahakseni.

        Minulla/meillä se alkoi kun olin aikoinaan reissuhommissa ja asennustyömaalle otin aina suuren Polar-vaununi mukaan. Eka kerralla asiakkaan puolesta oli laitettu asuntovaunuparkki tehtaan yhteydessä olevalle parkkipaikalle, missä oli sitten myös kaikki hyvät ja tarvittavat huoltotilat, kuten suihkut ym, y,m.
        Pomo laittoi minule vänkäriksi muutaman vuoren nuoremman mukavan miehen. Mietin ensin, että mitenkähän tästä selvitään, kun häntä varten pitäis hommata hotelli ja lähin oli 50 km:n päässä. Vaimoni, joka oli usein mukanani, varsinkin kesäaikaan, sanoi, että kyllähän se kaveri varmaan mahtuu samaan vaunuun ja niin ehdotin sitä miehelle. Hän oli ensi alkuun vähän ujo, mutta sitten suostui ajatukseen. ensimmäisenä iltana otimme yhdessä muutamat oluet ja vaimo tietenkin lemppari ciideriään. Juttu luiski ja tuli maatemenon aika ehdotin miehelle että hän voisi mennä makuusoppiin, tai jos haluaa, niin vaimon kanssa parisänkyyn. Vaimoni ja kaverini vilkaisivat toisiaan- Vähän samalla tavalla kun olin huomannut heidän tekevän pitkin iltaa. No minä aitoi lisään "pököjä pesään" ja sanoin että ihan tosissaan. Ei se minua ahittaa lainkaa, jos vaimokin saa joskus vierasta hyvää. Vaimoni puristi minut kainaloonsa ja kiitteli vähän hämilään ja siitä se alkoi. Minä menin makuusoppiin eikä siinä kauan mennyt, kun vaunu alkoi hiukaan keinumaan ja arvasin, että siellä pantiin. Runkkailin siinä hiljaa ja kun huomasin tahdin kiihtyvän, mitä seurasi hiljaisuus, huikkasin vaimolleni, että antaisi nyt minullekin. Hetkessä hän astui sisään makuusoppiin ja laskeutui viereeni. Tynsin sormeni spermasta märkään pilluun ja nousin hänen päälleen. Myöhemmin vaimo sanoi, ettei ollut havainnut minssa mitään sellaisia oireita aikaisemmin, mutta että seksi oli parasta mitä koko avioliittomme aikana oli ollut. Tunne oli valtava kun sain ruiskia omat spermani toisen miehen mehujen sekaan. kaverimme lähti käymään vessassa ja vaimo laittoi minut nuolemaan alapäänsä puhtaaksi. Olihan se rietasta, kun sain maistella kaverini spermoja, mutta voi miten kiihottavaa. Sillä reissulla pantiin muijaani vuoron perään ja joskus yhtäaikaakin. Meistä tuli hyvät ystävät ja vaimoni on ollut jopa lomareissullakin kaverini kanssa. Tosin jos on oikreita mustasukkaisuuteen, ei pidä lähteä touhuamaan tällaista. Siitä seuraa takuuvarmasti ero ennemmin tai myöhemmin.


    • Anonyymi

      Vaimot ei suutu jos ehdotat toista miestä panemaan heitä.
      Voivat toki kieltäytyä mutta ei suuttua.
      Selitä asiallisesti kantasi ja muista kertoa ettei vieraasta tule koskaan riitoja jälkeenpäin ja jos saat vaimosi luottamaan sinuun niin saat kumppanisi.
      Itse sain luvan jopa järjestää miehen vaimoa panemaan ensikertaa ja nyt ollaan pantu vaimoa kimpassa yli
      8 vuotta.
      Ollaan paljon yhdessä muutenkin ja yleensä vaimoa pannaam jossain välissä viimeistään illalla tai yöllä.
      Jos kaveri on meillä ennen kuin tulen niin vaimo on jo nussittu tai ollaan panemassa kun tulen kotiin.

      • Anonyymi

        Miehen joka haluaa ja kiihottuu aidosti että vaimo harrastaa seksiä muidenkin kanssa, pitää alkaa vihjailee asiasta pikku hiljaa. Vaimolla fantasioissa varmasti saman kaltaisia ajatuksia joita vaan ei uskalla tuoda esille. Suhteessa ei saa olla sairaaloista mustasukkaisuutta, eka yhdyntä vaimon kannalta tärkein jos pystyy avoimesti antautuu vieraalle jakoa luvassa omalle miehelle. T. Hellu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen joka haluaa ja kiihottuu aidosti että vaimo harrastaa seksiä muidenkin kanssa, pitää alkaa vihjailee asiasta pikku hiljaa. Vaimolla fantasioissa varmasti saman kaltaisia ajatuksia joita vaan ei uskalla tuoda esille. Suhteessa ei saa olla sairaaloista mustasukkaisuutta, eka yhdyntä vaimon kannalta tärkein jos pystyy avoimesti antautuu vieraalle jakoa luvassa omalle miehelle. T. Hellu

        Munkin vaimo salkkareita katsoessa aina kun seksi kohtaus huokailee syvään. M. 61v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munkin vaimo salkkareita katsoessa aina kun seksi kohtaus huokailee syvään. M. 61v

        Tossa vaihees helppoa avata keskustelu, tekiskö hyvää saada vierasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen joka haluaa ja kiihottuu aidosti että vaimo harrastaa seksiä muidenkin kanssa, pitää alkaa vihjailee asiasta pikku hiljaa. Vaimolla fantasioissa varmasti saman kaltaisia ajatuksia joita vaan ei uskalla tuoda esille. Suhteessa ei saa olla sairaaloista mustasukkaisuutta, eka yhdyntä vaimon kannalta tärkein jos pystyy avoimesti antautuu vieraalle jakoa luvassa omalle miehelle. T. Hellu

        Me olimme olleet kuukauden yhdessä kun silloinen tyttöystävä kertoi hänen olleen 5 vuotta avoimessa suhteessa ennen minua.
        Minä puolestani kerroin halustani panna omaa kumppania kimpassa muiden miesten kanssa.
        Vaimoni kertoi ettei se niin paha homma ole.
        Viikon sisällä oltiin ensikertaa 1N+2M.
        Nyt olemme avioitumassa ja minun bestman on tulevaa vaimoani 4 vuotta pannut melko usein silloin kun olen paikalla ja myös kun olen pois kotoa.
        Olen ehdottanut että ottaisimme bestmanin mukaan hääyönä, en ole saanut tähän vielä vastausta.


    • Anonyymi

      No jos se kerran jo valmiiksi sua pettää ni tuskimpa ehdotuksestasi enään ainakaan suuttuu

    • Anonyymi

      saako pimppiä

    • Anonyymi

      ei kuulu mitään jos joku antaisi Sulo

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe