Rene Wallin 17.7.2019 näkemä uni Ahvenanmaan miehityksestä

Rene Wallin 17.7.2019 näkemä uni Ahvenanmaan miehityksestä

Unessa punainen Ro-Ro -alus ajoi rauhallisesti kohti Ahvenanmaan Prästön laituria. Alus oli punainen keulan korkeudelle asti. Sitten oli valkoinen 50 cm raita, jonka päällä taas punainen yhtä paksu raita. Yläosa laivasta oli valkoinen. Aluksen venäjänkielisen tekstin päälle oli maalattu valkoisella "Nordstar". Huonosti näkyi alta edelliset kyrilliset kirjaimet kun oikein läheltä katsoi.

Ennen kuin alus ehätti lossilaituriin, aluksesta laskettiin nostureilla harmaita kaksimoottorisia kannettomia pikaveneitä, joissa kussakin oli kahdentoista kommandomiehen ryhmät. Veneitä oli myös kaksitoista. Miehet ajoivat kahden puolikuun muotoon eri saarille torjumaan Suomesta tulevaa lentokonehyökkäystä.

Miehillä oli mukanaan ilmatorjuntaohjuksia ja muuta kevyempää aseistusta. Miehet ottivat saarilla tärkeimmät kohdat haltuun välittömästi.

Laivassa oli aseistettuja miehistönkuljetusajoneuvoja, armeijan rekkoja ja panssarivaunuja.

Ajoneuvot olivat matkalla Maarianhaminaan ja siellä erityisesti lentokentän seutuville.

Uni katkesi, kun "Nordstar" oli kiinnittymässä Prästön lossin laituriin.

Jouko Pihon kommentti:

Uskon, että venäläiset tulevat miehittämään Ahvenanmaan seuraavan maailmankriisin aikana tai vähää sitä ennen. Näin itse 5.9.2010 unen, jossa olin Ahvenanmaalla todistamassa saaren venäläismiehitystä. Ahvenanmaa on venäläisille tärkeä Tukholmaa ja Keski-Ruotsia vastaan suunnitellun hyökkäyksen takia.

6

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Mä oon vähä sitä mieltä, että se olis niille kiittämättömille affenanmaalaisille ihan oikeen sikäli koska ne on ihan eri asemassa ku suomalaiset. Ei toteudu tasavertaisus alkuunkaan.

• Anonyymi

Rukoillaan että tämä tapahtuisi mahdollisimman pian, ahvenanmaalaiset joutuisivat opiskelemaan venäjän kieltä ja suomi pääsisi eroon tuosta kuluerästä

• Anonyymi

Siinähän niitä sotajoukkoja harjoittelee Itämerellä iso parvi vielä reilun viikon. Yhden saaren valtaus onnistuisi aika kevyesti.

• Anonyymi

Venäjä, Venäjä, Venäjä. Asun idässä, aivan rajan pinnassa. Jouko Piho, jonka kanssa olemme saman koulutuksen saaneita, on ennustanut vuosia, että tämä minulle niin rakas Itä-Suomi jää vihreiden miesten, jotka tulevat Venäjältä, vallan alle. Milloin tämä tapahtuu, kertokaa se minulle, että idässä asuvat voisivat ajoissa muuttaa asumaan eteläsuomeen, joka ei taida missään ennustuksessa jäädä Venäjän vallan alle. Ahvenanmaalle ei kannata muuttaa, jos sekin vallataan, eikä Lappiin, kun sekin vallataan.
      Toisaalta, käyn aika tiheään Venäjällä, viimeksi tänä aamuna, enkä ole kokenut siellä pelkoa. Ystävällisesti tervehdittiin aamulla rajamiesten kanssa ja he toivottivat minulle hyvää matkaa.
      Oletko sinä Jouko käynyt Venäjällä? Käy kokeeksi vaikkapa Karjalan alueella, niin voisit muuttaa hiukan asennettasi. Ei venäjän kansa ole sama kuin Putin tai hänen kenraalinsa.
      En minäkään hyväksy Putinia, mutta minulla on paljon ystäviä venäjällä. Olen käynyt heidän luona ja aina olen saanut todella sydämellisen vastaanoton heidän luonaan.
      Me täällä idässä olemme saaneet asua satoja vuosia venäjän vieressä. Raja on tuossa reilun kymmenen kilometrin päässä ja olen saanut kävellä rajan molemmin puolin viimeisten vuosien aikana, aivan luvan kanssa. Rauhallista on siellä ollut ja turvallista. Rajan molemmin puolin on rajamiehet turvaamassa meidän rauhaa. Tule Jouko asumaan tänne rajalle, niin oppisit, mitä ihmiset täällä kokevat, kun jatkuvasti kerrotaan ja ennustetaan, että menetämme kotiseutumme Venäjälle.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5137
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      25
      3460
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      38
      2818
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      8
      1959
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1820
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1586
    7. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      260
      1441
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1372
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1356
    10. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1068
    Aihe